Leeuwtje, ik kan m zien! Een rood kruis krijg je een paar dagen nadat FF denkt dat je ovulatie is geweest, dus als je drie dagen een verhoogde temp hebt (van minimaal 0.3 graden volgens mij). Dus ook als je niet vanaf het begin van je cyclus meet kan het zij dat FF nog steeds je ovulatie aangeeft!
Ik ga toch nog maar een pak kopen, maar ik wil vandaag dus nog testen om te kijken hoe lang mijn LHpiek duurt.... Wat kan ik het beste doen rond 17.00 uur testen of rond 20.00 uur testen? Aangezien ze zeggen dat het tussen 24-36 uur eisprong krijgt (ik heb om 8.00 uur getest vandaag en gister om 8.00 uur eerste positieve ovu) lijken die 2 tijden mij de beste optie...wat zouden jullie doen?
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt? Ik weet niet of die drie uur echt veel verschil maakt, maar ik zou dan misschien toch voor 17 uur kiezen.
Goede middag @Charissa: ik heb die van mij gewoon bij de DA gekocht, ik was het niet van plan maar ik zag ze staan dus ik heb ze gelijk maar mee genomen. @Dimmel: Balen van je ongi maar wel lekker dat je nu een wat kortere ronde had. @Joyce: Al ongi? Sorry als ik iemand vergeten ben
Ik kom ook eventjes langs. Ik heb vandaag gewerkt en niet echt meer de puf om te reageren. Sorry ik ga lekker languit op de bank liggen. Morgen of overmorgen ben ik erweer.
Naaaa vind het echt niet meer leuk gewoon, mijn temp is nog steeds 36.8 en 36 uur lang positieve cb digitale ovu's gehad en gisteravond negatief dus dat moet goed zijn maar waar blijft mijn temp stijging??????? Wie kan mij helpen????
@ikke korte? de ronde ervoor was 30 had ik liever gehad haha! maar goed beter als 116. @debende jammer meid! dikke knuff maandag ben ik van mijn ongi af en begin ik weer met tempen!
@debende, thanks meis ik dacht dat het nu wel gestegen moest zijn :S, maar betekend dat ook dat mijn ei vandaag pas komt? Gister nog wel geklust gelukkig He bah jammer dat je ongi bent geworden en flauw van de 5e ronde hoor dat hij niet eens de 9e wilde zijn haha, maar misschien wil de 6e het dan wel
hoi meiden, wie wil er naar mijn temperatuurkaartje kijken? 31c1f3 Ovulation Charts ik ben bang dat ik misschien zwanger kan zijn (denk ik niet aan de hand van het kaartje) ik zit te denken om vandaag testje te halen, ook al zou het nog iets vroeg zijn liefs
denk toch me ei op dag 62 gehad te hebben maar weet het niet zeker... als ik morgen nog een hoge temp heb kan ik er wel vanuit gaan denk ik... hier mijn kaartje: 149ed1 Ovulation Charts
je kan voor de zekerheid een testje doen ikke... wat is normaal ong je tijd na je ei en ongi? hij daald al wel...
Goedemorgen meiden, ikke, mooi kruis...en al weer 6 dagen dpo... succes met wachten!! Yeah, Charissa, ik zie 2 positieve ovu testjes op je kaartje!! eindelijk een eitje!!! Goed zo! :x grrr debende... Ronde 6 dan... doe het dan maar op z'n kop, dan krijg je ook een 9 :x ook een voor Dimmel... succes deze ronde! Ikke22, je kaartje is nog niet echt een zwanger-kaartje (al zijn die ook altijd anders...) Ik zou nog even afwachten met testen. Momhairy, denk het wel meid... eindelijk! succes met wachten! Hier gaat alles goed verder. Straks weer naar school, 2 uurtjes lesgeven en dan is het weer weekend
maar hoe zit het dan met me ovu testen...dan moet die piek wel kort zijn geweest... ik hoop op een hogere temp morgen dan weet ik het zeker dat hij geweest is...en idd eindelijk
momhairy, dat weet ik niet... dit is mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. ik ben gestopt omdat ik teveel bijwerkingen had. we zijn niet bezig met zwanger, we willen volgend jaar voor een 2e gaan. me temp is inderdaad vandaag weer gedaald, maar dat was ie eergister ook. en gister was ie weer hoog.. marloes80, ik vind mijn kaartje inderdaad ook niet echt een 'zwanger'kaartje, als ik zo naar kaartjes kijk van meiden die wel zwanger zijn geworden. ga zo toch even testje doen, vriend is m nu aan het halen... ben benieuwd, daarna zien we wel verder