Ik ook: boodshcappen opruimen, vaatwasser uitruimen en vaat van gister avond erin ruimen weer *zcht* snel stofzuigen en dan naar me werk8) tot vanaaf!
Okee hihi ... ik ben al klaar voor de rest hier moest alleen ff de afwasje nog doen.. maar ben ook al klaar hihi zometeen nog ff me theorieleren voor auto, en morgen 2e rijlesje
ik heb een vraagje aan alle dames hier, Mijn eiersprong was 17 januari, ik heb 14 en 16 januari geklust. Na mijn eiersprong was mijn temp 36,9 tot 37,2.(eigen temp is bijna altijd 36,5)nu had ik dus 8 en 9 dpo ineens een daling naar de 36,8, en vandaag 10 dpo is hij weer 37. Waar komt die daling vandaan? Kan dan met 8 a 9 dpo de innesteling geweest? Ik heb mijn nod 31 januari, heb erg last van steken in mijn linkerlies en af en toe steekjes in mijn onderbuik en vagina(sorry voor details), last van op mijn teentjes getrapt zijn,al wat last van ochtendmisselijkheid. En mijn borsten zijn iets gevoeliger. Kan door de innesteling dan op 8 a 9 dpo de temperatuur zakken om vervolgens de 10de dpo weer te stijgen? Vind het zo vreemd. groetjes Bianca
ovutest was vandaag lichter dan gister, dus ik denk dat piek is geweest zal morgen zien wat temp doet
Hoi Bianca, ja dat kan, maar het kan ook niks zeggen dus daar kun je het niet uit op maken... de dingen die jij voelt zouden zeker bij een zwangerschap kunnen horen! Maar, helaas ook bij een naderende ongi.... (tenminste dat heb ik het wisselt allemaal beetje en ben nu al 14 rondes bezig alle rondes weer wat anders dat ik erbij krijg/voel) Spannend meid
Hoop zo dat ei nu is geweest... normaal is hij ook vroeg en ovutesten zijn niet echt knaltesten geweest, mar wel tegen positief aan en ik heb kort piek dus kan knaltest makkelijk missen dat weet ik van de ronden in nov en dec....
in je menu ga je naar Charting Settings (links in de balk) die klik je aan Volgende menu Sharing en als je daar opstaat krijg je menu waar tickers in staat en dan kan je 1 aanmaken en de code plakken in zp