@Lala ben het wel met bb eens. geef jezelf geen valse hoop. al hoop ik natuurlijk van harte dat je zwanger bent. echt dat meen ik!!!!! @Maedra fijn dat het nu achter de rug is hopelijk voor jou een plakbeeb @All vanochtend weer de gyn gebeld maar ze hebben me nog niet ingepland ik lag wel op de stapel en was nummer 2 pff ben er beetje klaar mee nu maargoed. wanneer kan ik volgens jullie het beste beginnen met de ovu? pas wanneer mijn temp stijgt? voel trouwens nog wel het puntje van me neus
Heb je vandaag al een testje gedaan? Ik zou nu wel beginnen, je temp is mooi laag... dus zou een ei in aantocht kunnen zijn lijkt me Als je temp gaat stijgen ben je te laat... Tenminste als die stijging komt door je ei, want dan heb je je eitje al gehad Bij mij (en de meeste meiden) stijgt de temp de dag dat je eitje gesprongen is....
Heey jaa ik weet t , maar toch let je er onbewust ook op .. gelukkig morgen ff werken , even ergens anders mee bezig zijn
Oja ! En volgende week , een trouwjurk uit kiezen met me mams! ze gaat trouwen!!! met me stiefvader hihi heel leuk!! op 14 februari!
@lala gefeliciteert met je ma. bb ik voel nog duidelijk het puntje van mijn neus dat betekent dat ik niet vruchtbaar ben. denk dat ik morgen dan testje doe ik weet niet heb ook lange cyclusse he!?
@debende een hele dikee knuffel voor jou. Hoe gaat het nu met je? @ikke joeeehoeee ik ben ook blij voor je. (denk dat ik wel weet wat je bedoelt ) @maedra hoe is het gegaan in het zh? Ik heb het al gelezen. Fijn dat alles achter de rug is. @lala FF houd de eerste maanden een lf aan van 18 dagen na je ei. Leuk he zo'n eerste kruis van FF. Ik ga voor je duimen. @mwm als je gaat testen als je temp omhoog gaat ben je te laat hoor. Ik zou vanaf morgen gaan testen.
Ja ik doe daar nooit aan, dus dat weet ik niet meid die van mij zit MEGA diep (zei dokter ook al hihi) dus ik voel hem bijna nooit....
leuk lala, gefeliciteerd met de valentijnsbruiloft. Ricmar, ooh, ik wis niet dat er ook andere manieren waren dan die klem! Maar goed, het is voorbij. BB, moeilijk he om het los te laten kan ik me goed voorstellen hoor. MwM, ik voel ook nooit, misschien moet ik er maar eens mee gaan beginnen, want mijn temp doet deze ronde raar door de Clomid. En de matcaretestjes lijken niet zo scherp te zijn, volgens mij zijn ze veranderd, gebruiken meer meiden die?
Uhmz aller eerst, wat fijn dat het voorbij is! Hopelijk gaat snel ook al beter weer met je Ik vind het moeilijk om het tempen los te laten jah, want zo kan ik zien of me ei indd echt geweest is EN of ik ongi ga worden (12dpo) dat is voor mij het enigste beetje wat ik denk zelf nog in handen te kunnen hebben.... zo voelt het, klinkt misschien beetje raar Zeker nu we a.s. maandag naar de gyn gaan! Dan moeten we al zoveel uiit handen gaan geven.... brrr! Ik gebruik de matcare niet.... ben zelf helemaal wge van de z&K testjes dus alleen die gebruik(te) ik!
Matcare en Zwanger & Kids ovulatietesten: Ik heb ovulatietesten van matcare gebruikt deze ronde (en op ovu-dag ook nog een zwanger & kids die ik over had) dus ik kan ze heel goed vergelijken matcare was positief (beide strepen gelijk), de dag erna een knaller (teststreep donkerder dan controllestreep) en de zwanger & kidstesten waren precies hetzelfde die 2 dagen Volgende ronde, weer nieuwe testen van matcare inslaan, want die hebben betere zwangerschapstesten vind ik (zw&k heeft een indroogstreepje, matcare niet)
Goede nacht @Maedra: Wat super dat het er allemaal gezond uit zag, helemaal top! @Adora: Deze ronde zal een OD blijven helaas maar volgende zeker niet @MWM: Je "moet" dus met ovu testen beginnen voordat je temp stijgt want anders heb je er niks meer aan. @BB: Als jij je prettiger voelt bij tempen moet je dat vooral doen, niks zo veranderlijk als een vrouw Hier trouwens ovu en HCG testen liggen van CB, sensitest en babyboomshop dus ik kan wel even vooruit zeg maar. Sweet dreams girls
een goede morgen dames, BB is tog wel fijn het tempe he! ik snap precies wat je bedoelt hihi Ikke ben echt blij voor de dat de volgende ronde een nod wordt maedra ja ik hoop ook dat het werkt tot heden heb ik alleen nog puntje van me neus gevoelt nog niet iets anders. hoop de aankomende dagen te voelen dat het neusje weg is ikzelf ga vandaag dan maar met de ovu beginnen zal vanmiddag als ik thuis kom eens een testje er tegen aan gooien. ik heb die dipstick van z&k hoop dat die dan wel goed zijn voor de dames die werken moeten werkse tot vanmiddag dames
Wat hebben jullie weer veel geklest zeg haha! Heb wel beetje terug gelezen maar weet niks meer haha sorry! Vanmorgen was mijn temp weer hoog dus ben eens benieuwd zit nu op 6dpo...voel igg niks, dus denk dat het voor ons over is tot we met onze prive dingen klaar voor zijn! ik zal denk ik wel blijven tempen om te kijken voor me eisprong dus zeker hier blijven kletsen maar ook zorgen dat we niet echt klussen rond die tijd haha! Vind het moeilijk maar is gewoon even beter zo! Misschien dat we er in april/mei weer voor kunnen gaan!
Welke testen heb je gebruikt van matcare en zw&k? Ik heb nu de cassettes van zw&k. De cassettes van matcare heb ik ook al eens gebruikt. Die vond ik toen wel prettig en was ook duidelijk positief.
Ostara - NOD ?? december - 7e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 24 jaar - 2e kindje Adora - NOD 13 januari -2e ronde - 35+ jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar BB'tje - nod 20januari ergens? - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje Ricmar MWM- NOD 20 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Kim1990- Nod 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lolly - NOD 24 januari - 5e ronde - 28 jaar - 2e kindje Maedra - NOD januari - 10e ronde- 31 jaar - 1e kindje Smeppers: Lolly, Dimmel, BB'tje Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011) Zo even ons lijstje tevoorschijn gehaalt.
Maaruhmz,, Ja! het is heel erg fijn Ik wil elke keer stoppen voor vriendlief, die vind het niet zo fijn. Maar ik zelf vind het wel heel fijn. Ik gaf aan dat ik het zo fijn vond, zeker nu we naar de gyn gaan is het mijn enigste manier om nog een klein mini beedje zelf iets in de hand te houden