Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb mijn laatste kaartje nog even nagekeken en ik had na ei tot aan de posi test, hoog/midden - stevig - dicht

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

@bb zie je..nog hoop

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoe was diie dan als je ongi werd? Heb net gekeken: heeeeel hoog kan dr net bij, aardig hard en leek nu ik goed voelde wel iets te voelen wat open/dicht zou kunnen mmaar was dus 1ste keer dus weet niet hoe die nu is *bloos* ik heb toch weer tampon in gedaan...zal vast komen:)

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@BB: Vind het ook altijd een pluspunt van de LF dat ik zulke mooie stevige en wat grotere borsten heb ;)
    Ik hoop ook voor je dat je temp weer omhoog zal gaan maar ik denk het eigenlijk niet maar in dit geval zou ik graag ongelijk krijgen ;)

5. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    goedemorgen dames

vanochtend om 6uur heb ik 36.3 getemp ik doe nog even m,n ogen dicht tot 6.20 temp weer en dan 2x over 36.6?
    wat moet ik nu invullen?

ikke denk je echt dat m,n ei nog niet geweest is. heb echt witte rekbare slijm ook gehad? heb ik ook ingevuld.
    weet het even niet meer....
    kan pas 1 maart weer naar de gyn? voor menstruatie opwekkers ofzo?

xxx

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik ben vannaht mega ongi geworden! Ga kijken of ik nog kan slapen want door de rug en buipijn bn ik van 1tot 5 wakkker geweest. Toen pilletje op en pittenzak warm. Praat straks verder:)

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @bijtje....echt echt jammer meid....volgende ronde zh ik hoop dat ze snel met iets komen

@mwm ik zou tijd aanhouden die normaal is voor je...en dat rekbare slijm duidt idd op vrbaar zijn dus je kan al klussen hoor.....enige wat je kunt doen is tempen , voelen en klussen...natuur komt zoals komt

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Lieve meiden,,

het komt zoals het komt... en het is gekomen, vannacht in alle heftigheid!:(
    ik ben er niet teleurgesteld in want sinds 2 dagen VOELDE ik het aan mijn lijf al... wel ben ik boos en verdrietig op mezelf, mijn lijf!
    Waarom moeten al die nep dingen erbij, ik luister daar niet eens meer na! Ik ben heel blij dat we eindelijk naar de gyn mogen, maar ook zijn we erg bang, vooral mijn vriend, die er niet over praat maar waar ik het heel goed aan kan merken. Arme schat....!

Wat hou ik veel van hem, wat ben ik trots op wat wij hebben, maar wat een stil verdriet hebben we nu weer te verwerken. Wij hadden gehoopt zwanger te zijn voordat vrienden zouden trouwen, en aan kindjes zouden beginnen, we wilde iedereen verassen, blij maken!

Maar het begint er steeds meer op te lijken dat we dat pas over een behoorlijke periode gaan doen. Ik ben er klaar mee, ik wil het loslaten!
    Maar dat kan ik niet, de thermometer wel, die is weg! Dat ding heb ik een hekel aan vanaf nu;) maar ik WIL gewoon weten wanneer mijn ei springt... maar toch wil ik ook deze ronde dat eens loslaten...De tijd zal het leren, zal ons leren of mij dat loslaten ook gaat lukken.

Het voelt zo dubbel, ik ben gek op mijn vriend, mijn werk, ons hondje, het huisje dat helemaal af is, onze vrienden en familie, het mooie weer buiten, de leuke dingen! Maar toch merk ik dat er steeds vaker die donkere-baby-wolk over ons heen hangt:( Ik hoop dat in 2011 deze wolk roze mag worden, voor ons, maar ook voor alle lieve meiden hier!

Ik ga dit topic verwijderen uit abo's maar zal zeker nog eens komen spieken, en pb-en mag atlijd ;)

liefs,,

BB-tje

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

nu ben ik erg emo.......huilhuil......
    ik hooop echt dat er snel duidelijkheid komt voor jullie..ik begrijp dat al snel is dat je naar zh mag dus dat is prettig...geef niet op..moed mag je wel eens verliezen maar hoop moet je blijven houden. goed zo themometer eruit..maar als je toch wilt weten wanneer je ei is doe dan gewoon ovutest..... en waarom abo wegdoen..we zullen je missen je kan toch gewoon lekker blijven mee kletsen...

alle geluk voor jullie
    gr

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Is wel, maar ik DENK dat ik dan weer zo in de verleiding kom;):)
    Het gaat hier toch het begin van de dag elke keer even over de temp hihihi.....

ik twijfel zelf hoor, want jullie zijn schatten... OKe ik laat hem even staan! En dan kan ik nog zien:)

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey BB jammer meissie, en idd gewoon gezellig mee blijven kletsen hoor ;)

@all hier nog steeds hoge temp 37.1 vanmorgen..
    Begin nu best wel te twijfelen of t zo is of niet..

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb ook zo;n opgezette onderbuik, en als ik in bed lig en dan op me buik lig begint dat een beetje zeer/irritant te worden...
    Ook savonds erge gebrobbel , en de katten komen allemaal bij me liggen! zo apart!
    nog heel even geduld en dan kan ik weer een testje wagen

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

test eens jij!

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik wil wel :p maar heb geen testen nu, en t is pokkeweer hier :D:( dus op me fietsie naar de stad zit er niet in...
    misschien dat me ma nog wel naar de stad gaat, moet ik der ff vragen maar anders word t morgen dat ik ze haal!
    Sorry meiden

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Bezigbijtje, balen van je ongi :( ik duim heel hard dat jij dit jaar nog een klein Wondertje van jezelf vast mag houden ;)

Lala, nou als de katten niet meer bij je weg te krijgen zijn ;) dan hoef je niet meer te testen :D:D:D

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi laten we hopen dat dat een goed teken is ..!:)

17. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

die rekbare slijm heb ik 5dagen geleden gehad heb ik ook ingevuld in mijn ff
    zou jij dan 36.3 invullen plaats van 36.6?

18. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @bb balen zeg vind dit echt ... voor je!!!
    en ben het helemaal met adora eens en hoop dat je dit jaar
    nog een plakbeebje krijgt!!

@lala leuk dat je me heb toegevoegd als vriend:D
    je kan ook testjes bestellen he heel goedkoop bij zwanger & kids dan heb je ze de volgende dag in huis!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bb hele dikke knuffel meid! ik had echt gedacht dat het zo ver was voor jullie!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    tjonge..hup regenpak aan en fietsen....;)laat ons niet in spanning en jezelf

Deel Deze Pagina