ik had het laatst over dat als we wel naar de gyn moeten hij ook vast wel in een potje moet jeweetwelle, hij kreeg het volgens mij spaansbenauwd zeg haha , maar hij zij later wel nja t is voor t goede doel dus hij doet het zowiso wel , haha hij zal wel moeten
Ja je kan zo'n inwendige echo ook niet echt delen he? Zo van ik ga deze keer, maar dan mag jij de volgende keer
vriendlief, vond het een naar idee, maar nu het morgen echt zo is ZEGT hij dat hij het oke vind, en niet erg. Maar hij zei laastst wel een keer heel erg lief: ik wilde dat ik je lijf eens een maandje kon overnemen zodat ik weet waar je het over hebt, en wat JIJ nou voelt.... nou ik zeg je: dat wil je niet
Hallo sorry ik reageer alleen even op de vraag, inseminatie gaat gewoon met een 5 ml spuitje en daar zit een verlengstukje op zeg maar. oke donor is onder weg en zal ca 20 uur hier zijn, flink onrustig in mijn buik ei wat doe je????
Hij is ook wel heeeel lief hoor alleen: ik wou dat ik eens wat meer hoorde wat er in zijn koppie omgaat....
mannen praten ook niet zoveel hé..die van mij niet dus ik vermoei hem altijd met moeilijke lastige vragen zoals hij dat zegt...maar ik wil ook weten wat hij vindt, denkt...zeker nu...als ik begin over mijn aankomend ei..enige wat ik hoor...ppppfffffffff ja daar haal ik echt uit wat hij bedoelt
Ricmar ik hoop dat het klikt! Dat je zo snel al iemand anders hebt gevonden is wel heel fijn (of is dat normaal, dat weet ik helemaal niet. Dames, wat denken jullie, ik mag toch wel voorzichtig blij gaan worden nu? 's avonds 15DPO:
Voorzichtig blij???? Je mag heel erg blij worden woehoe gefeliciteerd meid. Wat fijn super. Zie ik je bij de oktober mama's?
@Maedra Duidekijker kan toch niet?!!! Van harte meissie!!!! Hier idd een valse ei (als je het zo mag noemen.) begin nu eipijn te krijgen en heb net maar ff een ovutestje er tegenaan geknalt. nog niet 100% positief maar nadert wel. Eindelijk meer echte duidelijkheid voor deze ronde!!!! @ricmar hoe ging het met jullie donor?? Hopelijk komt ei dan ook op tijd!!!
donor is top ga nu insemineren en misschien morgen weer als ei nog niet geweest is ik zag roze joehoe!!!