@bb wow mooi en zeker spannend! meid die klachten die jij hebt had ik bij mijn zoontje ook in het begin dus denk toch dat het goed is hoor! @mwm jou temp is ook mooi aan het stijgen
Bijtje, ik heb helemaal geen gevoelige borsten of tepels (bij mijn zoontje kreeg ik het pas met 6 weken) Ik heb altijd stijging in mijn temp gehad na innestelling (al 4x nu), dus kan zeker Ik heb een heel goed gevoel bij jou Heb je de testjes al binnen? niet voor 10 dpo testen hé? vanaf 2 á 3 dagen na innestelling zou de test positief kunnen aangeven Bij mij altijd 2 dagen erna...
Ik had 7en 8 dpo gevoelige tepels, verder niks. Gister avond dan die bultjes die ik nu nog wel heb maar ze zijn alleen goed zichtbaar en voelbaar als ik het koud heb stel dat die buikpijn gister van innesteling was dan zou ik dus zaterdag kunnen testen Tjah mag hopen dat die testjes dan binnen zijn hihi... Iemand het berichtje gehad dat ze vandaag verzonden werden en had de zelfde aaf als mij besteld, dus ik verwacht ze morgen of zaterdag... maar ik DENK dat ik tot zondag wacht en me temp dus eerst afkijk Zo'n stijging he, op 9dpo kan dat ook nog gebeuren als het niet raak is? Zoals je ziet heb ik op 9dpo nog nooit een stijging gehad... altijd daling (op vorig kartje gelijke temperatuur aantal dagen na dan)
Goedemorgen dames, lekker geslapen? Bijtje, ik had supergevoelige borsten, maar pas vanaf mijn NOD toen ik zwanger was. Ik hoop het echt voor je! (Ook omdat die nare buikpijn dan niet voor niets is geweest!).
Ja hahha om die reden hoop ik het nog het hardst, want die wil ik niet nog eens.... maar het zat echt in me schaamstreeek zeg maar... onder dat bot bijna tegen vagina aan... sommige krampen straalde daar ook naar toe uit.... dan kunnen het toch bijna niet de darmen ofzo geweest zijn of wel? zat me namelijk wl te bedenken dat voor het 1st in 3 rondes me darmen voor nod rustig zijn
Haha, ja precies, het moet gewoon! Kan me niet voorstellen dat dat je darmen zijn inderdaad. Maar ik voel ook altijd precies of pijn in mijn buik iets met de spijsvertering of de voortplanting te maken heeft zeg maar, dat onderscheid vind ik heel duidelijk.
die bultjes zijn uiteinde van je klieren en die gaan zichtbaarder worden bij borsten die voller worden dit kan weer komen door ongi of zw...dus bb en al het ander aan veschijnselen.... goede hoop heb ik voorje
Ja normaal als het me darmen zijn rommeld het ook als een gek, en allemaal lucht voel ik door me buik gaan nu niet. Blaasontsteking werd in een ander topic ook genoemd, dit heb ik veel gehad en nooit zo gevoeld, deed altijd alleen mpijn met plassen en ik heb geen pijn met plassen... maar weet je ik voel niks meer nu, helemaal niks, op een soort brok in keel gevoel na... niks in buik, aan borsten ofszo... dus zal wel nep zijn....
@all vlak na mijn ongi heb ik vaak het gevoel alsof ik mijn sprong al heb terwijl tijdens ongi geen klachten.......dit is dan weg na 2dgn..... dit kan toch nog niet hé zou betekenen dat ik binnen week of zo weer ongi zou moeten zijn jullei keltesen wel erg veel hoor ik kan nietbijhouden...ga in pazue wel eens bij lezen en antw.... weer even aan t werk nu
Ik temp ook al 9 rondes en ik ook niet... (heb ff nieuwe temp link, helaas lopen de kaartjes nu niet meer door elkaar! Maar ik wilde even met vip hihi...)
Nog nooit eerder gezien eink... dus misschien posi teken... ik lees altijd dat veel meiden enorm honger hebben wanneer ze zwanger zijn.... maar ik heb nu al 2 dagen amper eetlust, en eet wel veel fruit ineens...
ik ben niet zo van het vroegere testen.... en daarbij scheelt het geld al 6 rondes lang zakt mijn temp 12dpo en word ik die of de dag erna ongi Dus dat is zondag en daar kunnen we het dn precies aan zien! Nu alleen kijken of ik daar die buikpijn en stijging zoveel geduld kan hebben ik heb overigens NERGENS meer last van, op wat zuurzig en brok in de keel gevoel na dan...
kijk indd eerst even wat me temp doet, stel dat er een wonder gebeurd en hij hoog blijft dan die dag testje...
Tijdens of vlak na je ongi begint je nieuwe eitje al te groeien, ik voelde dit altijd op dag 4 of 5 van de ongi