hmm oke bedankt! nja we gaan t zien,wanneer ik weer ongi word... test wel op dag 37 voor de ckerheid.. hoop niet dat ik weer een lange cyclus heb mja
cyclus na men mk is dit : 6-8-10 24 dagen cyclus 11-9-10 37 dagen cyclus 28-9-10 18 dagen cyclus 25-11-10 59 dagen cyclus & van die cyclussen gemiddeld = 37dagen.. mja erg onregelmatig dus :S bah..
vanmiddag na het plassen echt rekbaarslijm dus vanavond flink aan de klus haha! @debende hele dikke knuffel nogmaals meid
heej lieve meiden, ik hbe niet terug kunnen lezen watn JEZUS wat is er vandaag wat afgekletst! Maar uhmz ik zit ergens mee ik ben vandaag (dag 8) nog steeds bruinzig/bloed aan het verliezen normaal is het de avond van dag 5 al helemaal weg/over? ik begrijp er niks meer van, mijn buik doet onderin ook steeds zeer en voel mezelf raar, moe gewoon anders.... zwanger lijkt me geen optie... maar zou het misgegaan zijn dan ofzo? of waarom zou ik me zo voelen EN al maar liefst ACHT dagen bloedverliezen?
bb heb je nog een test gedaan? en anders morgen even lang huisarts als je het niet vertrouwd, het past niet bij dus reden voor overleg
Nee geen testje meer gedaan, ook niet meer getempt... was ongi dus dan stop ik altijd.... maar een paar dingen die voor ongi dr waren zijn dag 1-5 weggeweest en dag 6 begonnen er weer dingen waardoor ik het maar vreemd vind: misselijk soms, erg rommelende buik, last van wisselende ontlasting, veel plassen, erg moe, hoofdpijn, soms zere steekjes onderbuik en dus al 8 dagen ongi waarvan de laatste 3/4 dagen bruin bloed verlies... ik vind het vreemd...... heb t echt nog geen een keer gehad de afgelopen 12 rondes???? ik weet niet of ik het niet vertrouw, maar vreemd vind ik het wel!
je zou morgen een test je kunnen doen je zal de eerste niet zijn die blijft menstrueren en wel zwanger is
lijkt me stug, maar ja het hou me sinds 2 dagen wel bezig. Vind het ineens beetje vreemd... ook zo koud, moe en misselijk na wat eten... vooral het avond eten en daar ook totaal GEEN zin in! maarjah zal vast niet hoor, zal wel iets anders geks zijn? hihi..... ik kan pas woensdga testen eventueel... want dan pas testen halen... hoe gaat het met jou?
bb ik ben weer op zoek naar ei morgen beginnen met ovu testen, en hopelijk kunnen we nu wel een posi test vinden en zo onze kans benutten. denk alleen dat ei rond oud en nieuw is, 1 jan mijn verjaardag.. dus ja dubbel gevoel
Oh heel erg spannende tijd dus weer voor jullie! Ja dat lijkt me indd ook een dubbel gevoel, hoop dat het daardoor wel een TOPmaand zal zijn denk aan jullie! liefs
Meiden, ff een up-date. Heb net nog een echo gehad, blijkt er niet 1 maar 2 vruchtzakken te zijn. Dachten donderdag wel een 2e te zien, maar er niet echt aandacht aan gegeven. Beide vruchtzakken zijn gestopt met groeien. 1 bij 6wk4 en 1 bij 7wk. Dus verandert verder niets aan de situatie. Hopelijk morgen een duidelijke behandelplan bij gyn!!
Wow 2 kindjes had je in je buik! Wat vreselijk rot dat ze beide zijn gestopt met groeien Ik heb er geen woorden voor lieverd..... Stekte en indd hopelijk hoor je morgen hoe het verder gaat! Liefs BB
De bende, jeetje, het is alsof ik mijn eigenecho van vorig jaar zie, wat erg meid . Had je mijn pb nog gekregen?
Bezigbijtje, ik denk dat je ongi bijna afgelopen is omdat je de laatste dagen bruinverlies hebt Ik zou mezelf niet gek maken met de gedachte aan een vmk, want je teste net vlak voordat je ongi begon negatief.. het kan best eens een keer dat je ongi langer of korter is, misschien heb je vorige cyclus een kortere ongi gehad en alles nu goed gereinigd.