@BB: Hopelijk schiet je temp nu snel omhoog. @Lala: Je temp gaat weer mooi de lucht in, hopelijk blijft hij vanaf nu mooi hoog @Dimmel: Bij jou ziet het er ook mooi uit. Hier nog steeds geen ei, helaas.
@Lolly: Jou temp is behoorlijk omhoog geschoten, het is dat je nu een posi ovu test hebt maar ik zou bijna denken dat je ei 2 dagen geleden was
@ADORA, ook hier nog even GEFELICITEERD echt gewelig lieverd! @All, meiden ik ga jullie hier verlaten hahaha de meeste meiden die ik hier heb leren kennen spreek ik nu toch mee via PB en via andere topics dus een echt afscheid is het niet maar ja voor degene die ik hier wel veel sprak maar niet echt veel mee verder praat, ik hoop dat jullie heel snel zwanger zullen raken van een plakbeeb en wens jullie echt alle geluk toe! Dikke knuff van mij Jadore
Lolly ik zou indd ook zeggen dat je eitje 2 dagen geleden gesprongen is na zo'n stijging. Maarjah lijkt me stug als je nu +test hebt hihi misschien dat hij morgen dan wel flink zakt om dag erna (je eitje) weer te stijgen... @ALL: ik heb me toch een gevoelige buik, scheelt dat ik met dat middel begonnen ben dan gooi ik alles wat ik voel mooi daarop en denk ik niet aan zwanger worden/zijn hahaha *best handig!* Ook raar aanweizg gevoel in onderrug, en af en toe van die vreemde steekjes daaronder ->) en dan komt er meteen ook kei veel natiigheid! JEZUS ik zit pas op 3dpo en word er nu al gek van! Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ik vind het irie van alles te voelen! Maar net wat ik zeg het zal wel door die nieuwe medicijnen komen
Bedankt lieve meiden, ik duim en hoop dat jullie snel zullen volgen Heel bijzonder vind ik dat precies 3 maanden na het verlies van het vlindertje de bevruchting plaats heeft gevonden van deze lieve beeb
@Jadore: Tot ziens meis, succes met je zwangerschap en nu niet meer terug komen he @BB: Weer spannende dagen dus, gaat wel snel zo. Na mijn idee zaten we een paar dagen geleden nog in jou spannende periode @Adore: Ik vind het heel mooi dat je nu weer zwanger bent en ik hoop echt dat dit een plakbeeb is, rustig aan he.
Ik weet het Ikke, dat ik rustig aan moet doen, maar als je 8 weken zwanger bent geweest en het gaat dan mis, dan wil je nog eens zo graag Ik ben zo blij en ik voel me nu tenminste zwanger en heb er een goed gevoel over......... dat had ik bij de zwangerschap in augustus niet (ik voelde helemaal niets toen, ik wist dat het niet goed zat, zelfs).. Lief, dat je me af wilt remmen maar ik ben helemaal hieper de pieper
Snap ik Adora en ze zeggen wel eens, je bent niet ziek maar zwanger. Blij te horen dat alles goed aan voelt dit keer, vasthouden die gedachte.
Daar lijkt het idd wel op maar toen was de test echt niet positief. Ik baal er een beetje van dat ik vanavond de nachtdienst in ga. M'n temp is dan niet echt betrouwbaar naar mijn idee. Maar goed het is niet anders.
Nachtdiensten zijn idd killing voor je kaartje weet ik uit persoonlijke ervaring. Ruk is dat he. Gelukkig dat iig je ovu test positief was/is
@lala ja sinds vanmorgen en nu is het weg ? @jadore meid heel veel succes met de bevalling alvast en misschien spreken we ons in een ander topic wel!
Hihi, dat word in meer topics gezegd! Ik ben toch echt gewoon elke keer 28 dagen bezig met me cyclus hoor
Ja smorgens idd , en savonds .. Heb vandaag wel alvast even testjes gekocht, maar eerst maar eens zien of ik ongi word of niet, wel spannend hoor! bijna iedereen zit bij hun ei sprong of erna!
Door die enorme stijging twijfelt FF denk zelf aan wat nu je ei is Ik zou gewoon vanaf 37+ de lf die je altijd hebt je ongi verwachten, maar vanaf 39+je lf die je altijd hebt pas gaan testen zit je altijd goed toch?
ik heb flinke buikpijn zeg! voel alles--> bukken, iets optillen(krat bier net), als ik zit en snel op sta, als ik zit en iets draai naar links/rechts en als ik ook maar beetje moet plassen enzv. Het word nu echt vervelend.... en het kan eink van niks zijn want zit pas op 3dpo! Zal wel door die capsules van homeopaat komen!