Meiden, even een vraagje: Wanneer je ei gesprongen is maakt je lichaam zich dan toch elke ronde weer klaar voor een innesteling, en gebeurd dit niet dan maakt het zich erna toch klaar voor een ongesteldheid...... Want ik heb nu dus homeopatische medcijnen voor het bevorderen van een zwangerschap sinds begin deze ronde. (het andere homeopatische medicijn *iets met borstvoeding* heeft mijn lichaam weer in balans gebracht dus ik mocht daar aan beginnen) En die zorgen voor een goede doorbloeding en toevoer iets van/naar de organen die helpen/nodig zijn voor een zwangerschap... Nu heb ik dus vanaf de dag NA me ei (lees gister) super rare krampachtige, samentrekkend gevoel..... ik denk dat het door de medicijnen komt, ook voel ik al vanaf 1dpo soort van ongi rugpijn in mijn rug.... BEN NIET BANG DAT IK DENK DAT IK ZWANGER BEN HAHHA! WANT DAT DENK IK ZEKER NIET, KAN NIET EENS OP 1DPO, maar ik wil even horen of jullie denken dat mijn verhaal zo mogelijk is/kan zijn *dus: dat mijn buikpijn/rughpijn komt omdat het lichaam zich aan het bezighjouden met een innesteling ALS die gaat komen, en dat ik door de medicijnen die daar voor doorbloeding zorgen nu zoveel van mijn buik en het hele innesteling klaar maken voel??
Heej Adora, hoe is het met je? Ik zie dat je het niet meer in je onderschrift hebt staaan van je man en kleintje?
BBtje, misschien voel je de bevruchting door de medicijnen.. zou kunnen op 1dpo De maanden dat ik zwanger was, voelde ik mijn ei, maar ook op 1dpo een vreemd trekkerig gevoel de maanden dat ik niet zwanger was, voel ik op 1dpo niets meer (ik schrijf altijd alles op)
Oke... hmmm hallo nu ga je het ff spannend voor me maken hahah! Ik denk de hele tijd mooi dat kan niet op 1dpo is onzin! haha... maar er is kleine kans van wel dus al.... Ik denk dat ik ALLES wat er nu met betrekking tot na me ei heel sterk voel door die medicijnen indd.... nu maar eens afwachten tot 17januari
Ostara - NOD ?? december - 7e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 25 jaar - 2e kindje Adora - NOD 13 januari -2e ronde - 35+ jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar BB'tje - nod 17januari - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje Ricmar MWM- NOD 20 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Kim1990- Nod 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lolly - NOD 24 januari - 5e ronde - 28 jaar - 2e kindje Maedra - NOD januari - 10e ronde- 31 jaar - 1e kindje Smeppers: Lolly, Dimmel Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011)
Oh nee, het zegt ook niks toch? ik laat me zowiezo niet meer gek maken door me temp... heb nu al 2x gezien dat het niks zegt.... alleen als die 12dpo nog hoog is dan maakt me temp me pas gek8)
ben ik weer vandaag geen werk voor mij ga straks ook even een ovu testje proberen. het tis wel allemaal spannend hier zeg bijna iedereen heeft z,n ei al gehad
dimmel ik vind je opzich wel een mooi kaartje hebben je ziet wel duidelijk het verschil na je ei. nu hopen dat die zo mooi hoog blijft!!
@bb ja dat heb ik ook ik wacht tot na 10dpo want vorige keer was ik ook ongi naar 10dpo dus even wachten @mwm ja hoop ook een beetje dat me temp hoog blijft haha!
mijn temp is nog steeds laag ik had contact vanmorgen met die man dan he.... (homeopaat) en hij zegt zo mooi, ja en je temp zal wel hoger zijn nu met dit middel, NOU NIET DUS! ik heb net flinke aanval gehad in me buik en rug wist gewoon ff niet hoe ik het had...:x zal toch geen griep gaan krijgen ofzo he!?
@maedra gelukkig zag alles er goed uit!! @lala 14 februari trouwens is zeer bijzonder. @BB als jij je er goed bij voelt om te tempen moet je het gewoon doen. Het kan totaal geen kwaad, toch?! Hier gaat alles weer een stukje beter. Ben nog wel wat slapjes van de narcose en bloedverlies (voornamelijk steeds het ijskoud hebben). Maar het vloeien is helemaal gestopt en de pijnen in mijn rug en hoofd zijn ook weg!! Nog een beetje meer aansterken en dun kunnen we er weer tegenaan. Moet over 6 weken nog wel terugkomen voor de nacontrole en de uitslag van onderzoek van het weefsel.
Wat fijn dat je je al weer wat beter voelt, sterk maar goed aan meid! vervelend he, het zo koud hebben! Ik heb dat ook al een week brrrrr...... nee kan ook geen kwaad.. meiden ik ga lunchen met collega's en daarna werken *smakkerd*
Goede middag Hier ook nog steeds geen ei en ook bijna geen tekenen Van mij mag die nu wel komen, ik wil verder... @Debende: Gelukkig zijn nu alle pijntjes weg, hopelijk ben je snel weer fit en kunnen jullie er weer voor gaan. Misschien een stomme vraag maar wat gaan ze precies onderzoeken met dat weefsel onderzoek??? @DImmel: Klote dat jullie kinderwens in de ijskast moet zeg. Ik hoop stiekem dat je nu zwanger bent maar de tijd zal het leren. @BB: Hopelijk heb jij straks gewoon keihard 2 strepen en kan je de gyn afbellen @Lolly: Mooi dat je testen donkerder worden, aan de klus jij @MwM: en, en en?? Wat is de uitslag?
ik ga met nu en 30 min testje wagen laat het jullie zo weten. ikke hoop voor jou dat je ei snel komt zodat je verder kunt ben wel blij voor je meid dat je lief weer terug komt loll ik heb mijn test van 2 dagen geleden weggegooit moet ik ze bewaren? en jij hup klussen
ik bewaar ze altijd tot ongi ben geworden dan gooi ik ze weg. Vanavond is het weer smep donderdag hihihihi