Hey meiden knap hoor bb en mooie temp ricmar! hier issie nu 36.9 en bijna niet meer ongi whoehoe! begon er nu toch wel zat van te worden..
hey meiden hoe is het hier? Zit nu 12 DPO, nu wordt het spannend.......... BB goed begin van het afvallen, zet em op!!
Spannend ostara! En zelf al iets van een voorgevoel van dat t raak kan zijn? Duim voor je.. Nee hier verder eigenlijk weinig te melden, Ongi bijna over gelukkig! Kunnen we weer Positief de nieuwe ronde in, Ben echt benieuwd nu wat me cyclus gaat doen Pff
Heey meiden Voor diegene die mij gemist hadden, ik was er een weekje tussen uit met mijn lief. We hebben genoten, alleen jammer dat het weer voorbij is. Zou iemand mij een up-date willen geven? Vanaf nu ga ik jullie weer stalken hoor O ja, ik heb een NOD Zoals het er nu naar uit ziet is het zo rond 28 februari dus ik ben benieuwd.
Kim1990- NOD 23 januari -13e ronde - 20 jaar - 1e kindje MWM- NOD 28 januari? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Ostara - NOD 2 februari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 15 februari - in juli verder - 25 jaar - 2e kindje BB'tje - NOD februari - 14e ronde - 23 jaar - 1e kindje (temp stop) almika-NOD 5 febr-2e ronde- 2e kindje Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Lala89 - NOD ???? - 7e ronde - 21 jaar - 1e kindje Ricmar - NOD ???? Smeppers: Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora, lolly, Maedra Ik heb mijzelf er weer bij gezet. Toen ik opzoek was naar de lijst ben ik wel 2 mooie dingen tegen gekomen. @Lolly en Maedra: Van harte met jullie zwangerschap meiden, dat jullie beide maar een plakbeeb hebben!!
Kim1990- NOD 25 Februari -14e ronde - 20 jaar - 1e kindje MWM- NOD 28 januari? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Ostara - NOD 2 februari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 15 februari - in juli verder - 25 jaar - 2e kindje BB'tje - NOD februari - 14e ronde - 23 jaar - 1e kindje (temp stop) almika-NOD 5 febr-2e ronde- 2e kindje Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Lala89 - NOD 3 Maart - 7e ronde - 21 jaar - 1e kindje Ricmar - NOD 11 Februari -Ronde teveel - 38 jaar - 1e kindje Smeppers: Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Debende (helaas een miskraam gehad), Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora, lolly, Maedra Zo heb hem even aangepast!
Kim1990- NOD 25 Februari -14e ronde - 20 jaar - 1e kindje MWM- NOD 28 januari? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Ostara - NOD 2 februari - 8e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 15 februari - in juli verder - 25 jaar - 2e kindje BB'tje - NOD februari - 14e ronde - 23 jaar - 1e kindje (temp stop) almika-NOD 5 febr-2e ronde- 2e kindje Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Lala89 - NOD 3 Maart - 7e ronde - 21 jaar - 1e kindje Ricmar - NOD 11 Februari -Ronde teveel - 38 jaar - 1e kindje Debende - NOD 7februari - 1e ronde na MK - 25 jaar- 3e kindje Smeppers: Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora, lolly, Maedra Zo heb hem even aangepast! IK weet eindelijkmijn NOD EItje echt gesprongen!!!
Blijft een mooi kaartje om te zien, nou die temp in de lucht houden hoor Meid wat zal jij alleen al blij zijn met het verschil van vorige kaartje. Geniet helemaal met je mee
Debende, wat mooi dat je al een eisprong hebt... ik had de eerste cyclus na de mk geen eisprong Ik duim voor je meisie
he meiden, dit is de eerste keer dat ik hier kom, ben nu 2 maand aan het tempen en heb vandaag(9dpo) een behoorlijke stijging gehad in mijn temp(0.3). Hier even mijn tempkaartje; Bekijk bijlage 125759 wat denken jullie hiervan? Zou het...???
Debende,wat mooi dat je een eisprong hebt gehad. Sweet lilly,Zoo wat een stijging ik duim voor je het kan van alles betekenen!Hopelijk bij jou wat goeds!
JEEEJ ikke heeft een NOD!!! WHoehoe! Succes meid Wat gezellig dat je dr weer bent, gelijk hadden jullie hoor! Lekker even weg! Over Nod gesproken, ik heb niet eens bekeken wanneer die van mij is whahahha "teken van echt klaar dr mee zijn? en naast me neer gelegd hebben??" Mijn stomme testen heb ik woe besteld do zijn ze verzonden en nog niet binnen:x Gelukkig heeft me buuf er weer nog 3 voor me die ga ik zo halen, maar is sensitest en die vertrouw ik bij mij niet helemaal Debende, wat fijn dat je een eitje hebt die gesprongen is SOms hoor je anders! Het komt goed, een plakkerdje mag je snel hebben! Sweet lilly helaas zegt een temp kaartje niks tot weinig, het kan van alles zijn lieverd.... positief maar oo niet. Ik heb heel veel mooie kaartjes gehad, maar nog niet zwanger geweest, helaas! Ik duim voor je @ALL; hier gaat het goed, weinig te melden. Me eitje zal dr zo wel aankomen....
Ik zie spannende kaartjes voorbij komen Debende fijn dat je al een ei sprong hebt gehad, wij gaan redelijk gelijk op, ik denk dat ik morgen en kruis krijg van ff
komt even zwaaien naar de dames... veel dames (bijna) een mooi kruis.. Succes met wachten! Ricmar, wat gaaf, dat jullie zo snel een nieuwe donor gevonden hebben!!!
goed, sinds 2 weken iets minder spugen, maar de 3e keer hakt er stiekem toch wel in. Buik groeit goed, dat ik bij de eerste 2 tot het einde mijn gewone broeken aan kon, nu wil dat echt niet meer. Volgende week maandag 20 weken echo.