Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Negatieve zw. test gehad afgelopen maandag. En mijn temp schommelt zo erg, er zitten ook behoorlijk lage tussen (rond de 36.50) die weer helemaal niet passen na een eisprong.

2. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik krijg vrijdag al een controle echo of alles eruit is.
    De vk is vanmiddag hier wezen kijken naar wat ik opgevangen had en zij denkt dat alles er wel uit is. de vruchtzakjes zaten letterlijk aan elkaar gegroeid en daarnaast er los van een giga bloedstolsel.
    Dus aardig wat weefsel voor zo'n korte zwangerschap.

Maar volgens haar moet ik deze uitvloeiing gewoon al zien als ongi en heb ik meteen alweer de kans om zwanger te raken zodra ei zich aandient. We zullen zien hoe we die draad weer op gaan pakken. maar dit is iig weer achter ons.
    Voel me behoorlijk opgelucht nu het er uit is!!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    debende ik hoop dat je snel weer positief nieuws kan komen melden hier

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Wat fijn van de verloskundige dat ze langs kwam..
    Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu.. Hopelijk is je je cyclus snel weer normaal ;)
    Iig goed dat je tempt, kun je zien of je een eisprong hebt.. ik had de eerste cyclus geen eitje (wat voor kan komen als er nog teveel hcg in je lichaam aanwezig is (volgens ijn gyn) was wel een kortere cyclus van 24 dagen.. toen 13 dagen ongi (schoonmaak volgens gyn)en daarna was alles weer gewoon :)

5. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik ben benieuwd hoe het zal lopen. ga maandag weer starten met tempen.

na mijn curretage de vorige keer was ik na 14 dagen ongi en daarna weer een normale cyclus. was dus best snel.

eerst vrijdag maar ff afwachten;)

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hallo meiden, ff bij lezen

@Debende: Wat goed dat je lichaam zo snel reageerde op de pillen, hopelijk is alles nu mooi schoon. Sterkte met alles en hopelijk kunnen jullie snel verder.

@Dimmel: Denk wel dat een eventueel ei gedekt is hoor, we gaan het zien

@BB: Beter dat jullie nu weer verder kunnen en hopelijk brengt deze rust iets moois met zich mee.

@lala: Respect als je tot die tijd kan wachten met testen.

@Ricmar: Hopelijk vind je snel je ei en schieten jullie raak (letterlijk ;) )

Mijn tempkaart klopt nu ff helemaal niet vanwege vele dingen waaronder nachtdienst deze week, vanaf zondag ga ik weer serieus mijn temp noteren.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    mijn temp blijft laag ik snap er echt niks van hoor! maar goed we hebben goed geklust en zullen nog even zo doorgaan haha! heb wel echt al 3 a 4 dagen achter mekaar ongibuikpijn gister echt in mekaar gekropen van de pijn dus ben eens benieuwd!

@debende fijn dat de vk is langs geweest! vind het zo erg voor je meid!

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @debende fijn dat het allemaal goed is gegaan. Kan me voorstellen dat je nu opgelucht bent.

Vraagje wie had er ook al weer lekkere luchtjes in aanbieding? Dan kan ik even pb-en.

9. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He Debende ik zie het nu pas. Wat erg meid dat het zo gelopen is dat je twee sterretjes moet missen. Maar fijn dat waarschijnlijk nu alles eruit is en jullie weer verder kunnen. Let op hoor kan zijn dat je meteen je ei hebt nadat deze bloeding stopt. Zou zonde zijn als je die zou missen. Jullie uiteindelijke doel is toch zo snel mogelijk een gezonde nieuwe zwangerschap met een mooi gezonde baby als resultaat.
    Ik moet wel zeggen je komt heel sterk over meid. Ik kan alleen als tip meegeven houd na al deze ellende jullie doel voor ogen.

xxx Joyce

10. Gerlinda

Hey Bas, hoe gaat het met je?
    Heb je een goede 20 weken-echo gehad? weet je het geslacht van de kleine.... hi hi nieuwsgierig :D:D

Groetjes,
    Gerlin

11. Gerlinda

Dimmel, ik denk dat je eitje wel is geweest... temp hoeft pas omhoog te gaan na de innestelling
    (dan maak je pas meer hcg aan) ;)

12. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom

thanks, maar van binnen huil ik de zeeën vol hoor!!
    Helaas al eerder een miskraam moeten ervaren en toen was de schok 100x groter omdat we er nooit aan gedacght hadden. Nu zijn we er meer van bewust geweest dat het evt mis zou kunnen zijn. Nooit niet te geloven dat het idd alsnog mis zou zijn hoor, maar dan is de klap wel al minder groot.

En aangezien ik 2 schatten van kinderen heb, die hebben toch ook hun mama nodig!!! Life goes on!!!

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Oh ok vanmiddag even gevoeld en voelde geen puntje van de neus dus vanavond flink klussen en denk dat nu echt ei is geweest heb echt al de hele dag flinke ongibuikpijn en slijmverlies dus :D

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

ikkuh was dat;)
    maar je hebt me al een pb gestuurd zag ik;)

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja ik eventjes terug gelezen.
    Ik mag morgen nog een dagje werken. Ik heb er niet echt veel zin in maar goed, om half vier ben ik vrij en gaan we het oude jaar uit knallen.

Iedereen een hele fijne jaar wisseling. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal.

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @bb je hebt pb terug

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede nacht

Het is erg rustig gebleven vandaag, ik kom morgen nog ff langs waaien om happy new year te wensen.

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden ik ben weer thuis :)

@debende neeeeee meisy ik heb zo vaak nog aan je gedacht :( pfffff ik vind het zo verschrikkelijk voor je lieverd, je mag als je wilt nog vertellen aan me hoe alles was gegaan als je er behoefte aan hebt en anders lees ik t straks terug als ik t kan vinden dikke knuff meis wat heb ik t met je te doen :( gelukkig heb je al geweldige kids, maar dat laat t verdriet niet verdwijnen hoogstens verzachten :( sterkte meis

19. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jaja Adore ik weet het geslacht maar is nog geheimpje hihi.We hebben inmiddels ook al de naam denken we zal ik even fotootje plaatsen van onze kleine uk.

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Debende maar ik ken het gevoel hoor dus weet precies hoe je je voelt. Ik hoop dat het de volgende keer goed komt.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina