Marloes , ik weet het niet maar mogen we de MMM in gaan voorlopig nog niet denk ik Dan zou ik eerst flink moeten afvallen ben namelijk erg zwaar. Ricmar, hoe is het met jou meis , heb je verhaal wel gelezen .
dan hoop ik dat het zo nog gaat lukken!!!! hier wel 4x hoor en ook veel te zwaar, dus het kan wel he!
KIm met mijn gaat het goed ben weer opgeladen en we gaan beginnen, vandaag de ovutesten binnen gekregen zal medische werled eens laten zien dat we best zonder ze kunnen
@lolly: een innestelingsdip zal niet zijn geweest, anders moet het erin gewaaid zijn Heb heel lang nagebloed na de ongi, dus deze ronde zowieso niets gedaan. @Charissa; dacht dat vorige dip misschien m'n ei was.. maar dat was dus niet.
sorry nee dat kan dan inderdaad niet. @kim he balen joh. Volgende ronde hopelijk beter. Zit nu in de nachtdienst op het werk. 't is lekker rustig
@ikke ja denk ik ook want temp was vanmorgen nog steeds hoog dus ...maar denk niet dat we hem raak hebben! maar we wachten af!
Goede morgen @Kim: Balen van de ongi meis, hopelijk hoeven jullie de MMM niet in! @Dimmel: mooi dat je temp nog steeds hoog is. Nu nog 1 dip (maar hoeft niet) en daarna 8 maanden hoog
Heej lieve meiden,, ik ben jullie niet vergeten hoor Ik lees elke dag (via mijn telefoon vooral) mee! Maar ik heb zo weinig te melden nu EN we hebben een erg leuk maar vol weekend+ weekje voor de boeg! Dag 9 ga ik weer tempen en dag 10 starten de ovutestjes weer.... Tot die tijd zal & kan ik er dus even niet zoveel zijn, helaas! Maar ik volg jullie heeeeel stiekem wel hoor Liefs, Succes En een dikke knuffel!
@ikke ja hoop het zo maar goed is pas ronde 3 dus hoop er niet sterk op. bij de 1e heeft het precies 1jr geduurd dus! @bb geniet lekker van je weekend en aankomende week en we zien je wel weer verschijnen
Op een ander forum hebben we een aantal meiden die 3 jaar voor de 1 bezig zijn geweest en daarna in ronde 1 zwanger waren van de 2e dus je weet het maar nooit he. Ga iig duimen voor je
hey meiden, geen echt hele s.annende dingen momenteel he...of heb ik ergens overheen gelezen? Hier nog steeds .asen helaas, maar vanaf vanavond/morgen zal ho.elijk het . . . . . . .robleem o.gelost zijn hahaha gaan straks een nieuwe la.to. halen
o nog even een vraag over FF....mijn VI. Membershi. is bijna afgelo.en en ik wil graag weten of er gegevens verloren kunnen gaan die ik heb ingevuld....niet zo slim maar momenteel staat t alleen o. FF dus misschien moet ik t ook maar gewoon overschrijven... Iemand een idee??
Geen idee eigenlijk maar ik denk het niet. Je hebt alleen sommige vip dingen niet meer. Balen dat je nog steeds geen ei hebt. Die van mij is waarschijnlijk gisteren geweest, ff kijken wat mijn temp morgen doet al zal hij niet helemaal betrouwbaar zijn aangezien ik een feestje heb vanaaf
Je kan voor de zekreheid je kaartjes uitprinten. doe ik elke keer als een cyclus is afgelopen. Stop ze dan bij mijn ovutesten in een schriftje. Makkelijk om te bewaren!!