Goedemorgen, Lolly,wat jammer meis dat je weg gaat maar begrijp het wel. Lala,Dikke knuffel meid! Maar jullie kunnen nu wel verder BB,hoe is het met je meis? Maedra,ik duim heel erg hard voor je ! Ricmar,zie dat jullie weer opzoek zijn naar een nieuwe donor. Sorry als ik iemand ben vergeten. Ik verlies sinds gister rood en temp is ook flink gezakt. Me nieuwe Nod is 25 Februari. Op naar ronde 14!!
lala ik zou niet weten hoe je dat veranderd, je hebt wel bij vermoedelijke ei iets aan gevinkt onder aan? maar weet niet wat dat is. Kim balen hopelijk deze ronde meer geluk e ja we zijn weer op zoek , konden we eindelijk beginnen, heeft donor een relatiedip en ja dan is het niet handig dit er bij te doen, en we balen echt enorm tijd gaat dringen...
lieverds, heb even terug gelezen en zal eens gaan reageren! Richmar: hè wat een pech heb je nu al 2 rondes met je donor zeg! Zo balen voor jullie! Kim: Lief dat je het vraagt, het gaat goed hoor. Ongi af Gister nog even gesekst en dan nu wachten tot donderdag avond, wat donderdag ochtend moet me schatje zien zaadjes in een bakkie opsluiten Hij ziet dr zo tegen op, arme schat! Lijkt me ook vreemd, maarjah ik moet (waars.) ook met me doos open en blood op tafel binnenkort dus jah... we moete er wat voor over hebben! Jij alweer ronde 14 begint minder leuk te worden dan he Maarjah ik ben wel van mening dat een zwangerschap dan NOG bijzonderder word voor ons! Meadra: Meid WOW! dat zou fijn zijn lieverd, ik hoop dat hij steeds donkerder word lieverd! Hou ons op de hoogte! Lala: Lieverd wat balen zeg! Maar eerlijk gezegd had ik vanaf zondag ofzo wel een vermoedde omdat je test zo ligt bleef... en dat had je al wel n week! Dus dan had hij echt al donkerder moeten worden. BALEN ZEG! Had het je zooooo gegund meid. @all: knuffel!
Thanks BB .. Ja idd en ben ook blij dat t nu eens goed losbreekt, zal wel goed voor me zijn na alleen bruinverlies, en hopen op een normale natuurlijkecyclus nu Oke ja ik denk als wij naar de gyn mogen en mijn vriend in zo'n bakje moest jeweetwelle... dat ie dat ook niet echt ziet zitten.. Maarja idd wij moeten ook open een bloot op zo'n tafel liggen, heb het nu al 3x gedaan bij de gyn , dus nu zal ik het niet zo erg vinden maar de 1e x wel hoor schaamschaam hihi...
mannen vinden het presteren in een potje altijd een beetje moeilijk. Maar idd wij moeten ook bloot, vaak doen ik wel een wat langer t shirt aan zodat ik me iets minder bloot voel
Ja ik heb al zeer regelmatig een onderzoek van onder gehad doordat ik zo erge buikklachten gehad heb n maand lang! (6jaar terug) toch vblijf ik me altijd even rot voelen dat moment hihi... maar indd, doe altijd legging en jurkje ofzo aan dat dat wat minder blood voel
heb je zon bijwerking van clomid dan? ik ben benieuwd wat ze bij mij gaan doen maar moet wachten tot 1maart helaas. dan krijgen we uitslagen van al het bloed + zaad. hoelang heb je er over gedaan om nu te kunnen spuiten? hoop van harte dat het in 1x raak is meid. en die mooie cyclussen ben ik echt jaloers oP!!!! volgens mij heb ik vandaag m,n ei denk ik dan omdat m,n temp zolaag is. of helemaal niet weet het niet wat vind jij van mijn kaartje? xxxx
lala meid balen... maar indd wat de andere zeggen nu weet je wel waar je aan toe bent. elke x die onzekerheid is ook niet tof! hopelijk is je cyclus nu korter en raak natuurlijk!
Ik kan jullie nog niet missen lieverds dus hier ben ik nog eventjes hihihi. Misschien kun je die twee hoge temps op discard zetten omdat je je toen niet zo lekker voelde. Als FF er dan nog niets mee doet kun je altijd zelf nog aangeven wanner je ei was dat doe je door aan de linkerkant sharing te kiezen en dan tuning overide. dan vul je bij ovulation cycle day dag 43 in. Je moet wel even je oude kaartje er bij pakken anders vult FF het op je huidige kaartje in. @maedra wow wat spannend. Hopelijk zie ik je snel bij de oktober mama's @bb ik heb luchtje gekregen hoor. Het ruikt heerlijk dank je wel. Succes voor jullie bij de gyn. @kim he gatsie balen zeg. Op naar de volgende ronde.
ja het gaat goed hier. Een beetje te goed eigenlijk. Ik weet dat ik echt niet mag klagen maar ik voel gewoon helemaal niks. Manlief zei al heb je dan liever dat je de hele dag boven de pot hangt? Nou nee natuurlijk niet maar het maakt me allemaal soms zo onzeker. 2 mrt heb ik de eerste echo. Nog even geduld hebben. Jullie krijgen 1 mrt de uitslag. Spannend hoor. Ik hoop echt dat ze snel verder kunnen helpen. Hoe gaat het verder met je?
ik snap wel dat je er een beetje onzeker van wordt denk dat ik dat ook wel zou hebben. als ik niks zou voelen dan he! maar je mannetje heeft wel gelijk je moet er een beetje van proberen te genieten je bent tog echt zwanger meid. en daarnaast je hoef niet persee iets te voelen hoor zit vast allemaal goed en 2 mrt krijg jij het hartje te horen xx met mij gaat het redelijk ik baal natuurlijk als een stekker maargoed moet positief blijven he! hoop dat ze me 1mrt duidelijkheid kunnen geven en dan dat ik dan snel geholpen kan worden. wil ook zoo graag een beebje
bedankt lolly discarded staat achter waar je je temp invult he die bedoel je toch ? ik zet hem daar wel op en dan bij eisprong dag 43 invullen
FF geeft ook aan waarneer ik waarschijnlijk dan weer ongi word, dat staat op 3 maart , 40 dagen cyclus..dus daar hou ik me dan ongeveer aan nu... als t eerder komt is t mooi meegenomen
Ja ik had de laatste ronde clomid behoorlijke bijwerkingen, voelde me echt ellendig. Heb het 3 rondes genomen. Ik heb sinds ik in de MM zit (augustus) maar 2 mooie rondes gehad... deze ronde en die in oktober... Voor de rest loze rondes, geen eitje. Balen meid dat je pas in maart terecht kan. Ik kan niets zeggen over je kaartje, je hebt wel een mooie lage temp maar dat zegt niet altijd wat... doe je ovu testen?