opk is indd waar je posi (+) of nega (-) ovutest kunt invullen @ALL: nou duidelijker kan het niet, ik wilde duidelijkheid, ik krijg duidelijkheid Toch voel ik me nog steeds erg beroerd; misselijk, maargzuur, krampjes in onderbuik en MOE MOE MOE! Dus denk toch dat mijn lijf door alle gezonde kruiden (van de homeopaat) een griepje zo goed als weet te onderdrukken... WEL FIJN! hihi... Ik heb in geen jaren meer griep gehad en dat wil ik graag zo houden Nu maar afwachten tot ik ongi ga worden! Als ik ongetseld ben, wil ik, hoe moeilijk ik het ook vind, nu ECHT gaan stoppen met tempen. Ik ben er klaar mee, elke keer door de temp ga je hopen en elke keer word je nog niks wijzer! Dat betekend helaas wel ook dat ik (denk ik nu, twijfel nog want jullie zien zo lief) dit topic uit mijn abo lijstje ga halen.... a.s. dondedag gaan we bij mij voor de 2e keer bloed laten prikken, en mijn vriend zijn zaadjes inleveren....
Spannend BB, temp nu toch gezakt zie ik. Waarom wordt er bloed geprikt (sorry heb t even gemist ) progesteron? Of stolling en schildklier enzo? Hier nog steeds een hoge temp, ik hoop het toch zo dat het raak is. Elke keer ga ik vol goede moed de 2ww in en elke keer kan ik aan niets anders denken en word ik helemaal gek van mezelf. Nou ja, in elk geval heb ik de afgelopen rondes al niet meer getest en netjes gewacht of mijn temp daalde, dat vond ik al heel wat.
we lopen nu dan bij de GYN sinds 10jan. toen is er bloed geprikt voor waardes NA me eisprong en nu moet ik dan donderdag (dag 3 van nieuwe cyclus als t vandaag al komt tenminste) waardes van VOOR me eisprong laten prikken, en dan kijken ze of die goed zijn. Hoop mag je altijd hebben toch? Mijn vertrouwen&geloof zit er alleen niet meer bij... dus dat maakt die weken minder leuk hihi... ik hoop zeker voor jou dat het raak mag zijn
hey meiden, mijn temp is nog steeds hoog 37.2 vandaag jeetje word zenuwachtig van mezelf die temps steeds te zien boven 37! nou hopen dat t goedkomt..
Ja kan, maar ik wacht toch nog even ! vorige zwangerschap testte ik ook pas later goed posi , en int begin steeds vage streepjes om gek van te worden.. dus probeer nog om niet te testen
Vind het wel superspannend , heb geen testen in huis gehaald expres ,voor de teleurstelling te voorkomen! Als die deze week nog echt zo steeds hoog blijft me temp dan ga ik weer een testje wagen
spannend jah! ik schrok ook toen de afgelopen 2 dagen me temp nog hoog was hihi... dat verwachjt je niet....7 hoop voor je dat je zwanger mag zijn!
Ik hoop t ook ! Heb nog nooit zo heel lang achter elkaar aan boven 37 graden getempd...? en temp sinds oktober...
Er is net gependeld door wilma26 voor mij.. Of ik ben nu zwanger zegt ze, of maart! omg maakt het wel erg spannend zo!
dat maakt het dan extra spannend jah dat had ik nu dus ook hahaha.... daar wacht je al zooo lang op he
pfff hihi ik ook! heb nu wel zin om te testen ene kant,,, maar er zit toch nog een rem op dat gevoel die zegt wacht toch nog maar even, ben zo bang dat ik mezelf teleur stel he.. na die andere vage testjes van van de week..