idd ja .. nja ze had alles wel geregeld was zelfs verhuisd ervoor , maarja ... ja ik was de 1e ronde ook zwanger en is helaas ook misgegaan en nu heb ik zo'n rare cyclus... nja heb nu net wel een goede ongi gehad dus hopen dat het nu goed loopt allemaal....
dat lijkt me indd ook heeel moeilijk.... je lijf wil wel, maar op een of andere manier kan het verder niet Ik heb nog geen een teken van een vmk of iets gehad, dus het lijkt dat me lijf niet wil
@ricmar, fijn dat schildklier goed is, en kalium dus erbij slikken. Bloeddruk ook netjes, is ook altijd fijn. @bb, ja inderdaad, dat is ook wel frustrerend nu bijna iedere ronde raak geweest, maar mijn lijf lijkt maar niet zwanger te kunnen zijn. Maar ik denk dat het net zo frustrerend is als het helemaal niet wil lukken. Dan ga je je ook afvragen of er niet iets mis mee is.
@ricmar...fijn dat alles oke is maar hoe zit dat met eventueel een zwschap. gebruik je medicijnen of zo? word je ook al zo gek op w8 bankje?
almika l mijn medicatie is afgestemd op een kinderwens, kijk liever slik ik natuurlijk geen pillen maar een te hoge bloeddruk en te traag werkende schildklier zijn niet goed voor de kinderwens. dus dan maar de meest veilig pillen. maar door de plastablet verlies is veel kalium en ik eet me scheel in fruiit maar krijg het niet op pijl dus dan maar 1 pilletje,(normaal start je met 2 tabletten maar ik zit net op de grens)
gelukkig maar dat je aangepaste medicijnen hebt en dat die er zijn.......ik heb ook mijn xyzal moeten laten gaan.....dan maar meer last van mijn katten en hooikoorts.....heb weliets maa rleiver neit zegt ha alleen bij nood...bij schildklier probelemen is dat anders natuurlijk.....
Ricmar, jij zit dus ook aan de bovenkant met je schildklier? Hier ook zo'n klier, Hahah. Lees het tegenwoordig steeds vaker dat vrouwen een langzaamwerkende hebben.
Jep, 175 umg, sinds een maandje aan de euthyrox. kwam in 1 tablet in plaats van 2. Sta sinds kinderwens weer onder controle van endo, ging volgens ha gewoon goed, maar volgens endo helemaal niet dus ben blij dat ik daar nu weer loop.
contact gehad met z&k er is iets misgegaan bij DHL pakketje zou zaterdag bezorgd worden maar was in verkeerde vracht gesorteerd... DAT HEB IK NOU ALTIJD! dus nu maar afwachten.... (NAJAH nu heb ik ze toch niet meer nodig...)
Ja klopt, ik had 1 blauwe en een roze, en dat was niet handig, had er een keer 2 keer 150umg genomen en dat merk je wel ff. Pffff.
merk jij echt verschil aan je lijf? Ik niet echt en ik had de hoop dat ik het iets makkelijker zou hebben met het afvallen, maar helaas. ben in ruim 2 jaar nu bijna 20 kilo aan gekomen
Ik heb precies hetzelfde gehad, is al 10 jaar geleden kwam ik in een jaar 20 kilo aan en iedereen maar roepen je moet gezond gaan eten, ik op heel streng dieet en toch aankomen, toen kwamen ze er achter, maar afvallen lukt me niet meer. Heb het inmiddels maar opgegeven om af te vallen. Heb er vrede mee met mezelf nu. Merk wel dat ik lang niet zo moe meer ben en emotioneel veel stabieler, begin deze maand was het echt ruk, ik bleef maar huilen en depressief, dus ik heb de internist op gebeld of ik eerder mocht prikken. Bleek inderdaad dat hij veel te langzaam werkte en ik snel opgehoogd moest worden. En dat kan ik wel merken en ook best snel.
meiden help ik heb me perongeluk uitgelogd op FF nu heb ik weer ingelogd maar waar kom ik weer bij calender enzo en chart ik krijg t nie voor elkaar ??
Ohh laat maar vals alarm! hahahaha..... had hem nog op vertalen staan en daarom lukte het niet inloggen enzo!