Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bianca heb je helemaal nog niet getest?
    Ik zou testen, en waarom moet je voor bloedtest? en echo?

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden
    FF geeft een kruis aan! yeah!
    hoop dat t wel echt is..!:D

almika
    dat is dezelfde jongen hoor! haha.. alleen dan op 1 foto met pet op de andere zonder pet, en natuurlijk missch paar jaar verschil met leeftijd maar this dezelfde hoor hihi :p

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

balen is dat he, als er soms niet word gereageerd op een vraag!?

maar wat mij altijd verteld is en wat volgens mij (bij mij) ook zo is:
    dag van posi test heb je de lh peik die kan soms 2 dagen duren (waardoor je 2 dagen een posi tesst hebt dan) en 1 dag na de 1ste posi test tot max 2 dagen erna springt je eitje!

Bij mij zakt me temp nooit echt voor me ei:) Wel een stijging altijd dag na me eitje:)

hopelijk heb je hier wat aan...

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Als ik naar je kaartje kijk, zie ik geen ei sprong door ovutesten, heb je die wel gedaan?? Of weet je niet zeker of je die gehad hebt.

EN ook zie ik dat ff vandaag aftelt tot testen bij dag 2 voor testen... dus dan zou je nod volgens ff pas over 2 dagen zijn? Waaarom rekent ff zo dan? heb je al vaker langere cyclus gehad?

Misschien heb je je ei later gehad, bij die flinke daling en daarna stijging?? Zou dat niet kunnen?

Het zijn zomaar even een paar puntjes die ik hardop met m je meedenkn na aanleiding van je kaartje:D

Als dat allemaal niet zo is/mogelijk is dan lijk je toch wel zwanger te zijn,,, maar ik weet als de beste dat een lichaam rare dingen met je kan doen hihi......

spannend wel, en vervelend zo onzekerheid hoor!

liefs bbtje

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

lieverdje, ik reageer als ik terug ben van nichtje weg brengen op je keldering;) maar wilde even laten weten dat de ouders het niet erg vonden, ze wilde net naar huis gaan van verjaardag dus rden gewoon langs. En ze kennne mijn schatje (haar broer) dus weten ook wel dat ook hij niet zomaar bellen zou;)

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja idd..balen als er niet gereageerd word,dus thanx dat je zo snel reageerd!!

Ik bedoel ook niet echt een daling maar gewoon de dag van je eisprong. Ik had bv di om 13.00 een posi(babyboom) en om 18.00(cb digitaal)een negatief,de dag erna (dus bij mij de dag van eisprong,die dus al geweest moet zijn...aangezien ze zeggen dat de dag van daling of eisprong ziet dan ben je te laat..)

Maar als ik naar mijn ovutest kijk zou ik op zijn vroegst woe rond 13.00 een ei kunnen hebben,niet dan?

Begrijp je een beetje wat ik bedoel?:)...moeilijk uit te leggen?!

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi Ricmar,

ik heb bij mijn oudste zoon van bijna 11 meegemaakt dat mijn hcg veelste laag was,waardoor er nooit een zwangerschapstest positief was bij hem,
    pas na veel zeuren een echo gehad en daar bleek ik al bijna 4 maanden zwanger te zijn.

Mijn 2de zwangerschap kreeg ik pas na dik 4 weken overtijd een licht positieve test,op de echo erna bleek ik al dik 9 weken zwanger te zijn.

De dokter weet dus dat mijn hcgfabriekje erg traag mijn hcg laat stijgen,dus vandaar dat ze het met een bloedtest wel bekijken en dan opnieuw een echo(willen denk ik niet weer meemaken wat ik met mijn oudste heb meegemaakt :D )

ik vind het dus best dat ik bloedtest en echo krijgt,dan ben ik veel zekerder en weet ik waar ik aan toe bent.

Heb al testjes gedaan,
    1 lichtpositief voor mijn nod, en net na mijn nod negatief,
    vervolgens de testjes erna waren weer heel erg licht van 2de streepje.

Morgen dus nieuwe test doen,hoop zo erg dat deze duidelijker is(gebruik de 2 v 5 van kruidvat).

vandaar dus bloedtest en echo ;)

groetjes Bianca

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bianca, waarom geeft FF een gestippeld kruis?
    vind het een vreemd kaartje

ricmar... pffffffffffffffffffffffffff omhoog

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bianca oke dat maakt het duidelijk, maar wat vreemd...
    Hoop dat je positief test.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Gestippeld kruis zie ik wel vaker, heb t zelf ook,dan twijfelt FF of t die dag echt is geweest toch ??

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    denken jullie van mijn kaartje , is me ei echt geweest ?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat weet ik, maar FF geeft vaak een rede, of een idee voor een andere dag, vandaar mijn vraag

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lastig, omdat je op de dag dat FF je eisprong aangeeft op een ander tijdstip gemeten hebt. Zat er veel tijdverschil tussen?

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    O Oke, waar kan je dat vinden dan... ben best benieuwd :D:p

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    een uurtje..

16. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb via de ovulatietesten mijn ei op gespoort mijn ei heb ik ook gevoel op de 17de :)

Maar het gekke is tot 31 januari(zonder de rest van de temp ingevuld te hebben geeft hij strakke lijn aan ook van eiersprong) maar nadat ik de rest ingevuld heb kan hij het niet meer vinden geeft hij aan.
    31 januari was mijn nod.

Maar ik denk omdat het komt omdat mijn cyclus normaal 26 dagen is,ik zit nu al op dag 33.

Mijn cyclus is gemiddeld altijd 26 en soms 28 dagen,heb nooit een langere cyclus gehad dan dit.

Ik denk dat ik dan opnieuw een cycluskaartje aan moet maken omdat ik overtijd ben en de kaart geen streep meer aanmaakt?

snap er geen bal meer van hihi.

groetjes bianca

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

hhhmmm wat een ingewikkelde theorieen hebben sommige....

een ovutest geeft je lh piek weer, op je piek moet de ovustest posi zijn, is deze posi dan springt je ei binnen 24-36 uur. op de dag van een posi test kan je temp dalen dit hoeft dus niet. als je ei gesprongen is dan stijgt deze en blijft zo..... op moment van posi ovutest en eventuele tempdaling ben je echt niet te laat(met klussen zo begrijp ik het dat je dat bedeolt) want je ei moet immers nog springen
    hij springt binnen 24-36 uur dus de meeste klusen ook 3 dagen achter elkaar....

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

o echt:( dan is het het paar jaar verschil denk ik....heb ook een bril speciaal voor ahter de comp ik zet em nooit op hoor dus vandaar kippig....whuaahaa:D

19. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja sorry voor mijn ingewikkelde theorie hoor..:) ik ben er gewoon eentje die alles wil snappen!

Ik zal het anders formuleren.

Als je naar mijn kaartje kijkt, ben ik dan met woe klussen te laat geweest? Of is dat dan nog wel optijd?

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

op tijd want je ei is hier niet gesprongen....de dag erna(ook gestegen) is je ei gespriongen dus gewoon goed gedaan ..

Deel Deze Pagina