Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bb wat een onzekerheid voor je meid! zo kom je nergens he. echt k.t hoop dat je test echt snel posi is want die afwachting is ook niet altijd leuk wel als je natuurlijk weet dat je zwanger bent maar omdat je nog zo erg twijfelt eraan. Misschien eens een testje bij de dokter doen die hebben HCG testen en is gratis ;) haha

Mijn ongi is eindelijk weg en ga vanaf volgende week maandag weer tempen maar gewoon om me cyclus bij te houden!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    haha, tjah maar als die van 2v5 niks meten, zal die het daaar ook niet doen toch?:)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb spannend maar het kan nog hoor, geen bloed geeft moed

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja is ook.... jullie horen wat die homeopaat straks zegt!

inmiddels zijn er heeeel veel mini steekjes in mijn onderbuik,....

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lief Bijtje, mijn zusje teste pas na 1 week overtijd bij 2 zwangerschappen... het kan nog steeds ;)
    Ze bleek een hele late innestelling te hebben, waardoor ze na de echo ook een week teruggezet werd...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

weet ik maar mijngeloof is beetje weg hihi....

7. Gerlinda

Ja, logies... ik snap je wel.. er zijn veel meiden die al op 10dpo positief testen, dan geloof je er niet meer in hé?

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    aan de ene kant is het mooi dat we tegenwoordig vroeg kunnen testen, maar soms zou je willen dat je pas kon testen als je ook duidelijk overtijd was.. want eigenlijk weet je het dan al,

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee niet zo... vind gewoon stom die temp! Ik vertrouw daar altijd zo op. En als die nu dan hoog blijft zou je er op willen vertrouwen dat het klopt..... daar wacht ik al zoooo lang op! En nu is die dan hoog, en is me test nega... *zucht*

maarjah de homeopaat vond me erg rustig klinken... en zo voel ik me ook, weet echt niet waarom hahaha.... vertrouwen in dit is even weg denk ik. Daarom kan ik nuchter blijven,,,,

vind t alleen zo sneu want vriendlief heeft voor het eerst hoop (denk omdat ik dat zei van me temp;)) want hij ging naar het werk zegt hij super lief: doe voorzichtig met ons beebje he!? ben bang dat de hoop voor niks is en juist HIJ een tegenslag krijgt:)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Indd! Daarom wil ik altijd wachten tot 12 dpo omdat me temp dan zakt, en ik moet me niet laten misleiden ook omdat ik altijd op 12./13 dpo al ongi word moet ik natuurlijk eink wachten tot 15dpo want daar zijn de testen eink voor toch?? (meeste hebben 14 dagen na ei nod en dan dag 15 mogen ze testen toch??) het is vandaag bij mij 13dpo... daar hou ik me maar aan vast om die temp te kunnen verklaren...

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd ik herken je onzekerheid
    de mijne (testje) van eergister zie je ook niet zo goed .. en heb bijna de hoop al opgegeven, maar alles kan! me temp is nog 37gr

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja indd, bij jou ds ook spannend!
    geven we elkaar de hand maar....;)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja , maar this echt verschrikkelijk dat afwachten!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja opzich zit ik er niet zo mee.... maar het is wel elke ochtend zoo spannend;)

verder heb ik besloten dat ik me er niet meer druk om ga maken vandaag iig;):p ben erg relaxt vandaag en HEEEL eng nuchter, dus maak ik dr maar gebruik van

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd !:D
    Ik ga vanmiddag hier lekker huisje schoonmaken en muziekje aan!:p
    daarna theorie leren ;)
    missch nog even naar de stad nog wat spulletjes kopen voor me huissie! ( heb al zoveel maar heb alweer wat leuks gezien ) :)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi ik ga nu hier beneden stofzuigen (eerst me eigen haar en make-up doen:p) en dan eten, met de hond lopen en al op tijd naar me werk toe... lekker weinig tijd om er vandaag bij stil te staan8)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hee meiden, ik kom even melden dat hier alles nog rustig is;)
    Geen bloed of teken van ongi te bekennen, gister avond flinke ongi rugpijn gehad, vandaag nog helemaal niet:) Maarja wat niet is kan zomaar komen.... ben alleen steeds misselijk, vooral als ik honger begin te krijgen en steekjes haha en vrolijk! Heb zin om schoon te maken en op te ruimen(!) hoe vrolijk moet je daar wel niet voor zijn;) en dat terwijl ik gister nog zo in 2 strijd zat... vandaag heb ik er vreden mee, we zien het allemaal wel! om 14.00uur lekker werken:D

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha hier t zelfde lekker alle ramen gezeemd binnen/buiten
    stofgezogen dweiltje erdoor!
    Zo even naar de stad shoppe!:p

19. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Pff, jullie houden de spanning er goed in dames! Ik ben deze cyclus echt vreselijk ongeduldig, Clomid en HSG dus mijn kansen zijn hoger dan "normaal", kan echt niet wachten tot ik meer weet.

20. Gerlinda

Maedra, je temp is heel anders nu ja....... spannend meid, ik duim keihard voor je ;)

Deel Deze Pagina