nou ik ben een bijzonder geval met alles dus wie weet haha, nee ik verwacht morgen ochtend of misschien wel vannacht...
Nog een gekke optie, waar ik de hele dag al aan denk... ei is 8 dagen later gekomen... je had toen nl ook pijn (innestelling dacht je, maar eisprong kan ook...) maar wacht eerst morgen maar af heb je toevallig niet gevoeld, gesloten/open, zacht/hard
marloes denk niet dat ei van bb later was hoor, maar hoe kon je nou via ff grafieken opzoeken die vergelijkbaar zijn? ik heb ze namelijk gezien hoor, en dus wel zwanger na 2de dip
@ikke ik tes elke dag 0700....weeeknd was alleen uur later..... dus lekker schmmlen doet ie de temp... wat is iegenlijk lf???? toch de periode na sprong tot ongi.... @ bijtje het kan nog steeds he...zoals de meiden ook al verteld...er is genoeg raars al voorbij gekomen op forum en toch zw. @lala benieuwd hoe temp morgen vroeg is van je @mwm.....zoiets al eerder mee gemaakt?? want hoe zegt ff dan dat je ei is geweest of niet....
UHmzzz.... ik heb posi ovutest gehad. Dan kan dat toch bijna niet? Uhmz ja heb gevoeld.... de laatste dagen zit hij erg hoog en is hard (puntje neus)
Ik weet het ook niet wat voor ongi normaal is.... met me ei is die aaltijd wat lager/halverwege... ik weet nog dat hij afgelopen maandag erg laag zat! toen deed het zo'n zeer met seks hihi Daarna is die zo hoog gaan zitten dat ik hem niet eens kon voelen dat had de dokter de vorige ronde ook al opgemerkt dat hij kort na ei erg hoog zit! En nu sinds dag of 4 voel ik hem wel weer, en voelt als puntje van me neus.. open gesloten dat snap ik niet hihi
Hihi, nou ja alle opties staan in mijn lijf open... Iedereen grapt altijd dat bij mij alles kan en alles anders gaat als normaal Ik had thermometer al opgeborgen, maar zal mogen nog keer tempen, dan weten we het zeker Iemand zei ook al: het kan nog want je temp is nog 0.15 boven coverline, maar daar geloof ik niet zo in gezakt is gezakt
Is dat zo? ik heb daar echt geen verstand van.... hij voelt hoog, heel hoog, en hard aan zo voelt hij al dag of 4
aan de stand kun je niet zo veel opmaken maar wel voor sprong en voor ongi dan is deze zacht sponzig en open dus bijtje als mond bij jouw dicht en hard is...
bij mij was baarmoeder net voor ongi laag en zacht zeg maar (kon het nu mooi voelen kon niet zwanger zijn) heb geprobeerd mijn baarmoedermond in kaart te brengen om zo cyclus ook te kunnen volgen . dus weet niet of het voor iedereen zo is maar bij mij was hij laag(erg laag) en zacht en baarmoedermond leek iets open
Hoe je dat open kan voelen weet ik niet... ik voel niks opens (nog nooit gevoeld eink, maar voel meestal alleen rond me ei) wel hoog, want moet er met hele vinger echt in en hard puntje achtig iets... beetje puntje van neus idee??? zal straks nog eens voelen... maar ik denk dat ik gewoon morgen nog lagere temp heb ofzo, en dan ongi