Hihi, das wel heel klein buikje dan! als je gewne broeken aan kon zeg! spanennd 20 weken echo! En leuk!
hey meiden! Hier alleen nog af en toe wat bruinverlies, spotting ongi is dus over! hehe 7e dag anders vandaag.. Nu in afwachting wat me cyclus gaat doen! Heb er wel weer een positieve kijk op nu, laatste dagen voor ik ongi werd,had ik het echt even gehad die onzekerheid enzo.. pff
Hihi Oke we gaan er voor Ricmar! haha Hoop dat me ma gelijk heeft, en de pendels! En BB dit word jou ronde ook!!!! Moeten positief blijven he!
deze ronde wil ik een keer echt gaan smeppen8) hihi dus echt wachten met 2 dagen achter elkaar tot knal test, maar omdat ik nu die sensitesten heb (en nog steeds niet me cb digi en z&k:x) twijfel ik enorm of ik deze als posi moet beschauwen... Of dat hij morgen nog knaller zou zijn!? Ik hoor graag jullie mening
bb soms worden ze niet echt donkerder, vorige ronden had ik met z&k een knal test en deze maand niet dus ik zeg klussen!! welke dag zit je nu??
het is vandaag dag 12, we hebben gister avond geklust vanaf me ongi klussen we om de dag En nu wil ik dan met knaller 2 dagen achter elkaar, dan dag niet, dan weer 1 keer en dan lekker weer om de dag (of meer als we zin hebben) maar ik wil het wel "goed" doen dat smeppen hahaha.... Dus vandaar me vraag.... en de twijfel is indd omdat ik sensitest bij mij nooit echt knal heb gehad.... dus jah maar jullie denken dat deze posi is? en we vandaag weer aan de bak mogn8)?
Hoi ik kom ook weer eventje buurten. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles super goed. Nog geen last van kwaaltjes dus dat hoop ik maar zo te houden. Morgen komt mvm langs. Zij gaat mijn laatste zwangerschapstest doen. Dat word dan test nr. 7. @bb misschien vanavond nog even testje doen? En anders zeg ik ook klussen!!
IK vind hem ook wel erg duidelijk.. Ik zou ook gewoon klussen Smeppen is dat, vanaf dat je ongesteldheid over is, om de dag klussen tot je positieve ovutest? Dat is dus wat ik ook al vanaf cd 8 doe.. zit nu op cd 15 en wil vandaag beginnen met ovutesten
hier onder even kopie over stukje van smeppen: Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft. Of het waar is en echt werkt, we zullen het nooit echt weten, maar ik ga (nu ik ronde 14 bereikt heb) er toch maar eens een gokje op wagen ik klus indd ook vanaf ongi weg is om de dag en dan wacht ik nu dus op die ene knal test! Ik heb cb digi besteld die zijn zo duidelijk, helaas nog niet binnen, dan had ik niet hoeven turen achjah.... ik doe er vanavond nog eentje, en dan kijk ik even! Denk dat het wel klussen word en morgen rond 12 nog eentje, dan zijn deze op en hoop ik morgen de andere te krijgen... maar ben dr bang voor
Zou voor de zekerheid nog een keer testen vanavond! Maar sowieso klussen! Ik voel me prima, iets meer opgeblazen en BH knelt wat. Maar ja, dat zegt nog helemaal niets he! Woensdag testdag (mits temp hoog is natuurlijk).
Heej lieverd! Wat fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt leuk morgen laatste testje! Toch weer spannend of niet? liefs