Lolly ??? Heb jij positief getest net staat nl in je banner (op je kaartje heb je de testen uitgeschakeld) dus vertel * ha ha, je hebt het weer weggehaald Ik vind de 2e jas mooier
nee ik ben een beetje aan het rommelen geweest op ff vandaar. Ik wilde even kijken wat ff ging doen als ik een positieve test in zou vullen. Ik heb trouwens de eerste jas besteld. De tweede was mij een toch een beetje te lang. 92 cm en omdat ik zel niet zolang ben leek me dat niet zo mooi staan. Als het goed is komt de jas morgen binnen. Ik ben benieuwd.
Lolly, ik duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim.........
wat lief van je. Helaas heeft het vandaag niet geholpen. Ik heb negatief getest. Maar ik ben ook nog niet ongi dus het kan nog (Al denk ik zelf van niet)
Hallo meiden Toch maar weer ff bij gelezen, ben weer op de hoogte. Spannend hoor Lolly en Meadra, ik duim voor jullie.
even beetje bijgelezen.... kan het spieken niet laten hihi! Slaap lekker allemaaal en geniet van de kerstdagen! *smakkerd*
Debende Heel veel sterkte... Ga je wachten tot het vanzelf komt of curettage? He bah, wat een rotnieuws....
Debende, bah wat een verdrietig berichtje, heel veel sterkte meid... *een hele dikke knuff* Liefs, Gerlin
Bedankt dames, die knuffels doen me erg goed!!!!!!!! ik heb 3 keuzes gekregen. -wachten dat het zelf komt (vorige keer kwam het zelf niet los) -curretage (als zeer rampzalig bevonden) -vaginale pillen (nieuw op de markt) dus denk dat ik die pillen maar ga proberen. ik ga er maandag dan meebeginnen, anders lig ik de kerst plat vanwege de buikkrampen en daar heb ik weinig trek in. Dus ik blijf voorlopig nog even bij jullie in dit topic, want opgeven willen we niet!!
@debende ohjee meid wat een naar nieuws! hele dikke knuffel! vanmorgen mijn temp ietsjes gestegen en heb eggwhite ingevuld bij gister dus ben eens benieuwd! gisteravond weer geklust haha! Fijne feestdagen en tot maandag!
@debende heel veel sterkte meid ook voor je mannetje. @dimmel spanend hoor volgens mij is je ei in aantocht. Hier is m'n temp nog verder omlaag gegaan.
Ach meid, wat verdrietig, heel veel sterkte . Ik heb ervaring met die pillen, kan je eventueel meer vertellen als je daar behoefte aan hebt.
Bedankt meid! Morgen is D-Day, dan zakt mijn temp normaal gesproken als ik niet zwanger ben. Ik vind het veel te spannend allemaal, vandaag precies een jaar geleden lag ik in het ziekenhuis voor een curettage van mijn miskraam, het zou zo mooi zijn als het toch nu dit jaar nog gelukt is maar ik durf echt nergens op te hopen.