Slaap lekker! Ook ik ga ervandoor, me bedje opzoeken. Ben erg moe! En maagzuur Hopelijk in bed geen last meer van Tot morgen lieverdsS
Goede morgen,, bah ik heb NU al een hele was lijst aan klachten op deze vroege ochtend. Vannacht om 3.00uur wakker door kei maagzuur Om 7.00uur ging de wekker voor het tempen en ik was van plan daarna weer lekker verder te slapen maar nee hoor: Klaar wakker, maagzuur, misselijk, en ongi rugpijn + liezen pijn:x mijn temp is best hoog ook trouwens... (kaartje staat nu weer in me handtekeing meiden) @marloes... jij bent gewoon zwanger dat kan niet anders!
Morgen word bij mij D-DAY! want ik heb ff de vorige kaartjes zitten bekijken... op dag 24 is hij nog geen één keer zo hoog als nu geweest(!) maar op dag 25 zakt mijn temp iets op alle kaartjes... dus word spannend morgen, al denk ik wel dat hij nog wel iets zal zakken hoor, want zo hoog heb ik hem bijna nooit
Goedemorgen meiden, Bb en Marloes jullie temp ziet er prachtig uit Mijn temp is nog steeds laag en nog geen positieve ovu, maar ik heb het gevoel dat ik deze week misschien toch nog mijn eitje zal vinden.
Goedemorgen! Hier ook nog alles goed...wel testdrang....maar we houden nog even vol tot woensdag... 3163ee Ovulation Charts
sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Ik heb hele mooie kaartjes voorbij zien komen. Ik duim voor jullie.
@BB: Gaat goed zo die curve van jou @Marloes: Ik word helemaal enthousiast van jouw grafiek, ik zeg ook zwanger. @Mumm: Volgens jou grafiek heb je een posi test, gefeliciteerd meis!!
@Charissa: Hopelijk komt jou ei snel. Die van mij ook nog steeds niet gevonden. Mijn temp was wel lekker laag vandaag dus misschien is het een voorboden
goedemorgen, zijn er nog eitjes gesprongen? Hier gaat het nog steeds goed, hopelijk komt de post vandaag al
@marloes meid spannend! ik duim voor je! Hier weer getempt vanmorgen maar ja doordat ik eerst gestopt ben zie je nu niks maar ja ik blijf maar afwachten! Morgen nieuwe pillen halen van de etos en hoop dat ze me toch gaan helpen. Heb ze vorige cyclus bij 30 dagen niet gehad dus ja! Had nu 2 weken geleden ongi moeten worden maar twijfel over een test. Heb wel veel slijmerige afscheiding iemand idee wat dat kan zijn?
lieverd, jij ben gewoon kei zwanger hoor muts! Je zit al op 16dpo! Hier nog in bed, dus misschien veranderd het zo. Maar geen kwaaltjes meer sinds gister 7uur in de avond. Hele dag misselijk en moe geweest. Dus vast griep geweest, en word ronde 11 voor ons. Temp is gezakt! Hoop niet dat het al van ongi is. Zit nu pas op 9dpo!
nee, nee, nee.... ik neem jou mee!!!! kan hier bijna niet meer missen, denk ik, nadat ik vanmorgen al weer fijn boven de wc kon gaan hangen... bah. Vorige 2 x 8 en 7 maanden gespuugd:x
ja maar is niet 1x is bijna elke dag dat slijm sinds 2 a 3 weken! denk dat ik deze week ook een testje doe