Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb doe het rustig aan vandaag.
    hebben vanavond kennis making met nieuwe donor en doe vanmiddag nog een ovutest maar denk dat we als er een klik is voor inseminatie moeten gaan want of ei springt vandaag of morgen

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lief Bijtje, wat een rot bericht voor je forum-dinnetje's :(:(:(
    Voor jou een dikke knuff, als je lang met elkaar kletst dan is zo'n berichtje moeilijk.... ik hoop dat je toch lekker kunt slapen ;)

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend een nieuwe donor, hopelijk is de klik er meteen en kan je je eitje nog benutten deze cyclus, want volgens mij komt die er echt aan ;)

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ricmar...gezien je vorige kaar tlijkt het er wel op...gelukkig doe je ovutesten dan wee tje het zeker

@bb superlange dag...hoop geen koppijn dag..

meiden vraagje.....je temp gaat meestal de volgende dag toch omhoog als je flink rose gedronken hebt.....kan ik dan niet beter in kaart die dag dan op discarded zetten

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wordt weer flink wat afgeklets hier. Ik ben er gelukkig niet meer zo mee bezig vergeet ook te tempen en denk dat het toch beter is. Lees wel mee maar zal niet meer zovaak reageren. heb wel nu laatste 3 dagen last van veel slijm verlies. Maar och we zien het wel! hopelijk kunnen we er weer snel voor gaan!

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden,
    hier gaat t wel weer met de buikpijn , maar nog altijd goed ongi
    wat een vreselijk nieuws bb!:(
    mijn temp is nog niet veel gezakt... denk morgen

7. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

dan valt het opzich nog wel mee dan ben je al best lang bezig in de MM. kunnen ze ook de clomid overslaan? zodat je iets anders krijg ofzo. of krijg je altijd clomid met pco? lees zoveel verhalen dat de clomid niet eens helpt of aanslaat. ben ook bang dat ik zo weer een jaar verder ben zonder resultaat.

en maart duuuuurrt nog zo lang pff. ik heb gister toevallig een ovu testje gedaan had een licht streepje.
    maar op dag 18/19 had ik posi ovu teste echt raar
    heb het idee dat ze vals aangeven door de pco kan dat?

8. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

ja klopt wordt indd veel geklets hier! ik heb ook een beetje afstand genomen. tempe doe ik nog wel maar ben er ook iets minder mee bezig. ja wat ik graag weten wil hoe de dames met pco enzo omgaan maar verder kan ik niets!

hoop van harte dat het snel raak is meid je hebt het nu wel verdiend;) en slijm verlies is een goed teken tog?

9. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ik heb ook wel eens posi testen gehad en geen eisprong, met die van sensitest. Kan idd met pco te maken hebben omdat er wel veel LH hormoon in je lichaam is, maar er zijn verschillende kleine eitjes gegroeid en niet 1 grote.
    Bij mijn weten starten ze altijd eerst met clomid. Dit is namelijk in vergelijking met puregon, heel goedkoop. Puregon is heel duur. Ik lees genoeg over meiden die het wel heel goed doen op de clomid hoor!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ovutest is donkerder dan gisteravond en krap positief ik ken mijn lichaam en als het klikt dan gaan we er voor vanavond duimen jullie dat er een klik is??

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ricmar,Ik duim heeeeeel hard voor je dat er een klik is !!!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik ga ook duimen ricmar!:D hoop t voor je!

13. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ik duim!! Mag ik vragen hoe zo'n inseminatie precies in zijn werk gaat? Heb je daar een speciale spuit voor ofzo? :)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Richmar, wat fijn! Zo snel al iemand. Ik duim zeker dat er een klik is:D en net als ostara vraagt; die gedachten ging ook even door mijn hoofd: hoe werkt zo iets?

Kreeg het er net ff met me schatje over....:(:( Hij wil absoluut geen donor omdat het dan niet van zichzelf is.... ooh jeetje nu ben ik NOG banger voor de uitslag:)

@ALL: ik ben weer thuis na 10uur werken zonder pauze, pfff.... de ochtend flinke hoofdpijn gehad, na 2 advilz is het gezakt en lekker gewerkt, dag duurde wel lang zo! Ik ben hele dagen werken niet gewend...:) nu even eten en bij komen en dan zo schatje aannmoedigen met voetbal in de zaal8)

schatje moet morgen zijn zaadjes inleveren, en daarna mogen we EINDELIJK weer seksen.... maar!: schatje moet dit als ENIGSTE van mij zelf doen, (zijn zaad weg brengen) hij vind dit oneerlijk omdat hij dan uur later op het werk is, ik ben wel vrij maar doe al zoveel hiervoor EN altijd eink voor hem. Ik vind dat hij dit zelf moet doen, het enigste wat ik van hem vraag hiervoor:) Is dit onredelijk??

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ricmar..duimen draaien.....laat je ons nog weten vanaaf

16. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Om eerlijk te zijn zou ik wel zijn zaad wegbrengen, hij komt ook nog een uur later op zijn werk... Het is ook niet niks om zn zaakje in zo'n potje te krijgen, en dan ook nog afleveren, terwijl hij zich waarschijnlijk schaamt...

Wij moeten waarschijnlijk binnenkort ook een zaadonderzoek, maar ik breng het voor hem weg...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hij zegt dat hij zich er absoluut niet om schaam, ik heb gewoon zoiets van: ik doe alles al voor je zelfs bellen voor ha/tandarts of iets anders wat hij gedaan moet hebben kwa bellen/regelen/mailen.
    Dit vind ik iets wat hij moet doen:)

+ dat erbij komt dat ik morgen hoop wat te kunnen bij slapen, want is enigste ochtend dat ik dat kan deze week en heb al 3 dagen zo'n knallende koppijn en kei moe gevoel, dat ik dat ff nodig denk te hebben:)

Maarjah hij gaat het nu doen, gezegd dat hij na tandarts moet:)
    (moet ook wel zeggen dat hij normaal 7.30 begint en nu waarschijnlijk al 8.20 op t werk weer is hoor! Dus het is geen wereld reis:p

18. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Hier gaat het net zo, en je hebt ook wel een punt hoor.
    Ik ben ook wel makkelijk daarin, dat is wel zo ;) Hij heeft er maar geluk mee ;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Haha, om me heen hoor ik dat ook ....;)
    ik denk laat ik het maar een veranderen8) En dat is met dit dus stap 1... eindelijk is het ook van de zotte dat wij dat doen.. we doen (en laten) al zoveel voor het zwanger worden enzo, en wat doen (of laten) hun er eink voor???! dat vraag ik me soms wel eens af, word er soms beetje verdrietig van dat ons lijf dat allemaal moet verduren, en de mannen er maar lekker mee weg komen (al weet ik dat ze het er wel moeilijk mee hebben hoor, dus geen verwijt!) maar je snapt het vast:)

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi ja idd best herkenbaar ;):p

Deel Deze Pagina