Ohjah ik zie het indd! Nou dan is er toch nog hoop. Als ik rustig zit dan word me buik actief met steekjes en krampjes die soms beetje uitstralen naar me doos->) en me tepels doen echt zeer met aanraken en zijn veel meer als normaal "hard" We zullen gaan zien.... spannend wel! Ken dit gevoel in me buik niet.
Pff ik heb echt last van steekjes nu bij me linkerkant/lies gwn irri maar gaat zo denk ik wel weer over
@Ikke we zien wel waar het schip strand, heb alleen wel een stuk minder hoop!!!! @all spannend voor jullie hoor met name voor bb. met die symtomen zou je denken dat je .......... bent
Hihi, je zou het denken. Maar ik weet HEEEL goed hoe nep me lichaam kan zijn soms... alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat me lijf die pijnlijke tepels nog niet vaak/eerder gehad heeft. En die steekjes +uitstraling is nieuw.... maarja kan ook nieuwe neppigheid zijn van me lijf
Nee hahaha, hoe ik het kan omschrijven dat t voelt weet ik ook niet echt... prikkelt iig! SOort steekjes ofzo.... maar merk wel dat het vooral is/lkomt als ik zit....
@dimmel spannend hoor. Ik duim gewoon door wie weet helpt het. @almika je kunt beter 's ochtend tempen voor je op staat. Als je een paar dagen doet word het een gewoonte en weet je niet beter. Misschien kun je kaartje in je handtekening zetten dan kunnen we met je mee kijken. Dat doe je door aan de linkerkant in het menu naar sharing te gaan/home page setup/get sharing code. Dan de url code plakken in je handtekening.
Ja idd prikkelt en steekjes achtig ik weet ook niet echt hoe ik t moet omschrijven,, hihi en ja als ik zit ook!
Echt???! WHAAAAAAAAAA das leuk&spannend, je zit 9dpo ik 7dpo... ik hoop dat het wat mag betekenen,,, maar ja ik weet ook hoe nep me lijf is, dus dat blijft bij mij wel erg mee spelen.
Jeetje ik zit al sinds ik thuis ben van het werk met mijn spijkerbroek open, en nu nog heb ik het gevoel dat de broek strak om me buik zit jeetje dat voelt echt irie! En dat terwijl me buik vrij is?! *zucht*
en daar was ik naar op zoek alsof je mijn gedachten konlezen...ik ga weer ff stoeien want ik vind niet echt overzichtelijk nog...heb daar ook tempkaart staan maar ff is wel uitgebreider mijn temp gaat omhoog sinds ik ongi ben maar ben ook niet erg lekker, verkouden zwaar hoofd, bah...en meiden ik ga proberen ben in ochtend niet echt vooruit te branden maar is voor goed doel....alles wat ik nu getempt hebt....wat doe ik daarmee.... je lichaam kan je idd aardig in de mailing nemen en die doet net alsof het is, deze keer overla last van wat normaal niet is, maar uiteindelijk komen die rode duivels....dit was bij mij dus....voor jullie hoop ik het niet
@almika graag gedaan hoor. Zo ik maar eens aan het werk. Pfff niet echt veel zin in eerlijk gezegt. Vanacht beroerd geslapen ik kon het maar niet warm krijgen. Werd ik vanochtend wakker...............zweette ik zowat m'n bed uit. Om 5.30 al een temp van 37.1 (temp normaal om 7.30). Allemaal een fijne dag en tot vanavond.
@lolly succes op het werk, als je al niet echt lekker geslapen hebt Hier blijft mijn temp nu laag, dus ik kan er vanuit gaan dat mijn hormonen nu weg zijn en mijn lichaam zich klaar gaat maken voor een nieuwe ronde. Deze ronde gaat ik nog niet aan de ovutesten, di ebewaar ik voor volgende ronde
@bb ja ik denk toch dat je zwanger bent want ik had dat bij de vorige zwangerschap ook dat ik me broek moest open zetten hier nog lagere temp vanmorgen maar nog steeds geen ongi te bekennen! kom dan ook in godsnaam Weet niet meer wie het vroeg maar we willen rond de zomer er weer voor gaan, en wie weet krijgen we voor die tijd een verrassing haha!