hee meid spannend hoor je temp gaat langzaam weer omhoog zie ik. en nu die steekjes oeeehhh ben erg benieuwd wanneer ga jij testen?
heej meiden! Dimmel je maakt het deze ronde heel spannend zeg! Ik hoop zo dat het raak mag zijn voor jullie! Spannend hoor! Debende hoe is het met je meid? lala je klimt steeds een stukje verder omhoog weer, ben benieuwd! @ALL: vandaag gesport voor het eerst sinds lange tijd! hihi (1.5maand) ik had gister en vanmorgen geen last meer van me buik Nu alleen onder het sporten toch maar gestopt met de buikspier oefeningne want die deden behoorlijk zeer onder me schaambot! En dat vertrouwde ik niet helemaal temp wil nog steeds amper stijgen ben benieuwd wat die morgen weer gaat doen hihi
Hoi dames ik kom ook weeres langs!! Adora van harte gefeliciteerd!! Verder nog iets gemist? Hier gaat alles goed, dinsdag weer een follikel meting of de puregon ook heeft aangeslagen. Ben heel benieuwd!
Spannend dus! ik nou ja wij, morgen naar de gyn voor 1ste keer! ik zit geloof ik 5dpo vandaag en heb een dip sinds 1uur Ben ZOOO MEGA MOE, kan me ogen amper open houden en zo voel ik me ook heel vervelend want we verwachten zo bezoek! FIJN!
Dat is niet fijn BB Vindt je het spannend om morgen naar de gyn te gaan? Ostara - NOD ?? januari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 25 jaar - 2e kindje Adora - NOD 13 januari -2e ronde - 35+ jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar BB'tje - nod 17januari - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje Ricmar MWM- NOD 20 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Kim1990- Nod 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lolly - NOD 24 januari - 5e ronde - 28 jaar - 2e kindje Maedra - NOD januari - 10e ronde- 31 jaar - 1e kindje Smeppers: Lolly, Dimmel Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora
Ostara - NOD ?? januari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 25 jaar - 2e kindje Adora - NOD 13 januari -2e ronde - 35+ jaar Lala89 - NOD Januari - ronde - jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar BB'tje - nod 17januari - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje Ricmar MWM- NOD 20 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Kim1990- Nod 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lolly - NOD 24 januari - 5e ronde - 28 jaar - 2e kindje Maedra - NOD januari - 10e ronde- 31 jaar - 1e kindje Smeppers: Lolly, Dimmel Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora @lala wanneer is jou Nod?
Nee, eink nog niet. Misschien dat dit morgen wel zal komen, of misschien ook niet. Ik denk dat het pas komt als ik op DE tafel moet gaan liggen Nou de visite is weg, ze hebben het nog lang volgehouden. Het was echt maar uurtje ofzo die hele erge vermoeidheid nu weer minder Net alleen toen ik naar de wc ging HEEL VEEL EN HEEL WIT DIKKER ALS GISTER afscheiding aan wc papier en meteen daarna kwam er nog veel meer! Lekker hahaha.... is dat dan sticky? of ook gewoon creamy?
@Adora: Duidelijke testen hoor, mooi @Lala: Succes met je dip @MWM: Nope nog steeds geen ei maar nu mag hij ook wel weg blijven tot dat lief thuis is maar dat zou wel edele hoop zijn. Ik denk trouwens wel dat je ei geweest is gezien je stijging maar dat moeten de aankomende dagen ff afwachten. Je moet de quote en /quote voor de NOD lijst ff weg halen want nu kunnen wij deze niet meer aanpassen @Dimmel: Word spannend voor jullie @BB: Succes bij de gyn morgen.
Ostara - NOD ?? januari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 11 januari - 4e ronde - 25 jaar - 2e kindje Lala89 - NOD 16 Januari - 6eronde - 21 jaar - 1e kindje Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar BB'tje - nod 17januari - 13e ronde - 23 jaar - 1e kindje MWM- NOD 24 januari?? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Kim1990- Nod 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lolly - NOD 24 januari - 5e ronde - 29 jaar - 2e kindje Maedra - NOD januari - 10e ronde- 31 jaar - 1e kindje Ricmar Smeppers: Lolly, Dimmel Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora Zo de lijst eventjes uit de quote gehaald.
