Lala, ik denk dat FF je eitje niet goed geplaatst heeft en je nu op 14dpo zit 14dpo is mooi om te testen Hoe voel je je meis?
zucht ben niet vooruit te brande... en iriteer me aan dat gevoel van een brok in me keeel! Maar NU ga ik toch echt boodschappen doen *geeft zichzelf schop onder de kont!*
Hey ja ik weet t niet , temp is nog wel mooi hoog ! durf bijna niet meer te testen hihi normaal altijd vliegensvlug nja beetje vol/zwaar in me buik spierpijnachtig ook nog af en toe steekjes links.rechts en me buik staat echt bol onder.. gisteravond last van me tepels nja last als ik eraan voelde was het niet prettig in ieder geval
& het gevoel is de hele dag aanwezig in me buik.. soms beetje irri mja nu hopen/duimen op een goede test anders heeft me lichaam me goed in de maling genomen en men temp ook!
Op wat steekjes na is mijn buikpijn weg... het prikkelt wat in de naad van vagina/been zeg maar (whahaha snappen jullie mij??) en wat jij zegt over die tepels, dat is bij mij precies zo, niet echt zeer maar prettiig is anders, en anders als anders... toch he, denk ik echt dat het weer niet raak is (of zal dat bescherming zijn) najha kweet het niet... maar denk dat ik te weinig voel voor raak zijn zeg maar...
Ja idd hier precies hetzelfde het voelt gwn anders aan niet prettig maar ook niet pijnlijk.. maar ben echt benieuwd of iedereen posi test of niet, zoveel klachtjes enzo maarja net wat je zegt .. hoop echt niet in de maling te zijn genomen door me lichaam pfftt....
ik ben het al zoooo vaak,, raak er aan gewend al moet ik wel zeggen dat de afgelopen 2 rondes erg rustig waren op me darmen na dan... maar die voel ik nu heel niet
Lala, wanneer doe je de test? heb je ze al gehaald..... ooooooo ik zit zo in spanning voor je meis, haha..
man dacht dat ze al had hahahah..... ik moet 14.00uur ongeveer weg en ik wilde nog weten wat je uitslag was hihi
Nee ik moet even op een vriendin van me wachten dan naar de stad met auto van haar, want ik heb nog geen rijbewijs he ..