Als ik het zo bekijk he, denk ik dat hij morgen gaat stijgen en dat vandaag je ei is! (ik heb altijd 2 dagen na +test eisprong
nee dat kan niet heb straks getest en hij is nega. je ziet dat die steets minder posi wordt vanaf dag 19
Als je test positief is komt je eisprong binnen 24 tot 36 uur. Ik denk ook dat je vandaag je eisprong hebt. als je ovu test negatief is zou ik dat ook invullen op FF.
ik ga eens flink terug lezen hier om wat wijzer te worden in het tempen heb net al wat info gekregen bedankt @lolly
Kan wel gekkie hihi.... Je geeft aan dat je +test hebt in FF en je zit nu 2e dag NA die +test. Bij mij is mijn ei altijd de 2e dag na de +test en stijgt me temp de 3e dag Dus morgen even afwachten en zou t ook tegen de gyn dadelijk zeggen, dat je vermoed (of wij vermoedden) dat je vandaag je ei hebt.... wie weet kan/doet hij er wat mee
haha snap er de balle niet meer van. dus wanneer je posi test dan heb je nog je ei niet? is tog raar? maar hij is tog echt nega vandaag weet het niet meer hoor
lieve schatjes, ik ga jullie voor deze middag verlaten want moet gaan werken! Niet te veel kletsen want dan moet ik straks zo veel teriug lezen8) hahaha.... doei doei! Ennuh MWM SUCCES MEID! laat je het weten, ben erg benieuwd!
Als je posi test dan heb je DE LH PIEK, en dan moet je aan de klus hahaha en dan indd 24-36 uur erna springt je eitje dus je weet wat jullie vanaaf te doen staat
hhhmmmz zou et dan tog vandaag zijn pff haha..... ik 2 dagen geleden helemaal happy dat ik me ei had en dan komt die nu pas hahaha pffff vaag hoor hoe je lichaam in elkaar zit!!!
Nou meiden begin toch wel zenuwachtig te worden, testjes laten zien op t testtopic, daar denken ze dat k toch dag 37 me ei heb gehad en nu 11dpo ben..
Lala, jij bent een stouterd, jij hebt al getest....... en o, wat vind ik je testen mooi meid GEFELICITEERD ik hoop dat ze snel donkerder worden Kom je ook naar: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/245934-september-mamas-2011-a.html
Spannend voor veel meiden hier, ik denk aan jullie en duim voor jullie lieverds Ik hoop dat jullie allemaal nu of heel snel zwanger zijn