ik heb nooit echt een knaller gehad (tenmisnte toen niet, ben na 2 rondes gestopt en z&k gaan gebruiken.) daarom vind ik het zo lastig. We gaan vanaaf zeker klussen Maar we wilde om de dag gaan toen tot we een knal test hadden en dan 3 dagen achter elkaar (smeppen)8) hihi lolly shciet maar op met je testjes (als ik ze mag)8)
Ja haha, vanaaf zeker want door dat zaad inleveren gebeuren is dr nog maar weinig spannend gebeurd deze ronde 1st ongi ben ik de EINDELIJK vanaf mag hij niet vanwege zaadjes in leverenzucht zal er rond 19.00uur nog een doen
NEEEE! en niet over beginnen whahahaha8) ik heb er nog geen sec aan gedacht deze ronde, *ben zo trots*
ja heb n lieve buuf! Ze is zwanger nu inmiddels 12 weken(gaat t vandaag aan iedereen bekend maken!) dus ze heeft ze niet meer nodig
Hier om me heen ook allemaal baby's ... soms wel lastig hoor pff.. maar ben heel blij voor me vriendinnen dat het zo snel gelukt is... maar heb ook wel vriendinnen waar ik t erover kan hebben waarbij t ook niet lukt.. zij gaat vrijdag naar de dokter voor doorverwijzing..
Ik wil deze ronde nog even kijken wat me cyclus doet, omdat ik nu zo goed ongi ben eindelijk..!! Dus missch gaat t nu een keer goedkomen met een normale ongi ? we gaan t zien..
Ja mijn buuf en ik zeiden het tegelijkertijd via msn tegen elkaar dat we bezig waren.... hun vanaf mei10 en wij dan jan10 en ze heeft dan pas een miskraam gehad, nu dus meteen erna weer zwanger en nu 12 weken.... **ook erg moeilijk als ik er verder over na ga denken hooor** al gun ik ze al het geluk van de wereld, ze zijn zo lief samen! Kennen ze nog maar n jaartje maar het klikt zoooo goed met ze maar niemand weeet t verder hier (op collega;s na) maar zijn 2 mannen 1 stagiaire en 1 vrouwelijke collega met al 2 oudere kids dus ja..... hier steekt het nu flink in me bovenbeen whahaha.... ik heb niks wilds gedaan... me kaak doet ook al pijn???!!!
aha .. okee.. ja idd ik snap je best.. Huh je kaak hihi... Ohh okee, nja hier is me kies eruit maar geen last gehad gelukkig!
Ja me kaak....8) whahhaha.... en NIKS gedaan hoor, want ik mocht vriendjelief niet eens aanraken van ma-do hihi... hij was zelf heel braaf en allert op
Ja Dat heeft die van mij nog nooit gedaan whahahah.... eerst lf ineens 2 dagen langer en nu waars. zoals t er nu naar uit ziet vroeg eitje whahahhaa.... raar lijf! **heb wel heimwee naar me vertrouwde en fijne z&k testjes zeg!**
hahaha .. Okee ik ga ff snel wat doen hier even afwassen enzo je ziet me later hier wel weer verschijnen hihi we kwekken wat af hier he haha... word bijlezen voor de anderen hihi..
nja beter eerder eitje toch...! hihi hier hoop ik nu ook een beetje meer zicht erop te krijgen na deze ongi