bah ik ben even zooooooo verdrietig! vriendinnetje van dit forum uit ander topic heeft net 20weken echo gehad en zo'n ongelovelijk KUT nieuws gehad:x Bah wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn..... ik zit er echt even doorheen meiden, en dan ook nog al 3 dagen zo'n hoofdpijn! Morgen hele dag werken eerst cursus dan werken tot 18.30pfffff zelf zit ik vanaf deze ongi al niet lekker in me vel... me ongi is dan al 2 dagen weg maar nog steeds ongi gevoel in rug en raar gevoel in buik soms flinke steekjes.... IK WIL NIET MEER! kom maar op met 10feb! Dan ben ik eindelijk uit dat getouw trek van gevoel en onzekerheid! *sorry moest t even kwijt!*
BB wat een rot nieuws en wat naar dat je je niet lekker voelt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid het forum is deze week wel het toppunt van de rot berichten,
Ja indd, in het topic waar ik al vanaf begin zit: 2 meiden de mmm in (1ik) waarvan 1-tje deze week hoorde dat het nog ruim 6mnd zal duren voor het raak KAN zijn... 1 iemand die 12 weken echo krijgt en waar het hartje niet mee klopt! (8weken nog wel) en iemand die al met 35 weken vandaag de vliezen gebroken heeft.... en dan nu ook nog eens dit!:x en indd het is echt rot week deze week op het forum! Lees het overal.... en jij, geen vertrouwen meer in deze donor? (zie je handtekening)
nee de donor zit in een relatie dip en kan dus geen donor zijn nu... maar ik lees niet elk topic maar die laaste hoop niet dat het een "bekende " is? je mag pb en hoor ik zit hier natuurlijk al een tijd en "ken "aardig wat meiden
Oke, dat is balen meid! Wens jullie al het geluk: en snel een donor! Ik zie dat je er al achter bent wie het is, je kent haar dus ook! Die meiden uit dat topic betekenen ZOOO veel voor mij, alleen gezien van foto, maar ze voelen als echte vriendinnen, we hebben alles gedeeld inmiddels alwweer bijna n jaar lang! Ik voel me echt gebroken door de rotberichten van hun... en ben bang voor die van mij op 10feb! ze heeft op de 20weken echo gezien/gehoord dat haar beebje geen ledenmaten heeft!:x dat is toch het ergste wat je kunt overkomen?! Ik heb er nog nooit van gehoord, ze was al zo bang dat er iets niet klopte.. ooh wat vind ik het erg!
zie net dat je er al vanaf 2008 zit! ik schaam me dood ik zit er 8feb n jaar pas en nu al zoveel berichtjes! whahahaha.... **vandaag zijn we precies een jaar gestopt met de pil**
bb ja las het van de echo wat ontzettend rot en ik snp niet hoe dat mogelijk is , weet natuurlijk niet wanneer de laatste echo was??
heb op google gekeken maar ledematen zijn goed zichtbaar met 13 weken, ook op niet 3 d echo's ze hadden ze moeten missen lijkt me. en dan dat ik lees dat ze al rare dromen had??
Ja ze was er niet gerust onder, ze voelde nog niks, en had rare gedachtes enzo indd... ze keek zo naar deze echo uit.... arme meid! MARLOES: dankje lieverd.... ik ga naar bed, ik ben ZOOO moe en zo'n hoofdpijn ik heb echt geen zin in morgen!
jij zit ook overal hé en ook weer een klote(sorry) bericht....hangt het in de lucht of zo...kom vast door moerdijkhahaha...snap echtniet he ze het hebbenkunne missen, snapte die 'echoist'(whuahah ik weet niet eens hoe het heet) wel hoe het moest @bb slaap lekker neem ibu en droom goed nu ga ik echt naar bed trusten
Goedemorgen. willen jullie eens naar mijn kaartje kijken?? zou het kunnen dat ei vandaag of morgen springt?
Heej lieverdje, Ja, zo lijkt het wel he?! Zeker als ik je kaartje van de vorige keer bekijk En nu? Kun je er deze ronde nog wat mee doen? Of is dit weer een verkeken ronde Nou meiden, mijn hoofdpijn is weg... maar zal in de loop van de ochtend vast weer gaan komen Heb cursus van 8.30-11.30 en dan werken van 11.30-18.30 HEEL FIJN! want dus geen eens een pauze doei doei lieffies