Ik ben nu ook wel benieuwd waarom jullie zo vrolijk zijn dames! Nu eerst naar het ziekenhuis voor mijn HSG.
@maedra, MWM en Ikke bedankt nog voor jullie felicitatie @debende ohjee meid heel veel sterkte. nu ben ik ook nieuwsgierig vanwaar die vrolijkheid haha Hier vanmorgen weer hoge temp, ben benieuwd vorige LF was 8dagen dus als ik nu langere heb ik misschien wel goed teken al voel ik helemaal niks!
ik zal jullie alvast een beetje helpen: de vrolijkheid van ikke.......: kun je ook uit haar onderschrift halen voor de gene die haar al wat langer spreken
Een lf van 8dagen is toch eink te kort voor een goede inn? Dat is mij verteld toen ik dat 1x tje ook had.... weet niet of het echt zo is hoor.... maar dat zeiden ze toen tegen mij
Brrr wat heb jij een koude temp nu zeg! ik ben nu weer aan het stijgen 329b16 Ovulation Charts als me temp zo laag blijft zelfs 3 dagen dan geeft ff al een kruis voor dag 15... dus dat zit wel goed WHOEHOE!! stoppen met tempen weer vanaf zaterdag!! (zeg ik heel stoer!) ennuh ook me eigen gevoel kunnen volgen dus.. want ik zat goed
Ja ik weet niet of het mij juist gezegd is he! Mij was gezegd dat voor een juiste innesteling er minimaal 9 dagen lf nodig is....
ik wacht deze ronde even af, want zag net op mijn temp kaartje van vorige ronde dat mijn eisprong waarschijnlijk eerder is geweest en dan zou ik 10 LF hebben dus even kijken.
Wat een stijging en nu ineens zo'n grote daling, het schommelt flink zeg! Maar het kan bijna nog geen inn.dipje zijn hoor als je dat bedoeld Want 3dpo is wel HEEL vroeg daarvoor... maar wel spannend hoe het verder lopen gaat
ja ik heb vandaag iets later getempd me wekkertje ging niet af.. maar heb wel me ei gehad ! dat bedoelde ik hihi
Ooh hihi.... Begreep je dan verkeerd sorry! Maar als je later tempt zegt men dat je temp hoger is... maar dan is het wel 1uur later ofzo hoor, want ik zie zelf amper verschil of ik nu 6.45 of 7.15 temp,, dus dat maakt verder niet zoveel uit dan toch? Jeetje je schommelt wel ineens flink hoor! Vreemd kaartje hahaha.... FF twijfelt wel een beetje (stippelkruis) misschien omdat je nu zo bent gezakt weer inenss....
hmm jaa zou kunnen , maar ben blij dat er toch een kruisje staat , was bang dat ik geen eisprong heb/had de laatste 2 maanden... omdat t zolang duurde me cyclus..
pregnancy monitor vip test date :21 jan intercourse timing : 0-3 / 0-2 / 0-1 / 0 score : high wat betekend dat onder je grafiekje .. dat je goede kans hebt om zwanger te raken deze rond ofzo
De periodes die je geklust hebt rond je ei maken het dat je een hoge kans hebt zwanger te worden... maar ik vind het weinig zeggen hihi... bij mij staat er altijd high haha,,, maar nog niet zwanger helaas maar is wel grappig om te zien he!
@Lala: ik heb dat ook staan... (alle dagen rond ei geklust) @ALL: uhmz...... moet je ns kijken in mijn eerste kaartje, die waar alle kaartjes samen in komen die oranje lijn is mijn cyclus van nu, ik kon alleen erin zetten als er een ovulatie door ff was vast gesteld dus die 2 en 3 dpo tellen niet want is morgen en overmorgen pas Maar ik zit super laag!!!! brrrr.... vandaar dat ik het zo koud heb hahahha 329b16 Ovulation Charts
Hmm oke! nja we gaan duimen! hihi ik zal even kijken bij je kaartje alleen ik heb er geen verstand van hoor dus mij niks vragen daarover hihi