Oke, nou dan zou het wel een super wonder zijn als het meteen raak is! Ooh hooop t zo voor je! Het is jullie nu wel keer gegunt zeg!
meiden wat hebben jullei veel gekletst ik voel mij niet helemaal oke nu..duivels on the way ben ik bang ga slapen ga morgen echt bijlezen
Godsamme wat een wind Ik heb me toch slecht geslapen, ons rolluik ging maar heen en weer! maarjah dadelijk wel lekker de nieuwe auto ophalen we hebben een mega druk dagje, ik hoop tussendoor soms even te kunnen komen spieken Kan jullie niet missen natuurlijk! Mijn haren zaten vannochtend geweldig!(ahum) dus ik hoop niet dat dat alle morgens zo gaat zijn Verder niks te melden (saai he, als ik niet meer temp hahaa) ik merk niks, ik voel niks, ik weet niks8)
Goedemorgen BB veel plezier vandaag all wat een wind he?? Ego temp gedaald na de heftige steken van gisteren. maar zit nog niet op NOD dus kan ongi toch nog niet zijn?
Oh rich! Wat spannend!!!! Nee lijkt me niet, maar je lichaam kan soms rare dingen met je doen (wheroon uit ander topic had normaal 30 dagen en vorige ronde ineens maar 20) MAAR.... dat is bij jou niet zo Mijn duimen draaien overuren....! Morgen is hij weer 37.1 ofzo
meiden, ik had die vraag eerder ook al gesteld maar wie kan mij zeggen hoe ik zelf een eisprong neer kan zetten bij FF? HIHI HET IS ME AL GELUKT
@ricmar erg spannend kaartje hoor! Hier lijkt het game over. Gisteravond zeer opgeblazen buik en vanmorgen donker afscheiding. kan niet echt zeggen dat het oud bloed was maar het neigde wel die kant op
dit is ook nieuw voor mij?! mijn afscheiding was de laatste 2 dagen grauw/grijs van kleur, vond ik ook al zo maf.
wat raar debende... hier temp van 36.9 als ik morgen weer zelfde temp invul komt er een stippelkruis op dag 11 ! hopen dat dat echt me eisprong is geweest had gister wel beetje steekjes de hele dag links.. nu nog wel een beetje.. af en toe.. wat zal ik blij zijn als me cyclus nu normaal zou zijn! we zullen t zien , this altijd nog maar afwachten!
Innestelingsdip?? Kan toch tussen dag 7 en 10?? Heb ik ergens gelezen..maar ja zit er wel vaker langs..
@debende..dat is raar(blauw/grijs),misschien wel een goed teken omdat het anders is?? Hoop het voor je! Duimen draaien hier! @lala,hoop voor je dat ie morgen stijgt dan!! @bezigbijtje, heb je een stijltang? Zoja, probeer je contouren dan een te stijlen,dat geeft vaak nog wat meer pit(en vaak ook makkelijker voor smorgens!!). Het is maar een tip.. Veel plezier met je nieuwe autootje vandaag! @All, whoehi!!!*dans*spring*smile*.... Check mijn temp!!
Ohh word net gebeld, ik zou nu 1x bij een vrouw lessen die ook bij hem in dienst zit .. maar ze is ziek , dus word gwn volgende week weer bij mijn eigen instructeur, eigenlijk ook best blij om... vond het al een beetje eng haha bij een ander, mja .. t stormt ook als een gek hier missch maar beter