Muts, ik zeg het toch al.... en je weet het zelf ook al lang Balen joh zolang misselijk, ik ben dr bij mij ook bvang voor... ben erg misselijk gevoelig! Ik ga je gewoon al heeel mini voorzichtig feliciteren hihihi Ja ik weet niet waar die daling vandaan komt, lijkt me te vroeg voor ONGI, maar wat dan wel??? Misselijkheid hier ook nog.... flink! Dacht net van niet, maar nu ik hier een peperkoekje aan het eten ben.... BLEH! *al vind ik het al wel vroeg hoor zo misselijk al vanaf 7 dpo!!!!*
22ste je ei gehad (dag) en 30 ste innestelings dip8) op 9dpo, zou dat dan zijn zou kunnenn (hoop ik want dan kan het dit bij mij nu ook zijn whahhahaha)
wat ik al een paar dagen voel is een zwaar gevoel onderin mijn buik, net boven/onder mijn schaambot. het is een beetje raar gevoel. Nu ga ik gek klikken: gevoel voel ik in een soort van rondje van een cm of 7... (niet vragen of ik dit kan uitleggen, want dat kan ik niet )
Heej lieve meiden, vandaag is me temp helaas aardig gezakt, maar nog wel 37.00 dus we wachten af of we vandaag niet ongi worden (al lijkt dit me erg vroeg zit pas 9 dagen na me ei! en mijn kortste is 12 dagen na ei) en anders ben ik erg benieuwd wat me temp doet... maar denk dat het ronde 11 gaat worden helaas! Ik kom net terug van accupunctuur/homeopaat: Het middel werkt! Dat is zeker ik heb geen hoofdpijn/schouderpijn meer gehad sinds ik het ingenomen heb, al blijf ik nog wel beetje terughoudend, want zou natuurlijk ook toeval kunnen zijn! Maar het is erg fijn zo. Wel KAN het komen door de medicijnen dat ik misselijk ben, dus we gaan van 3x per dga naar 2x en ik hoef nog maar 4 ipv 6 keer te schudden8).... Hij heeft 2 naalden in me schouders ghedaan, daar voelde ik (en nu nog) erg weinig van.... ook deed hij er een tegen de misselijkheid in mijn piols, dat was me apart jeetje heel me arm ging tintelen en één vinger... en kort daarna voelde ik een soort van band om mijn buik heen (misselijkheid is nog niet wweg) maar vond het erg bijzonder gevoel! Het blijkt trouwens een homeopatische middel met moeder melk te zijn nou zo ruikt het dus echt niret hahah, want ik had het er niet uitgehaald en maak toch vaak zat meodermelk mee Donderdag moet ik hem weer bellen om te overleggen wat het middel nu nog doet, en heb hem ook beloofd als ik donderdag nog niet ongi ben een testje te doen, want hij vond dat het OF van het middel OF van zwanger moest zijn.... als het van het middel is heb ik wel een heel zwak spijsvertering gebied... nou update gehad Ik ga verder met misselijk en moe voelen.... en stemmingswisselingen (hoop dat ik dat niet naar de kindjes heb vanmiddag op het werk, arme kindjes dan!) en ongi rugpijn hebben Knuffel voor allemaal
klinkt bijzonder, BB'tje Hopelijk gaat het helpen. enne...dat potje, dat moet je alleen aan ruiken? niks slikken ofzo?
Gadver! hihi, nee gelukkig alleen maar open draaien en snel onder me neus doorhalen en dan ruiken.... maar je ruikt amper iets eink Ja erg bijzonder... maar denk dus niet zwnager
@Ikke, flink gedaald indd na ik hoop dat we snel klaar zijn met pasen ik vind een week al lang om naar eieren te zoeken testen zijn al zo lang negatief, maar alle andere dingen al gehad hoge bmm en zacht en open en cervixslijm maar ja ik hecht veel waarde aan de ovu om eerlijk te zijn en jij? @Marloes, jeetje echt heel spanned hoor maar ik denk ook dat de kans wel heel groot is dat je zwanger bent, maar ik feliciteer je pas als je echt getest hebt schiet nou eens op hahahahaha
@mumm84 Van harte gefeliciteerd!!! @marloes. ik zou die postbode een schop geven als ie morgen pas komt! Hier komt toch weer een maf kaartje tevoorschijn. 2x positest 3e nijgt ook naar posi. Maar temp doet ook raar?! We zullen zien wat deze week brengt. Woensdag wordt ik ge-opereerd aan mijn knie met ruggenprik. hopelijk doet dat ook mijn templijst ook niet te veel schade aan
ik heb een jeukend/prikkelend gevoel thv me lies... aan de rechterkant. En ik voel me beetje raar, duizeligachtig.... maar DENK dat het van behandling komt, al zei hij dat ik alleen een stijf gevoel ervan kon krijgen???
@ marloes. hier de postbode al gesignaleerd. Bij jou ook of ben je al je eigen feestje aan het bouwen