@BB en Kim succes in de volgende ronde!! hier knie-operatie achter de rug. ruggenprik was ff spannend, want hij sloeg op mijn longen. Dus was ff erg benauwd. maar na rechtop gezet te zijn zakte het gelukkig snel af! nu voorlopig pootje hoog en rustig aan weer opbouwen. gelukkig was ei al achter de rug en er zo optimaal mogelijk gebruik van gemaakt, dus wordt nu weer op het wachtbankje wachten
Goedemorgen, nog net... neeee, BB'tje!!! :x Dimmel... ei nu echt geweest he en wat zit je lekker hoog!!! houden zo! hoe gaat het afvallen? aaah, nee... Kim ook al :x debende, fijn dat operatie goed gegaan is... succes met wachten!
@marloes ja gelukkig is het geweest! en hoop natuurlijk dat we hem niet gemist hebben. Ja gaat goed, morgenvroeg weer wegen dus ben eens benieuwd! heb gezegd tegen manlief als ik nog un halve of hele kilo eraf heb gaan we zondag uiteten dus ben eens benieuwd
Oh sorry Dimmel, ik bedoelde het juist positief! Dat je temp nog zo hoog is Debende, sterkte met je herstel! Fijn dat het achterd e rug is in elk geval.
@arena hoe gaat het met je en hoe was je tem vanmorgen? @charissa hoe gaat het? @bb en kim balen hoor. Volgende ronde hopelijk beter. @maedra hou je het bij op ff? Zet dan anders hier de link even neer dan kunnen we meekijken. @debende en hoe gaat het nu met je na de operatie. Rustig aandoen lijkt me erg lastig met 2 kids.
dag iedereen! Deze morgen ben ik ook begonnen met temperaturen. Ik heb zo'n account aangemaakt bij FF en zat hier ook even wat kaartjes te bestuderen. Ik vroeg me daarbij twee dingen af: waarom zijn sommige bolletjes helemaal ingekleurd en zijn andere" hol"? Waarom zijn sommige lijntjes volle lijntjes en zijn andere stippellijnen? groetjes!
Hoi leeuwtje, welkom! Als je stippellijntjes ziet is dat wanneer je bijvoorbeeld een datum hebt overgeslagen. De bolletjes kunnen open zijn als je veel te laat of te vroeg getempt hebt in vergelijking met je normale tijd.,, Dan laat FF zien dat er iets bijzonders aan de hand is.
aha! ok, dankje Ik ben weer wat wijzer geworden Ben al benieuwd wat de kaartjes bij mij zullen opleveren. Mijn temp vanmorgen was 35.9, lijkt me wel laag, niet?
welkom Leeuwtje, misschien is het handig als je de link van je kaartje hier in de onderschrift zet, dan kunnen we allemaal mee kijken het moet zo: klik in de paarse balk op sharing, dan homepage setup en dan kun je de link kopiëren.
@lolly: Vanochtend 36,1 weer.. dus denk dat als ik gister op normale tijd had getempt, het ook die temp was geweest. Blijft wat gelijk allemaal..
net thuis van het werk, nog niks gelezen ga ik na het eten ff doen! maar ik MOET jullie gewoon ff wat melden/ raad vragen Ik dacht toen ik naar de wc ging rond 11.00uur met afvegen wat bruin/rose afscheiding te zien.. dus ik heb er een tampon ingedaan en niet meer naar omgekeken, nu ga ik net thuis naar de wc toe (18.00uur) en op een stipje bruin na zit er alleen maar heel rekbaar slijm in helemaal niks verders, met afvegen en in urine ook helemaal NIKS..... Me temp is toch gezakt? dan kan ik er toch niks anders zijn dan dat ik ongi word?? ik voel nog niks van een ongi... Snap dr niks meer van meiden.... HELLUP
je zit natuurlijk pas op 12 dpo... check je trouwens je baarmoedermond?? daar kun je wel aan voelen of je ongi wordt... dan is hij weer zacht en staat weer open.
Ja ik weet nooit zo goed hoe ik dat nou allemaal moet voelen enzo hahaha.... ging net voelen en was beetje ruwig?? kan dat? whahaha.... verwacht eink niet dat ik zwanger ben hoor... maar waarom moet het nou weer zo raar, eerst bruin en slijmerig/rekbaar en daarna niks meer tjah vannacht ofzo zal het wel komen...
even ego. Enkelen van julie kennen me nog wel, dus even een update. Omdat we in deze regio geen ziekenhuis konden vinden die wilde werken met eigen donor en versdonor zaad(of een redelijke wachtlijst had), gaan we het zelf doen. We hebben een eigen donor, erg lief dat mensen anderen willen helpen als het allemaal niet vanzelf gaat. Helaas blijft het voor mannetje lastig om "contact"te hebben met de donor, hij is erg bang voor herkenning. Ik kan me dat voorstellen en ik reis nu zelf richting donor. Gelukkig is het niet te ver en ik kan bij thuiskomst zelf insemineren , of het als nog samen met mannetje doen. Dit voelt voor iedereen prettig en we gaan dan ook voor een beeb in 2011 en we hopen stiekum op een zwangerschap voor eind dit jaar. (oke ik weet het erg snel gedacht, maar je mag wensen hebben toch? Ik wacht nu op ongi en dan gaan we starten, Morgen komen ovutesten met de post... deze week starten met tempen... Ik ben weer terug. sorry voor het ego bericht
@Lolly, nog steeds geen verschil heels...donkere 2e stree maar wel nog negatief en alle symtomen van vrchtbare dagen maar dat heb ik ook al een tijdje ...zit elke dag o. zo'n mooie te wachten maar ik hoo. morgen dan Hoe gaat het met jo.? @Lee.wtje, welkom, doe je ook de cursus o. FF? @Bb en kim echt jammer van jullie tem.
tuurlijk ken ik je nog!!! Super dat jullie een nieuwe donor gevonden hebben. Ik ga duimen dat het snel mag lukken.
je moet het een beetje vergelijken met je oorlel en het puntje van je neus Ben je vruchtbaar, dan wordt hij zacht en voelt hij net als je oorlel... daarna wordt hij weer hard en voelt als het puntje van je neus. als je ongi wordt gaat hij ook weer zacht voelen