@MWM: Oud en nieuw goed gevierd, heb er gisteren de hele dag plezier van gehad @Lolly: Hier gaat alles wel goed hoor, beetje ongeduldig aan het worden maar ja. Verder heb ik donker wordende ovu testen dus denk dat ik deze maand eindelijk mijn ei weer ga vinden
Hmm hier nog steeds geen idee hoe me cyclus is ..? hoe kan je in je onderschrift je templijstje neerzetten trouwens ? via ff zelf ???
even proberen hoor http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-01-05&mode=a&ts=1293974435
@lala: in de linker colom heb je de optie sharing en daarna homepage setup en dan heb je links boven de juiste link voor je homepage. Nu krijg ik niks te zien
Ik testen?? haha... ik zit pas 5 dagen na ei nu (misschien ergens tussen 10 en 15 dpo.. mijn vorige LF was 15 dagen) Maar, volgens mijn man hoef ik niet meer te testen, die zegt: je bent zwanger ik voel het, haha en onze kleine dreumes roept de hele dag baby, baby hij zegt nooit baby als er geen baby in de buurt is
Lala, ik zie mijn eigen kaartje als ik op jou link klik.. idd de code plakken die Ikke je ook geeft: sharing -> homepage setup -> get sharing code -> bbc code in je handtekening plaatsen Ik ben heel benieuwd, want op jou kruidvat +test zag ik toch echt 2 even dikke lijntjes Ikke, fijn dat je eitje onderweg is... hopelijk heb je een goede cyclus en ben je van je ongi af als je mannetje weer thuis komt... en dan gelijk echte kansen met een bevrucht eitje 8)8) ik duim, duim voor jullie
Thanks, ik hoop dat het helpt. Wel apart dat je man zo stellig is en dat die kleine steeds baby roept. Het maakt het wel extra spannend zo
@Adora, wauuwwwie een mooie dip zie ik en dan die kleine die dat zegt en je man nou ik zou sowieso 10dpo testen @ikke, hoe gaat het?
Bijna op de homepage setup moet je even je kaartje van nov-dec selecteren (onderaan de pagina) we zien nu alleen een leeg nieuw kaartje
Moeilijk..... omdat je temp voor ei ook al hoog is, meestal zie je echt een groot verschil tussen voor en na ei (kan ook dat je eitje nog niet gesprongen is en nu je zw-test licht is, deze reageert op LF) misschien weet je nog wanneer je vruchtbare afscheiding had en kun je deze nog noteren (cervical fluid) heb je ovulatietesten gebruikt? Hoe temp jij eigenlijk rectaal of vaginaal? dan is het oké
Ja ik zie hem, lastig, lijkt er iig op dat je nog geen ei hebt gehad...misschien wel cd36/37 omdat je een temp van 37.0 hebt, gebruik je ook ovu's?
wat is cd36/37 37.1 bedoel je ? dat was gister, vandaag 36.9 nee gebruik geen ovutesten, omdat me cyclus zo raar is weet ik niet wanneer ik dt moet gaan doen, vruchtbaarslijm heb ik niet gehad heb ik nooit eigenlijk,???
o ok. is indd cyclus dag en bedoelde indd 37.1 zou als ik jou was met zwanger&kids gaan testen, zijn niet duur dus kan je gewoon testen ook al heb je een lange cyclus en dan weet je meer waar je aantoe bent, want van deze temp zou ik iig niet veel wijzer worden, tenzij die straks ineens wel duidelijk omhoog schiet en je ei dus duidelijk geweest zou zijn