@ bijtje...zolang je temp dit doet en rode duivels zijn er nog niet is er goede hoop meid... @adora ...hoe voel jij je nu.....aardig op weg al @lala...hoest vandaag
Ik heb me toch een buikpijn! allemaal krampjes en steekjes net boven en net onder me schaambot... word er elke keer door afgeleid... en het gevoel blaasontsteking te hebben (zoals het op internet beschrevn staat dan,) want ik zelf voel dat eink nooit allleen na het plassen even 1minuutje ( heb het heel erg mega veel gehad maar nooit pijn erbij alleen dan na plassen.wat een geluk!) beetje schrijnend brandend, maar ik heb totaal geen pijn met plassen, dus dan kan het toch al geen blaasont zijn? of toch maar even inleveren?
ik weet niet wat het betekent hoor dat witte rekbare slijm ik heb geen eisprong want heb net nega getest met ovu. een super licht streepje maar dat had ik week geleden ook al
meiden ik ga naar de HA me urine wegbrengen voor de zekerheid, ik twijfel te hard! Daarna na me oma+opa even en me moeder Dus spreek jullie straks weer! Kus!
Haha ze vroeg het wel (want ze wist me naam nog dooor woensdag met die pijne buik) hoever ik was en of ze ook meteen kon testen ik zei dat ik maandag ongi moest worden dat was te vroeg.... het is iig GEEN blaasontsteking dat is uitgesloten zag er prima uit wel zei ze dat het weer een teken van zwangerschap kon zijn (ik had haar woensdag ook aan de telefoon) Ze vroeg me het te latenn weten want ze waren zelf ook benieuwd geworden nu, hihi8) na de hele dag geen nattigheid van onder te hebben gehad net een he witte melkachtige lading.... en me (.)(.) doen nu echt, echt pijn! spannend hihi...
Ik heb nog helemaal geen testen had ze besteld maar nog niks! als ze er morgen middag nog niet zijn ga ik ze ff halen Maar wacht eerst temp van zondag af die zakt vast.... al heb ik nu weer een twijfel momentje beetje misselijk zo''n vlaag. ik hoorde net van iemand via de mail dat ik nu een 3 phasic patern heb in me kaartje, zoiets... hahaha.... dat zou posi zijn zei ze en las ik. Hmmmm....?
BB ik ben erg benieuwd wat je temp de komende dagen doet en dan nog zegt dat niks dit was mijn kaartje feb 2009
hebben jullie deze ronde een kans Ricmar? Of geen ins. gedaan? BB'tje... testen wanneer je gevoel goed is he!
Marloes mijn ei was met oud en nieuw en helaas was donor toen een weekend weg ivm feestelijkheden, dus wacht netjes op ongi al is kaartje wel grappig deze maand, maar geen kans dus maandverband ligt weer klaar.
Ja, ik wil wachten tot zondag wat me temp doet, als ik niet zwanger bent zakt die dan altijd.... en stel dat er een wonder gebeurd en hij dan njog hoog is dan wil ik die ochtend testen... maar ik moet niet vergeten dat het dan nog "maar" 12dpo is...
Op zich maakt het niet uit op welk dag ei nu komt, maar had dus 2 maanden gezocht naar ei en vond hem niet, en dan heb je er 1 vliegt hij weg als een vuurpijl. maar ja... Nu hopen dat we ei weer kunnen spotten, hou dezelfde ovutesten nu maar Z&K en dan moet het goed komen toch?