whahahhaaa gekkie wat maak je je druk 1dagje niet tempen is niet het einde van de wereld joh je zit na je ei dus dat kan toch geen grote ramp zijn? en indd opverdag tempen heeft geen enkele zin
Haha ja ik probeer niet te gaan zweven. Ik heb tot nu toe in ieder geval helemaal geen kwaaltjes. En ik probeer er maar van uit te gaan dat het deze ronde niet gelukt is. Alleen soms is dat zo lastig! Ik ben al blij dat mijn kaartje toch nog redelijk geworden is, en dat de kans groot is dat ik een eisprong heb gehad. Dat is met mijn kaartje wel zeker toch? Anders had ik weer een hogere dosis clomid moeten nemen, en ik heb er behoorlijk last van. Dus op zich is het sowieso goed nieuws. Nog een paar dagen wachten tot ik kan testen...
ik denk echt dat je ei geweest is op de dag dat ff het aangeeft ja het is soms ook moeilijk, heb ik alle rondes last van gehad ook hoor.. deze ronde gaat tot nu toe nog lekker rustig maar ik voel ook niks en ben gestopt met tempen, dat beide doet me veel goed
BB Ja wou gwn graag weten deze ronde hoe me temp helemaal verliep mja we zien t dan morgen wel weer, Ja ff zegt dat me eisprong is geweest maar ben benieuwd
Ik zou het ook zeggen dat hij geweest is. Maar als ik dan naar je vorige ronde kijk... dan zou dit wel een heeel vroeg eitje zijn... snap het hoor, ik had dat ook met tempen, helemaal in de stress als het even wat anders verliep hihi.... misschien zou je eens maandje niet moeten tempen? Hoe moeilijk ook... rust geeft het je zeker
@bb, wat gaat er over 3 dagen gebeuren???? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.. @debende, balen meid!! @Adora, echt spannend,ga hier flink voor je duimen dat er 2 kloppers zijn!! @ danip, mooi kaartje hoor.. @lala,jammer maar zou idd ook niets invullen. @ricmar,tot hoe lang ga je wachten met testen? Heb er zeker een goed gevoel over bij je?! @bianca, wat een geduld moet jij hebben zeg!! Hoop op goed nieuws. @ikke...sorry ben even kwijt waar jij was..op zoek naar ei toch he? Hopelijk ga je hem snel vinden..beroerd om lang te moeten wachten he? Hopelijk is mijn cyclus zoals hij nu aangeeft..dan zou ik voor het eerst een "normale" cyclus hebben. Ik weet echt niet wat ik van mijn temp moet denken...wat is jullie eerste gedachte? Een vroege innesteling of eerder toch een latere eisprong?
Ok..spannend dus..!! Daar is bij mij toen mijn schildklierprobleem uit gekomen(niets ernstigs hoor..erg laag, maar daardoor had ik wel mega lange cyclussen....hopelijk ben ik daar nu dus vanaf) Hoop voor jullie dat er niets verevelends uitkomt. Ga aan je denken.
lily ik test niet voor vrijdag ben dan vrij en mannetje ook dus wil samen testen. als ik dan niet ongi ben
Oeh, wat spannend BB! Lala kan gebeuren, heb ik ook wel gehad. Gewoon leeg laten idd. Ricmar, superspannend en ook een beetje kwaaltjes. Zere tieten zijn bij mij HET zwangerschapskwaaltje. Bianca hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ikke veel succes met ei zoeken. Verder ben ik het even vergeten, sorry mn hoofd is echt een zeef. Misschien nog even interessant om te vertellen. In oktober had ik een prachtig kaartje, temp schoot de lucht in en bleef hoog. Maar gewoon ongi. Kaartje waar ik zwanger werd, was de temp redelijk wispelturig, en in ieder geval lang niet zo'n stabiel kaartje als in oktober. Vond het wel leuk om even te delen
Zeker fijn om te horen, aangezien wij mee in de stress schieten als het kaartje niet volgens het boekje gaat.. Oja en proficiat!!!!
Nog even een vraagje he..als ik een lf van soms 10 en soms 11 hebt kan ik op 10dpo al testen toch? Want als dat zo is (en mijn kaartje blijft zoals hij is..) dan zou ik zaterdag kunnen testen. Ik heb namelijk een belangrijk feest en mijn vrienden weten dat ik en geen alcohol eigenlijk NOT DONE is..,nu laat ik het erg graag staan maar ja..dat ga ik hun dus niet zeggen. Zou dus fijn zijn als ik zaterdag al meer wist..! OFF-TOPPIC..Als ik zwanger ben...wat is dan een goede smoes?
Goede avond @Danip: Balen dat je zo'n last had van de clomid, hopelijk was het voor een goed doel. @Lily: Wachten is idd niet leuk en ik hoop dat ik mijn ei snel vind maar hij is nog nooit eerder dan CD22 geweest dus ik heb nog even en ik hoop dat die dip bij jou wat moois betekend. Als je zwanger bent dan kan je uiteraard de geikte AB smoes gebruiken of dat je de bob bent of dat je ziek bent geweest en ff een avondje niet gaat drinken of zo.
ja dan is vrijdag toch ook helemaal perfect..weet je zeker dat je niet te vroeg test....ga duimen voor je!
Hier ook een lf van 11 a 12 dagen, vond het eerst wat aan de korte kant maar nu weet ik dat heeeeel veel vrouwen zo'n lf hebben.