Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahaa .. okee :D
    ja ik kan namelijk nog niks hihi
    en dat schakelen enzo pff !:p
    zie er wel een beetje tegenop maar t komt vast goed :)
    zit te wachten op me ma , die komt zo!
    ik lees hier vanavond wel ff weer ;)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Gekkie, je zelf niet zo gek maken! Het komt allemaal goed.

Als je een beetje een goeie hebt gaat hij eerste rustig afkijken wat jij kunt, stap voor stap en dan bij leren;) Het is niet zo moeilijk als het lijkt! Zeker het sturen en gas geven niet;)

Ik had alleen ff moeite met juiste punt koppeling/gas met schakelen:p

veel plezier vandaag meid

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Lolly: Balen dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk gaat de dag snel voorbij.

@Dimmel: Balen van je ongi meis (zag het in je kaartje al) Hopelijk zijn jullie straks in de zomder snel zwanger.

@BB: Het kan idd een innesteling zijn, spannend hoor.

@Almika: Als je die vraag gaat googlen dan kom je op antwoorden van een klein beetje tot 2 weken. Als je niet zeker weet of je echt wel ongi bent dan is het misschien handig om later een test te doen, dan weet je het zeker.

@Maedra: 20mm is wel een mooie, hopelijk springt hij snel en word hij niet te groot.

Hier is trouwens het eitje wel gesprongen. Denk ergens op zondag laat of maandag. Baal er nu van dat ik maandag geen test heb gedaan. Mijn OD blijft wel ongeveer gelijk, het zal 1 of 2 dagen schelen maar dat zien we dan wel weer. Vind het wel jammer maar had eigenlijk niet anders verwacht. Vind het wel vreemd dat mijn (.)(.) lang niet zo gevoelig zijn als normaal maar heb net een ovu test gedaan en die is dus lang niet zo donker meer als die van zaterdag en zondag, daar kwam vrijwel meteen een 2e streep. Ook is natuurlijk mijn temp behoorlijk de lucht in geschoten dus helaas pindakaas. Op naar een hele succesvolle ronde 9

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Meid, ronde 9 word jullie ronde!!;)

ik zag dat almika in ff gewoon heeft staan dat ze H ongi gehad heeft, dus lijkt me dat ze dan wel ongi gewoon is;) dit is de 5e dag zag ik van haar ongi H tot M staat er in haar kaartje;)

Ja innesteling, we wachten af.
    nu is de pijn nog licht aanwezig... beetje met zitten en wat erger met opstaan, bukken, lachen enzo;)

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    I know maar ze vroeg zich af hoe lang een innesteling kon duren vandaar dat ik denk dat ze zit te twijfelen.

En thanks, ik hoop ook dat ronde 9 onze ronde word :D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja;)

maar lijkt me alleen stug!

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Mij ook maar als je het graag wil ga je aan alles denken (niet dat ik jou dat hoef te vertellen).
    Ik heb heb het ook wel eens gehad hoor maar natuurlijk bleef de test gewoon omo ;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

haha, indd!
    i know:p

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lala, wordt vast gezellig met je ma :D:D:D
    En spannend ;) straks weer een testje doen... ik vind trouwens je temp heel mooi en denk zelfs dat je eitje
    30 november is gesprongen, je zit dan nu op 13dpo ;) 13dpo is heel mooi om te testen :):):)

Ik duim voor je meis ;)

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ikke ja ik wist het ook al meteen het zakt 1 dag en dag erna wordt ik ongi dus! ik keek naar je kaartje, wat heb jij veel vliegende bolletjes haha!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Komt omdat het in het begin allemaal ff raar liep, vond het ff niet zo belangrijk en later nacht dienst en brakke dagen vanwege kerst en oud/nieuw dus die temperaturen vielen veel te hoog uit dus die heb ik maar op discard gezet want anders zou er een heel vertekend beeld ontstaan.

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ikke81@bb..bengewoon ongi hoor maar toch wilde ik weten...de twijfel blijft maar niks wijst uit dat anders is. mijn ff is niet helemaal zoals moet want heb pas vanochtend voor t eerst in ochtend temp gedaan rest was avond.

af en toe snap ik nog niet heel veel wat jullie schrijven moet echt inkomen.:(:(

13. Gerlinda

Ik heb ook veel vliegende bolletjes in het begin van de cyclus :)

Ikke, jammer dat je eitje niet kon wachten op je mannetje ;) ik hoop dat je nieuwe cyclus je een mooi bevrucht geluksei mag brengen :D:D:D

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Als ik jou was zou ik in ja FF kaartje dag 1-4 weg halen, alleen vandaag laten staan omdat de rest "verkeerd"getempt is....

en dan zal je open bolletje bij vandaag ook weg gaan, want FF zal nu elke keer open bolletjes plaatsen omdat je anders tempt dan je 1ste dag;) snap je wat ik zeg, bedoel?

15. Gerlinda

Ja BBtje heeft gelijk, je moet de tijden weghalen bij je andere dagen, waarschijnlijk krijg je dan vandaag een dicht bolletje (anders alle tijden weghalen) ikzelf vul nooit tijden in ;)

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    wanneer geeft ie dan open bol? thanx bb

andere vraag? je lh piek is toch voor od en dan gaat je temp toch omhoog en ben je eigenlijk te laat toch??? zo iets is het toch

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oh nee? hihi ik altijd wel, maar mijn temp tijd is eink altijd zelfde hihi...

wat een rotweer is het zeg! En wat baal ik dat ik zo nog 3uurtjes moet gaan werken, halverwege de middag erin vallen vind ik zo NIET fijn... maarjah moet wel anders kom ik niet aan me uurtjes: helaas!

nou ja word ik misschien wel ff warm... de buikpijn is er nog steeds, net moest ik niezen PFFFF!:$

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

open bolletje geeft FF als je andere temp tijd hebt ingevuld dan de 1ste dag... dus misschien gewoon geen tijd invullen net wat adora zegt;)

je LHpiek is (bij mij) 1-2 dagen voor je eitje springt, als je die piek hebt dan heb je ook een positieve ovutest! En dan is het slim te klussen je eitje springt 24-36 uur daarna (of wel 1-2 dagen erna..)
    Je test is pas posi als lijntje net zo knalt als het controle lijntje trouwens!

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    :):p:(pppffffff...beetje bij beetje ga ik dat ff door krijgen
    heb tijd en dagen weggehaald.

als je alles hebt ingevuld doet ff dan zelf zeggen wanneer od is, dus te laat, maar na een tijd heb je dus overzicht van je gemiddelde en kun je rond die tijd gaan klussen

werkse zometeen en meiden thanx

20. Gerlinda

Bijtje, had jij deze keer gesmept??

Deel Deze Pagina