@ALL: jeetje ik heb net echt even in FF moetne kijken om te weten hoeveel dpo ik zit, maar ik zit alweer p 6 dpo! Wazt gaat het toch snel als je er niet mee bezig bent, waarom heb ik dat niet eerder gedaan???? whahahahhaa (het verbaast me nog dat het nu vol hou, maar gaat me erg goed af!) ik heb alleen erge rugpijn, vooral met liggen in bed precies de lijn zo langs mijn ruggengraad op... heel vervelend gevoel.... koutje ofzo dan denk ik? Nee, ik voel ook niks dus daaardoor komt het denk ik ook wel! we zullen het donderdag eerst maar eens allemaal aan horen, dat vind ik nu ff spannender dan mijn NOD as maandag
Goeiemorgen dames, heb vanmorgen weer een testje gedaan en helaas is de vage 2de streepje weer lichter geworden, heb gelijk maar de dokter gebeld en het verteld. Ze vind het echt vreemd dat die lijntjes heel vaag blijven en steeds lichter worden Tja ik vind het ook vreemd want mijn temp was vanmorgen weer 36,8 graad dus weer hoog. Mijn temp blijft gewoon hoog dus snap niet waarom mijn hcg gewoon niet stijgt. Morgen om half 9 heb ik een afspraak bij de dokter, ze kijken dan mijn plas na en ook nog eens extra voor een blaasontsteking omdat mijn plas vrij donker is. Kom daar niets uit bloed laten prikken en als daar niets uitkomt dan een echo laten maken. Vind het zo vreemd, als mijn lichaam mij voor de gek zal houden dan blijft mijn temp toch niet zo hoog? Mijn ongesteldheid voel ik meestal aankomen,maar heb daar deze afgelopen weken geen last van gehad,en loop nu dus een week over tijd. Snap er niets meer van. Groetjes Bianca
lieve bianca, wat een vervelend iets zo. Je wilt een JA of een NEE en anders niet.... Die onzekerheid is zooooo vervelend! ik hoop dat er snel meer duidelijkgheid is lieverd.
@bianca kan je niet vandaag al je urine inleveren dan. dat kunnen de assistentes toch nakijken? Vraag gelijk of ze ook een zwangertest van hun erin hangen, wie weet?! en die testen, is dat steeds hetzelfde merk?
Goede morgen allemaal...heb helaas geen tijd om terug te lezen,dus reageer later op de middag.. Alleen Ricmar..!! gaat de goede kant op!!! @All, kunnen jullie me please vertellen dat dit een vroege innesteling kan zijn....!!! Gewoon 36.3!!?? Of vanavond toch maar weer aan de klus?
Whahaha gekkie dat je bent! Ik wil ht je best vertellen hoor.... maar dan zou ik liegen. Want dat kunnen wij (ook) niet weten! het ZOU wel kunnen, maar dat weet je pas zeker als je NOD is, helaas ook voor jou draaien me duimen
Hoi debende, ik gebruik altijd de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro. De ha gebruikt dezelfde testen, dat is wel balen,want als die bij mij vaag aangeven zal dat daar ook zijn denk ik. Vanmorgen kon ik niet dus daarom morgen ochtend om half 9 dan kan ik gelijk vers plas afleveren. Vind het zo raar, maar als het zeg maar tussen je oren zou zitten blijf je temp toch niet zo hoog?? Groetjes Bianca
en als je 1 ander merk test doet. kan zijn dat je niet op de test reageert. hoor je ook wel eens bij ovutesten.
@ricmar ik denk wel dat me ei is geweest en dan op dag 22 of 23 want toen had ik ook steken. wow bij jou weer een mooie stijging. mijn duimen blijven voor je draaien meid!
@ricmar ja daar dacht ik ook al aan maar wil mezelf niet gek maken heb gezegd dat we er niet mee bezig zijn maar snap me temp deze maand echt niet haha
heb hier mannetje net ook maar uitgelegd hoe hij de kaartje moest lezen hij heeft hem in favo staan op zijn pc en kijkt stiekum elke dag
Zo schattig!! hier gister ook een open mond momentje! ik dacht aan mannetje uit te moeten leggen waarom een korte LF niet handig is, wist meneer het al En vroeg vanmorgen als eerste, en is het erger geworden en voel je al meer? (ongiklachtjes)
Alles gaat goed hier... ik heb weinig klachtjes, alleen maar snel moe (ik kan bijna geen film meer kijken zonder in slaap te vallen, haha) en kortademig (heb ik nog nooit zo vroeg in de zwangerschap gehad) Ja, nog 2 dagen... we zijn reuze benieuwd naar het 2e kindje, spannend dus..