haha oke dan zo willen wij dat horen zal ze vanaf nu dan ook maar bewaren moet nog even wachte tot ik plassen moet hihi
@Lolly: Smep donderdag, feest dus. Maar "moet" je niet rondom je ei elke dag klussen als je aan het smeppen bent? @MWM: Ik ben benieuwd naar de uitslag en ik bewaar ze ook alleen nu heb ik die van vandaag en gisteren bewaard want anders word het wel veel. Ik hoop ook dat mijn ei snel komt.
& dimmel mijn temp schommelt ook zo! vanochtend moest ik ook werken dus heb ook eerder getempd vandaag heb ook overal ff tijd bij tempen neergezet zodat jullie kunnen zien wanneer er een andere tijd getempd is, geeft ie een licht bolletje aan '
negatief dames moet nog even geduld hebben denk ik. moet ik morgen weer testen of wanneer dit is eerste x voor mij dat ik met ovu test
dat komt denk ik omdat je het heb aangepast volgens mij klopt die zo wel hoor. je ziet nu duidelijk verschil na ei.
@MWM: Balen dat hij negatief is, en ik zou idd door blijven testen nu. Ik neem aan dat je niet teveel drinkt en al een tijdje niet meer geplast hebt voor het testen?
oke gelukkig ! nja ben ik nu 6dpo ipv 4dpo.. mooi 2 daagies meegepikt hihi en ik zou als ik jou was gwn doortesten als je nu al een licht streepje ziet op je ovu!!!
@Lala: Je hebt een beste dip zeg, ben benieuwd wat je temp gaat doen de aankomende dagen. Was je trouwens de 3e en 4e niet helemaal lekker dat je zulke hoge temperaturen had??
Denk dat die 37,6 en 37,7 een soort van verhogingen waren. 37 graden is een mooie temp voor de LF en die dip..... Nogmaals, ben benieuwd wat je temp de aankomende dagen gaat doen.
De test word wel donkerder maar is nog niet positief. Als de test positief is klus je met smeppen 3 dagen achter elkaar. @lala en mwm het word spannend voor jullie. Mijn duimen draaien.