Ik heb mijn testen al binnen gister besteld wel snel hoor!! denk doe voor de grap gewoon is een ovu test maar die was helaas wel nega8) had ik ook wel verwacht hoor! hier is indd veel eitjes actief fijn voor jullie maar ik wil ook maar denk dat het nog wel even duurt bij mij Maedra: ik hoop dat dit spul z,n werk doet zodat je snel zwanger mag worden xx
Goedenavond meiden, Hier een bericht vanuit het ziekenhuis. Sinds zondag steeds meer bloed verloren. Werd steeds beroerder eronder. Een echo gehad vanmiddag, daardoor net alsnog een curretage ondergaan vanwege een stolsel die bleef zitten. Als het goed is mag ik zo naar huis.
De Bende, bah meid, wat vreselijk, ik had dus precies hetzelfde. Ik hoop dat je geen spijt hebt van de pillen? Voel me nu een beetje schuldig. :S Ik hoop dat je er nu wel snel vanaf bent dan en niet teveel napijn meer hebt!
Goede avond @Dimmel: Van harte meis, was het helemaal vergeten. @Debende: Klote voor je meis, hopelijk voel je je snel beter. @Ricmar: Kon ook eigenlijk niet anders he met zulke duidelijke testen en temp stijging. Mooi kruis hoor. Ff ego *Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk *
ik heb absoluut geen spijt van die pillen hoor. het was zeker het proberen waard. gelukkig waren ze heel lief voor me in het ziekenhuis. ben zojuist thuisgekomen, dus kruip zo met kruikje mijn bedje in!! @ikke81 vertel vertel!!!!
Hele dikke knuffel Debende, wat vreselijk dat je dit ook nog moet meemaken.. ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
@Ikke en ik dan? nu wordt ik ook nieuwschierig @debende dikke knuffel voor jou meid. mijn temp is nog hetzelfde als gister?? ga zo naar me werk en dan ben ik er einde van de middag weer. bha heb echt geen zin maargoed. doegggg xxxx