whaaaa adore gefeliciteeertttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!! meiden ik heb aankomende maandag een afspraak bij de gyn ze hebben me gebeld en me test jaaaaaaaaaaaaa donkerder ik zou bijna zeggen positief en ziet duidelijk 2 strepen de test streep is echt maaar heeeeel klein beetje lichter dus me ei?????? joehoooeeeeeeee
Gelijk met mij de afspraak ik heb het die dag ook!! SPannend! En als die iets lichter is kan het vandaag posi zijn maar kan ook dat hij morgen dan knalt....
hij is bijna hetzelfde als de c. al vind ikzelf dat de c ook niet super donker is hij is iets lichter de t. maar duidelijk verschil met gister echt vet duidelijk ben benieuwd hoe m,n temp doet morgen? en daarnaast de gyn vind het best eng weet niet wat me eigenlijk te wachten staat voor de eerste x. jullie een idee?
bij mij is dit gezegd: bloed prikken bij mij, wat praten en uitleg over zaad onderzoek...... en dan ALS ik ongi word week na me ongi nog maals bloed prikken om te kijken hoe de waardes voor en na me ei zijn en wat het verschil erin is enzo.... meer weet ik ook niet... Hoe laat moet jij?
ik moet om half 4 best laat vind ik maar manlief moet ook nog werken dussss.. oke spannend hoor ben erg benieuwd voor jou ook eerste x ofniet? dit is voor mij de eerste x dat ik op ovu teste me ei heb gevonden hier voor heb ik hem nooit eerder gevonden dus weet ook niet of ik ooit wel op een ei geklust heb dus vind het allemaal zo spannend en eigenlijk ook best wel eng nu. wat zal er gebeuren zal ik dan tog zwanger worden of is er gewoon echt iets mis met mijn lichaam???8)
Ik moet al 11uur dus kan je vertellen nog wat er met mij gebeurde Je zit in ronde 8 waarom mag je nu al dan? Vanwege je ei die je niet kon vinden? Ik DENK dat je nog wel even moet proberen straks van de gyn, omdat je nu voor het eerst met ovutestenaan de slag gegaan bent en nu wel je ei gevonden hebt maar dat weet je natuurlijk niet, het ligt ook echt aan de gyn die je hebt merk ik wel hier op zp! liefs
@MWM: Beter dat je ei hebt gevonden, waarom kon je ook al weer geen foto's maken? @BB: Je maakt je weer lekker druk meid
Met je buikpijn en dat het maar zo kort na je ei is en het kan niks zijn maar je voelt toch zoveel Need is say more. Leef je maar lekker uit hoor, ik bedoel er niks mee
Oh dat! Ja het doet zeer en is heel irie! maar ik ben echt serieus niet aan het denken dat het door zwanger komt maar door die pillen die ook nog ns mega vies smaken!! maar dat neemt niet weg dat het zeer doet en irie is want het laat me wel steeds denken aan waarom ik ze slik8)
Ken dat gevoel, ik slik monnikspeper en tarwekiemolie en er gebeurd niks. Ik weet dat dit pas de 2e ronde is maar toch.
wie kan&wil mij nou trouwens een duidelijk uitleggen wat het verschil is tussen creamy en sticky afscheiding? Ik weet echt niet hoe ik die 2 moet/kan onderscheiden
Ja nee ik bedoel meer: doordat ik die buikpijn voel denk ik steeds aan die pillen en die pillen slik ik om zwanger te worden, dus dan denk ik automatische weer aan zouden die pillen indd zo goed helpen voor zwangerschap omdat ik sinds me ei de hele tijd die buiikpijn heb. (volgens de homeopaat voel ik nu de weg die me eitje aflegd en dat is heeel posi want dan is me buik heel goed doorbloed) Leuk allemaal, maar ik voel dat iri buikpijn gevoel de hele tijd en daardoor denk ik veel meer aan het zwanger worden gebeuren dan dat ik de vorige ronde deed...
Creamy is bij mij wit/melkachtig en kan aan het eind of in het begin van je cyclus wat dikkig worden en stiky is plakkerig, nog net geen eggwhite zeg maar. Maar zo interpreteer ik het.
Alles wat je extra doet (tempen, ovu testen en elke dag pillen slikken) vergroot je de aandacht op het zwanger worden. Soms vraag ik mij serieus af of het allemaal wel goed is maar ik kan het niet laten en ik wil graag weten waar ik aan toe ben maar ja dan moet je wel je ei vinden
Oke, komttie (vies verhaaltje) bij mij is het nu erg nat van onder... (elke cyclus na me ei wel hoor op de vorige ronde na) en als ik zo met me vinger even afveeg zeg maar ->) dan is het dun, waterig en doorzichtig tot heel licht wit van kleur maar eink eerder doorzicht en dus niet te zien... uhmz: net echt water met druppeltje melk erdoor ik weet nou nooit hoe ik dat moet invullen