mijn man is aan de anti biotica gezet heeft keelontsteking ben bang dat deze maand over gaat....gelukkig ovutest nog omowit, hoop ik voor vandaag dan ook maar. temp ook nog laag dus ik heb nog hoop
Almika, er is hoop voor je meis... de maand voordat ik zwanger werd heeft mijn man een antibioticakuur gehad voor blaasontsteking (toen 5 dagen voor eisprong het laatst gevreën) daardoor geen kansen de maand dat ik zwanger werd kreeg hij een week voor mijn eisprong tot iets na mijn eisprong een antibioticakuur voor een longontsteking En toch ben ik gelukkig zwanger geraakt
Ja heb ze binnen!!! alleen doe er vrijdagochtend pas 1 nu moet morgenvroeg eerst werken.. & komt ie weer hihi : test liever met VERSE ochtendurine
BB heel begrijpelijk en ik leef met je mee, wij zijn beiden ongeveer even lang bezig. Heb de thermometer ook vaak genoeg vervloekt maar temp nu wel even weer, omdat ik nu zo'n mooie cyclus heb (eindelijk weer.. de laatste keer dat ik vruchtbaar was, was in oktober!). BB ook onze tijd komt wel, het kost alleen heel veel geduld en energie. Moed houden meid!
@ostara ik zat jou kaartjes te bekijken maar jeetje zeg wat is die andere schommelend komt dat nou echt door de pco? ik heb waarnscheinlijk ook pco wat vind je van mijn kaartje?
ik heb toch getest stom he ?! oehh kan mezelf wel voor me kop slaan ! Savonds kan ik nooit goed zien of er wat staat of niet.. ik zie wel iets nu...Hmmpfff...( met gwn normale plas van net ) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums5937-picture30534.html
Schommelend? Vind het wel meevallen hoor! Die lege bolletjes zijn wel temps die ik niet op de juiste tijd getempt zijn he! Ik heb nu een hele mooi ronde door de puregon, eisprong gehad op CD16 dus dit is juist geen PCOS die je ziet! Ik kan helaas geen eisprong bij je ontdekken! Ik zou gewoon naar de ha gaan en een verwijzing vragen naar de gyn als ik jou was!
ik kan hem niet zien , maar is zichtbaar voor vrienden? heb verzoek gestuurd maar je kan hem ook in bericht plaatsen, door te laden via paperclipje
lala ik zie de foto wel, maar zo geen streepje hoop natuurlijk dat hij voor jouzelf beter te zien is maar je hebt al zooo lang zulke lichte streepjes, dan zou die toch allang ook donkder moeten worden? of heb ik het nu verkeerd?
oo missch ligt t aan men pc beeld want dies best donker, maar idd int echt zie je hem wel goed, kreeg hem niet duidelijk op de foto door t licht hier in huis.. @ BB nja toen was het te vroeg voor te testen denk ik! nu ben ik pas 13dpo..