Wouw jij bent georganiseerd zeg. Ik gooi mijn ovu testen altijd weg. Deze ronde ook al in de prullenbak, was er helemaal klaar mee
Hier temp vandaag al gezakt. zou het een innestelings dip zijn? Hopelijk morgen een flink hogere temp!!!!
zou wel kunnen debende....FF zegt 7-10 dpo kan je een innestelingsdip krijgen, hopelijk schiet hij morgen omhoog Ikke, ben benieuwd wat je vandaag getempt hebt. @all nou zoals jullie zien PPPpPpPppp whahahaha zolang niet kunnen gebruiken, maar nu heb ik een heerlijke geweldige nieuwe laptop met breedbeeld whoehoeee Even een vraagje he...de tijd iss natuurlijk veranderd...hoe moeten we hiermee om gaan met tempen of hoe doen jullie het?
ik werd nieuwe tijd 10 na half 7 wakker dus heb gewoon de nieuwe tijd aangehouden! daarna gelukkig nog even geslapen maar niet meer getempt!
Mijn excuses dat ik hier zomaar even binnen kom vallen. Ik had mijn vraag ook in het korte topic voor kleine vragen gezet maar nog geen antwoord gehad. Dit is de eerste ronde dat ik temp en ik snap er even helemaal niks meer van. Ik dacht dat rond je eisprong je temp daalde? Maar nou las ik dat hij 3 dagen 0,3 hoger moet zijn dan normaal? Ik heb gister een enorme daling gehad en vandaag is hij weer terug bij eergister. In mijn handtekening staat de link naar mijn kaartje. Alvast bedankt want ik ben de weg helemaal kwijt
blondi je zit nog aan het begin van je cyclus, temp rustig door en vraag over een week of we nog een keer willen kijken helaas zjn velen van ons ervaren genoeg om je van advies te voor zien. deze schomeling kan van alles zijn (onrustig slapen) temp je wel elke dag in de ochtend voor je opstaat en op dezelfde tijd? Dat is namelijk wel erg belangrijk
Ik temp elke ochtend om half 6 alleen vanochtend was het 10 uur, m“n wekker ging en ik had echt geen zin Misschien dat ie daarom dan weer omhoog ging. Ik vond het alleen wel een erg groot verschil, 0.7 graden. Vandaar dat ik het vreemd vond. Bedankt voor je antwoord!
Ben nu ff de hoofdstuk quizzen aan het doen en ga daarna ook maar het examen doen, het is niet dat ik wat beters te doen heb vandaag. Lekker een luie dag vandaag
in de paarse kolom, zie je My charting lessons staan = klik dan kies je voor Course certificate... en dan even kopieƫren en plakken op je homepage
je kunt 20 lesjes volgen over tempen en alles wat er bij komt kijken. Afsluiten met een soort van examen en dan krijg je een certificaat
@Ikke, dat is al helemaal knap gefeliciteerd @Marloes, thanks meis en bedankt dat jij mij zoveel geleerd hebt Hihi vind het echt leuk en best een beetje knap aangezien mijn engels niet superrr is qua lezen...nu wel een stuk beter door FF maar dan nog en er stond ook dat ik niet haastig mocht doen en niet afgeleid....maar wat wil je met een kleine meid naast je dus ik ben trots op mezelf
@Ikke, toch je ei gevonden eindelijk ...hoe lang is jouw LF? Jammer dat net je ovutesten op waren maar gelukkig heb je hem wel gevonden nu Hier is het nog steeds pasen helaas...mijn test van cb digitaal was wel heel dik nu en donker nu, de dikste en donkerste tot nu toe dus misschien morgen dan
Hallo Zijn er hier ook dames die pendelen? Nu ik weer ga beginnen ben ik benieuwd of er dames zijn die goed pendelen, helaas zijn tot nu toen pendels niet uitgekomen.