@mwm als ik vrijdag niet ongi ben en ik hou het zolang vol wil ik zaterdag testen. @ikke ja spannend he alleen denk ik nu dat het toch over is haha. we zullen zien. zit nu op 10dpo en vorige rond ben ik toen dag erna ongi geworden dus even afwachten @bb succes vandaag bij de gyn Gisteravond was ik weer misselijk, rugpijn, steekjes in me onderbuik. Maar nu voel ik niks meer en denk dus dat het voor ons over is! maar me temp was vanmorgen nog hoog dus een beetje hoop heb ik wel nog. heb ook best zware borsten maar goed ga mezelf echt niet gek maken al zegt me mannetje dat het raak is ik geloof het pas als ik test in handen heb haha
@BB hoe is het gegaan?? ben zooo benieuwd ik mag namelijk om half 4 naar de gyn. net ook opgezocht met wie ik een afspraak heb dat is wel een man. @Dimmel respect hoor voor het zo lange wachten ik had denk ik al paar dagen eerder getest en vooral met die symtomen die jij hebt hoop dat je mannetje gelijk heefT!!!! oeeehhh spannendddddd... @Ikke nou laten we hopen dat je ei weg blijft tot manlief thuis is hoop dat het snel is voor jou!!!! mijn temp is weer gezakt dat is tog raar? weet wel zeker dat ik m,n ei heb gehad. heb namelijk vanaf dag 17 getest tot vandaag dag 21 en je ziet duidelijk dat ik hem dag 19 gehad heb. baaaal zo dat ik geen foto kan maken zodat jullie het kunnen zien. maar de test is echt posi geweest en je ziet ook dat die na dag 19 niet meer posi is wel een test streepje maar heel licht. zou ik het ook mee moeten nemen naar de gyn straks? manlief zegt van niet ik twijfel? xxxx
@dimmel spannend hoor ik blijf voor je duimen. @bb hoe was het bij de gyn @mwm succes straks bij de gyn. Ik zou de testen meenemen voor de zekerheid. Ik zou de temp kaartjes van FF ook meenemen.
MWM: ik heb nog geen afspraak meteen met de gyn gehad. Weet je zeker dat jij dat al wel meteen krijgt? Het is misschien ook wel anders want jij gaat voor lange cyclus enzo en ik voor perfecte cyclus maar niet zwanger Zou indd wel die testjes mee nemen en misschien zelfs ook tempkaartjes!! Daar zal die wel om vragen! @ALL: we hebben de fertility verpleegkundige gehad met onze afspraak. Aan ons (nou ja vooral me vriend, want het meeste wist ik al wel door het forum) is uitgelegd hoe het lichaam daarbinnen werkt, wat er onderzocht gaat worden, hoe het ziekenhuis werkt en wat de mogelijke stappen gaan zijn... Veel informatie op ons af gekomen! Ik heb net bloed laten prikken voor mijn waardes NA me ei, en de 3e tot 5e dag van de nieuwe cyclus moet ik weer bloed laten prikken voor de waardes VOOR me ei. Vriendlief moet zaadjes inleveren minstens 1week voor onze volgende afspraak. En verder is er nog niet zo heel veel gedaan eink Onze volgende afspraak zal wel bij de GYN zijn --> 10feb. dus precies een maand later. Ik heb even snel zitten tellen dan zit ik alweer op dag 24 van de volgende cyclus..! Dan krijgen we alle uitslagen en weer gesprek en vragen + behandelplan indien nodig. We hebben een vrouwelijke gyn, maar zullen haar niet veel zien want de fertility verpleegkundige zal ons het meeste helpen (echo's enzo) zo dat was het voor nu wel... we weten nog niet veel boeiends, maar alles is in gang gezet! 10feb word wel errrrrug spannend dus! Naar mijn kaartjes is verder niet gekeken, die muts snapte er ook niks van volgens mij, ze bekeek me kaartje en zei daarna dat we zouden gaan prikken voor waardes VOOR me ei Ik zeg tegen haar: VOOR ik zit toch echt NA me ei hoor Verders vraagje: we hebben net voor vriend naar het werk ging gesekst nog even (hihi al 3 dagen niet meer gedaan en hij wilde echt heeeel graag) maar jeetje al toen die mini stukje naar binnen ging voelde ik me baarmoeder! het deed zoveel zeer dat hij maar klein stukje mocht blijven doen.... Ik heb dit wel ns met me ei gehad als we precies bij de posi ovutest seks hadden zeg maar, maar daarna?? wat zou dat nu weer kunnen zijn? Heb er nu nog gevoelige baarmoeder/onderbuik van