Op dit moment wel redelijk http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm-15.html En met jou?! Komt weer een spannende tijd aan voor jullie! Duim echt onwijs hard!! Ik kom ook zo binnen vallen
HELP!!!!!!!!!! even een vraag....snap er niets meer van...gister positief CB digitaal temo ging al ietsjes omhoog...vanochtend temp weer normaal 36.7 en nog steeds een positieve cb ovu...hoe kan dit? Betekend t dat ik morgen dan mijn temp-rise krijg? snap er even niets meer van
ooo gelukkig heb net op FF gelezen dat na je eerste piek de meeste vrouwen hun ei een dag erna krijgen dus dan zou morgen mijn temp moeten stijgen...ik zag trouwens dat het wel al wat lichter werd, maar wel nog een , ze zijn nu op, maar ik zit te denken toch nog een pak te halen zodat ik kan kijken hoe lang mijn LH-piek duurt. Hebben jullie dit ook gedaan?
Dat heb ik de eerste keer wel gedaan om te kijken hoe et verders verliep. Maar daarna enkelt totdat ie lichter was dan de dag ervoor. maar nou heb ik ook een vraagje. zie op mijn kaartje ipv bolletjes er een paar blokjes tussen staan. weet iemand wat dat betekent?? Temp helaas weer gezakt (diep) dus zal wel over en sluiten zijn voor deze ronde!
@Debende nee, geen idee, maar heb je niet iets speciaals ingevuld bv bij specific? @Sammy, wat goed dat is niet duur voor cb digitaal dan bedankt voor de link! Ik heb net je verhaal gelezen, jeetje niet normaal dat ze zo met jullie omgaan....wat is dit? Ik heb geen verstand van MMM "gelukkig" maar ik dacht altijd dat je juist extra lief behandeld zou worden aangezien ik dat normaal zou vinden. Na zoveel jaar en zoveel teleurstellingen proberen en doorzetten nou meis respect voor jullie hoor en blijven vechten voor jullie wondertje!!! Ik hoop echt dat je snel goed nieuws komt vertellen!!!
ik heb niets bij specifics ingevuld. op dag 1 staat ook een blokje. nou daar valt weinig in te vullen
nog een vraagje....omdat ik nu zo'n late eisprong heb weet ik niet wanneer mijn NOD is, hoe kan ik dit het beste berekenen? Bv als morgen mijn temp hoog is aanhouden dat vandaag ovu was en dan 16 dagen erbij op tellen?
ja dat is raar, en ook bij je vorige kaartje staat helemaal geen blokje...heb je er niets anders ingevuld dan bij je andere dagen ik probeer mee te denken hoor maar denk dat we hiervoor een expert nodig hebben .......MARLOESSSSSSSSSSS haha of iemand anders die het wel weet
Ok. dank je. Daarom dacht ik ik houd dan 16 aan want dat is het max....niet dat ik dat zou volhouden denk ik, maar dan kan ik straks ook een nieuwe banner maken
Square Points: When you have entered a note or if you check something in the Special data section, the graph will display a square instead of a dot. This is useful to check patterns and symptoms not directly related to charting. Note that this display is not enabled by default. It can be enabled on a chart by chart basis by clicking on the Display Settings link below the chart. Kan dat kloppen? Of is dat het niet?
nou hier geen eisprong gehad...dus ga toch maar door met testen en hopen dat ik toch nog een eisprong krijg... kaartje: 149ed1 Ovulation Charts alleen als ik morgen weer een hogere temp aangeef zet hij wel de kruis op dag 62 dus ik heb nog hoop op een hogere temp morgen en anders zoek ik weer verder naar me ei...
Charissa,ik gebruik Matcare, die zijn zo goedkoop dat je best een tijdje kunt blijven doortesten. Maar ik heb sowieso rare testen (meerdere keren in een cyclus positief). Huh, ik heb mijn kaartje aangepast omdat ik maandag twee keer gemeten had. Om 6.30 36.7 en om 7.30 36.4 en als ik de 6.30 invul (wat dus eigenlijk 7.30 is als je naar de wintertijd kijkt) dan zou ik misschien mijn ei al gehad hebben? Ik heb altijd 35+ cycli, dit kan toch niet zomaar denk ik? Zijn er mensen die ervaring hebben met een veranderende cyclus na een vmk? Ik ben een beetje in shock ik hoop niet dat ik hem al gemist heb. Het kan toch haast niet dat mijn cyclus opeens 12 dagen verkort is? 2fda06 Ovulation Charts
yeahh @Momhairy, echt vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden, maar is de kans niet groot dat je hem gemist hebt? @Maedra, ik wil volgende maand (hopelijk komt die natuurlijk niet maar ga er wel vanuit ) testen met goedkopere, maar nu zag ik een voordeelpak van cb digitaal en ik weet iig wel dat ik met kruidvat vals positief getest hebt dus mijn eerste ronde is verpest door die ovu maar ja nu ben ik dus erg blij met cb digitaal alleen zo jammer dat het zo duur is, misschien matcare er ook bij...ga even denken wat ik ga doen maar bedankt voor jouw ervaring Pff lastig hoor, ik vind die tijdsverandering ook erg lastig, maar ik temp sowieso altijd 3x achterelkaar zo min mogelijk bewegen en daar neem ik het gemiddelde van. Maar je ovu's zijn toch nog negatief geweest tot nu toe? Echt verschrikkelijk je vmk hoop dat je snel zwanger bent van een plakbeeb
het zou zo maar kunnen na een vmk. vaak 1 cyclus kort en daarna weer gewoon. ik heb het hier op zp al vaker gelezen en na mijn eigen miskraam had ik ook een korte (22dgn) cyclus. Normaal tussen 28 en 32dgn.
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het gewoon zo raar, na mijn mk vorig jaar duurde het zes weken voordat ik weer een cyclus had en een eerdere vmk (heel vroeg was die hoor) leverde ook geen kortere cyclus op. Nou ja, misschien dat de Etos zwanger pillen eindelijk hun werk doen? Charissa, dat voordeelpak vind ik ook wel verleidelijk, toch wel fijn, wel of geen smiley in plaats van streepjes vergelijken (hoewel ze bij mij meestal wel duidelijk zijn). Momhairy, pff, ik mopper over mijn cyclus maar dat is niets vergeleken bij die van jou! Hopelijk heb je m niet gemist!
Ik heb ook even geprobeerd om de link naar mijn kaartje in mijn handtekening te zetten, met dank aan Lolly voor de uitleg Kunnen jullie mijn kaartje zien? Ik ben deze cyclus pas ergens in het midden begonnen met temperaturen, dus kan ik niet echt conclusies trekken. Het rode kruis komt er zeker pas op als je van in het begin alles invult? Ik denk zelf dat mijn eisprong deze week geweest is, afwachten dus! Na mijn eerste vmk was mijn cyclus iets korter, na de tweede iets langer. Ik denk dus dat er niet echt een lijn in zit.