ohh dus je zit nu 1dpo ? ja het verschilt wel met de andere kaartjes zat je 0,3 graden hoger , missch een griepje ofzo ?? hoor meer mensen daarover ?
Hahaha... ik hoef ook geen antwoorden hoor... haha... wilde het jullie eens laten zien hoe anders (laag!) me temp voor me ei nu al was, en hoe laag die nu nog is, maar mag toch hopen dat hij morgen wel gaat stijgen hoor!
hoi dames, haha bb je temp is indd wel erg laag spannend hoor. hij is wel vet anders dan de andere kaartjes. @lala fijn dat nu je ei gespot is, nu afwachten wanneer zou mijn eitje komen?
Ja! eindelijk maar toch een ei gespot hihi vind het wel spannend nu hoor, ovulatiepijntjes zijn weg .. maar voel me toch vreemd..
mwm weet niet maar als ik naar mijn lijstje kijk en dan naar t joue , jij heb nu ook een gelijke temp paar dagen , die had ik ook .. en toen 4 dagen erna als t goed is me eisprong.. ( je kan natuurlijk niet vergelijken met elkaar , maar .. misschien over een paar daagies ??? ) ik hoop t voor je..
maar meiden waarom geeft FF aan dat 21 jan testdatum is..? en 16 jan eigenlijk nod is.. als ik 14 dagen erbij op tel bij de eisprong?
ff rekent altijd een paar extra dagen erbij volgens mij. omdat je dan al in die tijd ongie kunt worden. zo iets iemand anders kan het vast beter uit leggen als ik. ff wil je geen valse hoop geven. ja heb al eerder aantal dagen dezelfde temp gehad volgens mij heeft dat niets met je ei te maken. al hoop ik natuurlijk wel dat die komt denk dat je, je vreemd voelt omdat je weet dat je een ei gehad heb en waarnscheinlijk ook nog geklust heb erbij. dan maakt et allemaal een stukje spannender
Goede middag @Maedra: Ben benieuwd hoe de HSG is gegaan. @All: iets met lief en een terug datum @BB: Idd wel een lage temp, misschien betekend het iets @Lala: Die neemt een veilige marge, je LF + (volgens mij) 5 dagen zodat je ze er al bijna zeker van bent dat je zwanger bent zeg maar. Hier nog geen ei, had het wel verwacht maar ja. We gaan het afwachten.
mwm haha ja dt zal t vast zijn ..hihi als er wel wat aan de gang is is het nog niet eens ingenesteld want dat gebeurt tussen de 5 en 7 dagen na ovulatie toch ? maar ben best benieuwd wanneer iemand al symptomen kan hebben eigenlijk ..
Hee dat is fijn Ikke! Goed nieuws. HSG was gelukkig zo voorbij. Het deed wel vreselijk zeer. Ik voelde me echt een aansteller, maar het was zo erg. :s Maar het voordeel was dat het dus veel korter duurde (de echte pijn) dan dat ik dacht. en het goede nieuws is dat alles er heel mooi gezond uitzag.
Maedra fijn dat het er goed uit zag,jammer dat het een pijnlijke ervaring was, hoe hebben ze het gedaan? met cupje vacuum? er zijn namelijk verschillende manieren
Kun je van deze cyclus nog een NOD maken??? (ipv OD) hopelijk wel Wat super dat hij er bijna weer is 8)8)8)
Ricmar, met een klem op de baarmoedermond hebben ze het gedaan (de gyn zei, kijk maar niet in die bak met instrumenten ). Die klem deed erg pijn en daarna het spoelen. Het was vooral ook dat ik het eng vond omdat je daar dan zo ligt en iemand anders doet het en je kunt niets doen. Het gevoel dat ze iets doen dat echt niet gezond voor je kan zijn (ik had dat bv ook met mijn verstandskiezen trekken, dat je denkt dat ze echt iets slopen, dat is dan natuurlijk ook zo). Mijn miskraam was vele malen pijnlijker dan de HSG maar omdat ik dat zelf onder controle had (voor mijn gevoel) was dat minder eng. Maar goed, het is voorbij, ben vandaag nog wel wat gammel dat viel een beetje tegen. Ik wilde alweer aan het werk maar heb vanmiddag toch maar even geslapen en opeens was het 16 uur. Sorry voor mijn geklaag!
Maedra helaas ken ik deze pijnlijk manier, jammer dat er nog steeds ziekenhuizen deze manier gebruiken terwijl er veel vriendelijkere manieren zijn. Maar hopelijk heeft het voor je als positief resultaat dat je snel zwanger bent. Ps de uitslag was goed?
uit gemiddelde van je cyclus is dat bij mij.... 4rondes dag 28 ongi dus hij geeft dat bij mij ook aan en als je wisselt per lengte dan neemt hij dus het gemiddelde...
Lieverdje, ik heb t idee dat je er veel te erg mee bezig bent (deze ronde) Symptomen komen meestal pas voor NA je nod, dus daar hoef je niet op te letten! Heel veel mensen (waaronder ik zelf) voelen wel al van alles, maar dat voel je 9vd10x ook in de rondes ervoor dat je niet zwanger bent.... er zijn ook meiden die juist een keer NIKS voelen en wel zwanger zijn Pin je daar niet op vast... En een innesteling is tussen dag 4 en dag 10 ergens maar duurt ook paar dagen hoor Dus blijf relaxt (hoe moeilijk ook) en jezelf en ga aub niet op alles letten.... Klinkt misschien lomper dan ik bedoel, maar bedoel het niet verkeerd hoor! Maar ik heb echt het idee dat je jezelf nu al gek aan het maken bent terwijl je eitje net geweest is