Ooohhhhhh, ik dacht dat die lessen supermoeilijk zouden zijn met termen enzo.. Maar het ging net zo easy dat ik 6 lessen achter elkaar gedaan heb, en bij elk 0 fouten bij de quiz. Dat moet dus ook wel gaan lukken
Ook een vraag waar ik geen antwoord op heb, de eerste 4 rondes was mijn LF 11 dagen en vorige ronde was hij minimaal 15 dagen dus het is even afwachten
@debende volges mij kan dat wel. Ik hoop dat hij morge omhoog schiet. @charissa gefeliciteerd. En waar blijft je ei?? Ik hoop morgen voor je @ikke jij ook gefeliciteerd. Vraagje zal ik vandaag of dinsdag beginnen met ovulatietesten? Ik zit u in de achtdienst. Als ik vandaag begin met testen hoe laat moet ik dan testen? Ik ben rond 11.30 uit bed.
iemand die ik veel spreek op dit forum zegt dat 12.00uur de beste tijd is, misschien dat een idee voor je? dat je elke dag rond 12.00uur doet? Ik begin altijd al dag 10 maar heb dag 12-16 posi test...
whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is hoog, hij is hoog hij is hoog.... tralalalalalala8) ik duim heeel hard dat hij zo gaat blijven, en jij die posi test in handen zult hebben
spannend debende!!! Hier ook nog steeds hoge temp! ben benieuwd heb wel sinds vanmorgen beetje ongi buikpijn en ook laatste paar dagen met vlagen misselijk maar we zullen zien!
Ben ook erg benieuwd wat de eind van de week brengt!!! ik was in eerste instantie niet echt wakker vanmorgen, totdat ik me temp zag!!!
Goede morgen @Dimmel: hopelijk blijft je temp hoog @debende: Dat ziet er goed uit meis, hopelijk heb je aan het eind van deze week 2 mooie strepen.
@ikke ja een kruis. Hopelijk blijft je temp mooi hoog. @bb Komt ie aan hoor. Ik duim voor je. Ik wil ook rond 12 uur gaan testen maar omdat ik vandaag pas om 11.15 uit bed was vanwege nachtdienst, weet ik niet hoe laat ik vandaag zal testen. Zal ik 15 uur aanhouden. Die tijd zal er anders ook ongeveer tussen zitten (tussen opstaan en testen)?
Kwa opstaan hoef je er geen rekening mee te houden hoor Je moet alleen geen ochtendurine gebruiken en men zegt 2uur ervoor niet plassen, maar daar hou ik eerlijk gezegd geen rekening mee, en die van z&k knallen dan ook gewoon als het er is hoor Succes!
Eyy meiden, nee nog steeds niet pfff, maar vandaag nog donkerder dan gister echt net net net niet positief dus we blijven gewoon door klussen en morgen dan hopelijk positief. Lolly, je kan met cb ook met ochtendurine testen en ook maakt het niet uit wanneer je de test uitvoerdt, zolang je maar niet langer dan 24 uur wacht, dus test je vandaag om 12 uur en morgen in de ochtend dan maakt dat met CB digitaal niets uit zolang je maar niet overmatig drinkt en 4 uur niet geplast hebt. Ze zijn alleen gigantisch duur helaas
@Lolly, hoop dat je snel je eitje vindt @Ikke, Ga heeeeeeeel hard duimen voor je dat je temp hoog blijft met 2 dikke vette strepen op een zw-test...die heb je toch eigenlijk wel te goed nog na zolang testen met ovu's en dan als ze net op zijn je ei krijgen
ik gebruik deze van mat care. Mat Care Zwanger worden Set Cassette • L10, Baby-Kids, Lifestyle & Gezondheid Met welke testen heb jij goede ervaring? Ik hoop echt voor je dat je temp een paar maanden hoog blijft.
Daarom gebruik ik ze ook (nog) niet. Je temp gaat wel mooi de lucht in hopelijk vind je je ei snel. (het nu ook wel een keertje he!)
ik heb slechte ervaring met sensitest, en hele super goede fijne ervaring met zwanger&kids testen.... goedkoop en ze werken heel erg goed Ik begin dag 10 met testen en als ik denk dat die knalt dan doe ik een cb, ik gebruik dus ongeveer 6-8 testen van z&k en 2-3 clearblue per ronde
ik wilde ook testen gaan bestellen voor de volgende ronde maar wacht even af tot ik ongi word. Vanmorgen lage temp maar wel wakker geworden met misselijkheid en gisteravond ook misselijk en hele erge hoofdpijn. hoop dat me temp morgen weer stijgt en niet dat ik vandaag ongi wordt!
Yessssss Dames ook hier een dus mijn eitje met ochtendurine gevonden en mijn temp die netjes omhoog gaat....eerste maand tempen dus spannend of ik een duidelijk of onduidelijk kaartje krijg, maar het ziet ernaar uit dat ik best een goed kaartje qua ovu krijg, alleen een beetje laat, maar beter laat dan nooit Ik stond helemaal een feestje te vieren in de badkamer met mijn alsof ik een positieve zw-test had whahaha laat staan als ik die een keer krijg als we zo gezegend mogen zijn natuurlijk. Hoe gaat het met jullie? Lolly, ik deed bewust de 2e ronde met cb, omdat ik waarschijnlijk vals heb getest met KV de eerste ronde en ik wil mijn lichaam goed kennen, als er een volgende ronde komt ga ik eerst met goedkope testen en als mijn ei nadert of een positieve dan test ik ook met CB. Even snel een ego-post, want moet de deur uit en kom later weer even langs doei doei
hoi meiden... willen jullie ff naar mijn kaartje kijken? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2010-09-01 ik heb een hele lange cyclus (pco) maar heb in het verleden wel gewoon met ovu testen positief getest en toen ging mijn temp ook omhoog en ben er ook al een keer zwanger mee geraakt... nu test ik sinds 30 okt met sensetest dipsticks maar ik weet niet of ik te laat ben begonnen nu... als ik de testen bekijk van 30okt tot vandaag 2 nov is de 30ste wel het best zicht baar maar niet positief... nu gaat sinds vandaag wel me temp omhoog en als ik morgen nog een hoog temp krijg krijg ik een kruis op dag 60 maar waarschijnlijk dan al te laat geklust... of de klus van dag 55 moet nog effect hebben... wat denken jullie?