Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lisje86, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debende

debende Bekend lid

Dec 14, 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @ostara mijn curretage was eerst op vrijdag ingepland. de dag ervoor liep ik op de huishoudbeurs werdt ik gebeld dat het opgeschoven werd naar maandag. maar ik zou wel mijn eigen gynecoloog krijgen. Zondagavond belde hij zelf nog op om zijn excuses aan te bieden over de gang van zaken maar ik zou voor de curretage nog een extra echo krijgen.

die maandagochtend tijdens opname gesprek weer aangegeven dat dat was afgesproken en dat was goed.
    eenmaal beneden bleek ik een andere gynecoloog te krijgen. stelde zich niet eens voor, behandelde me als een stok verrot vlees en toen ik aangaf nog een echo te krijgen zei hij dat dat de grootste onzin was wat hij ooit gehoord had want het was toch al dood. of ik niet zo wilde zeuren en ik was maar lastig. doordat de anesthesist voor me opkwam werd er toch ergens een echo apparaat gehaald maar dat had ik beter niet kunnen laten gebeuren. Hij bracht de inwendige scoop zo hard binnen dat ik lag te kermen van de pijn.
    Toen was ik al helemaal een aansteller en moest ik maar als de sodemieter onder narcose.

eenmaal uit de narcose is er geen arts meer wezen kijken en de zusters geloofde mijn verhaal niet, want het was de beste gynecoloog die ze hadden!!

zodoende dat ik zo minmogelijk met het ziekenhuis te maken wil hebben!!!

sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het ff kwijt:(;)

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    debende wat zijn sommige gyn, toch horken

3. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    Jees wat een ongelooflijke klootzak!!!!!!!!! Kan me goed voorstellen dat het niet goed is bevallen. Ik ben dan weer heel netjes behandeld, had zelfs een eigen kamer!

Lala kan je mij je FF link geven? In het linkermenu ga je naar "sharing" dan naar "home page set up" En dan de link knippen en plakken hier naar toe.

4. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    @lala bovenin zie in de paarse balk chart staan. Dan kies je de datum waar je gegevens wilt invoeren. Dan je gegevens invoeren. Vervolgens kies je save om op te slaan.
    Als je de link in je handtekening zet zoals ostara dat uitlegt kunnen we even met je mee spieken.

@all Hier is vanmiddag m'n ongi begonnen dacht ik maar tot nu toe alleen nog maar bruin verlies.

5. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heyy

Ja dat probeer ik , maar hij slaat men gegevens wat ik invoer niet op ? heel raar, zal er eerdaags nog even mee bezig gaan ,
    bedankt meiden!

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Je moet inderdaad elke keer tussendoor saven.

Mijn temp is gezakt en mijn ongi is geloof ik begonnen, ik ben echt helemaal klaar met kerst ik wil op de bank liggen met een dekentje, een glas wijn en een slechte film en ik heb helemaal geen zin in nog een diner vanavond, maar ja, we gaan er toch naartoe. ;)

7. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    gatsie balen meid. Toch nog gezellige dagen gewenst.

@all iedereen hele fijne gezellige kerstdagen gewenst.

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    hier mijn temp erg stabiel maar eitje komt maar niet...net wel wat eipijn dus hopen dat hij er snel is! vanavond nog eens klussen voor de zekerheid ;) haha!

Fijne 2e kerstdag!

9. MWM

MWM Bekend lid

Nov 3, 2010
    602
    0
    0
    goedemorge dames,

hebben jullie een fijne kerst gehad? ik wel :D
    straks nog maar een x de gyn proberen te bellen;)

@debende dat zijn echt onwijs ... streken kan me goed voorstellen dat je het ziekenhuis niet wil zien!!

xxx mwm

10. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Iedereen goed de kerstdagen door gekomen.

@mwm en heb je de gyn nog gebeld?

11. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Dimmel, lijkt dat je een kersteitje hebt gehad :D:D

12. Gerlinda

Lala, ik ben benieuwd naar je kaartje ;)

13. Gerlinda

Debende, hoe gaat het met je?

14. debende

debende Bekend lid

Dec 14, 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Voel me een beetje verdoofd. heb wel een gezellige kerst gehad hoor, maar je beleefd het toch ff anders dan normaal. ben nu aan het afwachten wanneer ik bij gynecoloog terecht kan voor die pillen.

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden ben nog met ff bezig , snap er nog weinig van hoop dat ik me kaartje goed krijg..zodra ik t gefixt heb show ik hem hier hoor hihihi

16. MWM

MWM Bekend lid

Nov 3, 2010
    602
    0
    0
    nou voor mij is er nog geen afspraak ingepland wat duurt dat tog lang?!!! m,n vriend wordt er boos om hij zegt ik bel straks wel even:p;)

17. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Show je kaartje maar hoor kunnen we gelijk helpen waar nodig is.:)

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

hier weer even een berichtje van mij. Hoop dat iedereen een goede kerst heeft gehad! Hier in ieder geval wel. Maar ben ook wel weer blij dat al die verplichtingen voorbij zijn. Nu op naar 2011!

Hier tot op heden nog geen ongi te bekennen. Vanochtend wel wat bruine sliertjes bij het afvegen :(, maar dat is nu ook niet meer. Maar verder nog geen klachten/kwaaltjes. Meestal barst ik voor mijn ongi ook altijd van de hoofdpijn maar tot nu toe ook nog geen last van.

Temperatuur gaat wel weer langzaam aan naar beneden dus denk niet dat ik ergens op moet rekenen. Zouden jullie misschien ook even een blik op mijn kaartje willen werpen?

Thnx meiden! En hopen dat 2011 ons veel geluk gaat brengen! (Of zijn er nog meiden die deze week wellicht een testje kunnen doen), heb deze zo snel bij het doorlezen niet gesignaleerd.

Wel dat er een paar meiden een flinke knuffel kunnen gebruiken (o.a. debende) echt ontzettend rot voor je!

Liefs,
    anita

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    Goede middag

Ik kom weer even buurten.

@Debende: Wat ontzettend kut voor je meis, vind het heel naar. Snap dat de kerst even heel anders was. Hopelijk heb je snel de pillen en kan je weer verder. Sterkte ermee *Knuffel*

@Alle meiden met ongi: Balen weer zeg, ik hoop dat 2011 ons jaar zal worden en dat geld voor all

Heb ik verder nog wat gemist?

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    Ostara - NOD ?? december - 7e ronde - 28 jaar
    Lolly - NOD 22 december - 4e ronde - 28 jaar - 2e kindje - testdag 26 dec. (als ik het wachten volhoud)

Kim1990- Nod 25 December-12e ronde - 20 jaar - 1e kindje
    Maedra - NOD 26? december - 9e ronde- 31 jaar - 1e kindje
    Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 24 jaar - 2e kindje
    Adora - NOD 16 januari -2e ronde - 35+ jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    BB'tje - nod 20januari ergens? - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje
    Ricmar
    MWM- NOD 20 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje

Smeppers:
    Lolly, Dimmel, BB'tje

Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende & Daantje, Pindaatje (05-09-2011)

Share This Page