MWM- NOD 28 januari? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje almika-NOD 5 febr-2e ronde- 36 jaar, 2e kindje Ricmar - NOD 11 Februari -Ronde teveel - 38 jaar - 1e kindje BB'tje - NOD 14 februari - 14e ronde - 23 jaar - 1e kindje (temp stop) Dimmel - NOD 15 februari - in juli verder - 25 jaar - 2e kindje Ikke81 - NOD 23 februari - 9e ronde - 29 jaar Kim1990- NOD 25 Februari -14e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lala89 - NOD 3 Maart - 7e ronde - 21 jaar - 1e kindje Debende - NOD 3 maart - 2e ronde na MK - 25 jaar- 3e kindje Smeppers: bezigbijtje Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora, lolly, Maedra, Ostara Moest ff graven maar heb hem gevonden!
adora, ooohhh ik vind het ook zo spannend Ik denk aan jullie! Debende, hihi mijn mannetje doet dat ook als ik kort voor nod zit ofzo, dan is die de laatste 2 rondes heel erg meelevend en geintresseerd enzo kei leuk! En ik verbaas me dr ook soms over dat hij dingen die ik uitleg ECHT opslaat maar ook dat hij toch al meer weet dan ik dacht Richmar, ook voor jou vind ik het zooo spannend nog veel spannender dan hoe het deze ronde met mij zal verlopen wahahah... Wat onwijs lief van je mannetje!
Goede middag @Dimmel: Dat temp kaartje van jou snap ik helemaal niks meer van, sorry. Dat komt ook omdat er zoveel dagen niet getempt is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Ricmar: Dat lijkt mij duidelijk , wanneer ga je testen?? @Debende: Beste keldering zeg, nu is het wel duidelijk. Hopelijk brengt deze rond meer geluk. @BB: Ben benieuwd wat je aankomende donderdag allemaal te horen gaat krijgen. @Bianca: Vage shit weer, hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is ook niks. @Liliy: Ik hoop op goede dingen voor jou, ben benieuwd wat de temp morgen gaat doen. @Ricmar en Debende: Leuk te horen dat jullie mannen al zoveel weten, die van mij moet echt nog ff een boek lezen want hij snapt er niet veel van @Adora: Nog 2 dagen, spannend!
Hoi lieverd en hoe is het met jou? Ja ik ben ook erg benieuwd wat er donderdag gezegd/gedaan zal worden.... brrr
Hier alles goed hoor, druk op zoek naar een ei. Zit wel al in mijn vruchtbare dagen maar nog geen ei, zal wel zo ronde CD20 komen zoals normaal Snap dat je benieuwd bent, hopelijk is alles goed met de zwemmers en het bloed.
@ikke ja maar ik temp nu alleen om te kijken wanneer mijn ei sprong is... @bb oh spannend nog maar 3 dagen wachten. heb wel al sinds gister veel last me borsten lijken voller en doen best zeer...
Meiden ik ben vandaag helemaal vergeten te tempen! wat dom! dat vergeet ik nooit ?? wat moet ik nu invullen ?? op FF Kwam me vriend was al beneden en ik sliep nog , maar zou gehaald worden door me ma! Had wekker gezet maar hoorde ze ineens al binnen bij ons Dacht huh nu al ? dus snel naar beneden gerend hihi met me slaperigehoofd haha.. en toen me omgekleed koffie gedronken en met ma mee,,! jeetje wat dom echt !
Pff, ik vind het nu ik temp nog spannender allemaal! Nu ga ik ineens in mijn temp ook allemaal dingen zoeken Eerst had ik alleen elke keer alle (maar dan ook echt alle) zwangerschapskwaaltjes haha. Maar mijn temp heeft nu een 2e stijging (2c46c2 Ovulation Charts) is dat normaal? Of is mijn eisprong dan toch later geweest? Pff moeilijk hoor! Voor een temperatuurleek!
Ja hoor danip ziet er normaal uit volgens mij.. wie kan mij even helpen wat in dan bij vandaag in moet vullen please haha
heb net getempd maar dat heeft vast geen zin , 37,3 aarghh kan me zelf wel voor me kop slaan he dat vergeet je toch niet tempen pff
Dat is lastig, maar als je vandaag leeg laat, en morgen weer invult dan krijg je toch dat stippellijntje? Ik denk dat dat beter is, dan een willekeurige temp in te vullen?
lala ik zou niet weten wat je moet invullen ik zou het open laten. danip spannend kaartje Dimmel hier ook sinds gister een cub maat meer voor mijn gevoel. en ze zijn pijnlijk. adora ik duim nog steeds voor 2 knipperlichtjes.. ego vanmorgen nog weer diarree, en vandaag de hele dag door weeig , als ik net had gegeten dacht ik weer wat te moeten eten krijg echt honger gevoel
Goede middag @Lala: Deze dan gewoon leeg laten, morgen is er weer een dag. De temp die je nu hebt is niet betrouwbaar en is beïnvloed daar allerlei dingen. @Danip: Jij hebt een hoopvol kaartje zo. Volgens FF komt er vaak een 2e stijging voor in zwangere kaartjes (niet altijd) dus ik vind het spannend voor je
O jee, dat wist ik niet! Nu vind ik het nog spannender haha! Ik dacht dat mijn eisprong misschien toch later was geweest, ik wist niet dat dit een spannend kaartje was haha!
Hihi hou je zelf met beidde benen op de grond hoor lieverd het kan alle kanten op.... ik had afgelopen ronde ook 2e en zelfs 3e stijging maar niks noppes nada... ja ROOD! ik duim voor je