Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lisje86, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    thx..

Ik wacht morgen af, dan moet hij duidelijk zijn.. Hij moet gewoon hoog blijven, heb er zo lang op gewacht..

2. ikke22

ikke22 Actief lid

Sep 1, 2009
    198
    0
    0
    @kim1990, oke ;). ja hoop ook snel op duidelijkheid. we waren inprincipe nog niet bezig met zwanger worden, maar als het een 'kadootje' is, dan is het uiteraard meer dan welkom

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    hoi meiden..hier temp ook weer naar beneden van 36.8 naar 36.4 pffffffffffff

149ed1 Ovulation Charts

als die morgen weer omhoog gaat zet ff hem weer op dag 62 en hoop ik dat het een evt temp dip kan zijn van een in nesteling...

ik test voor de zekerheid elke dag nog wel met ovu testen maar tot op heden allemaal vaag...

ik hoop zo dat hij morgen weer omhoog gaat maar ik denk eigenlijk dat het geen eisprong is geweest op dag 62...jullie?

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik kan niets uit je kaartje halen, sorry..
    Je temp schommelt wel heel erg...
    Wel gaan hij na die dip goed omhoog?! Heb je nog geen vruchtbaar slijm gezien? Dan ben ik weer bang van niet....
    k*t zeg...! Sterkte ermee...!!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    jeetje wat stom van mij zeg :). Ok thanks nou als ik dan ongi zal worden hoop ik ook een korte Lf te hebben maar het liefste wil ik natuurlijk 9 maanden een hoge temp houden :D spannend allemaal.
    Volgende ronde weer aan de klus? Of nog steeds op pauze :)?

6. MD82

MD82 Actief lid

May 6, 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi,

ik wilde me hier ook even bij voegen!
    Ben voor het eerst aan het tempen en heb m'n kaartje er maar even bijgedaan. Ik krijg het niet voor mekaar om een link in mijn handtekening te zetten... Te blond denk ik... :(

Wat vinden jullie hiervan??? Ik denk dat het wel aardig is, maar zoals gezegd.... 't is de eerste keer dat ik temp. :D

x M

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ikke81 wow je kaartje springt eruit :D...hoog houden die temp!

MD82 ziet er goed uit! mooi kruis en nog hoge temp houden zo!

Ik ga maandag weer tempen, heb nu nog wat spotting dus en morgen slaap ik toch uit kan ik beter maandag beginnen!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    @MD82, mooi kaartje hoor!

@Dimmel, heerlijk lekker uitslapen groot gelijk heb je!

Yeahhhh eindelijk is mijn temp de lucht in gestegen :D en ovu indd de 23e geweest, alleen baal ik nog dat we de 24e niet meer geklust hebben maar ja daar is nu niets meer aan te doen iig.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    je kaartje zegt helaas nog niks meid. 2 rondes terug had ik echt zo goed als zelfde kaartje, haha dacht dat ik mijn kaartje hier zag staan zelfs! Maar helaas niet zwanger. Tempen doe je voor zicht in cyclus wat betreft je ovu. En als je na je nod zit en hij is nog niet gezakt kun je hopen. Maar nu nog niet helaas. Die van mij blijft hoog tot 1dag voor ongi. Succes meid!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    @MD82, staat een paar pagina's verder hoe je je kaartje in je onderschrift kan krijgen, ik heb t ook pas 1 keer gedaan dus zou t zo niet uit mijn hoofd weten. Zolang je temp hoog is is het een goed teken iig en bij iedereen is het anders natuurlijk, bij mij is het zo dat ik eerst bloed krijg en dag erna tempdaling. Je kaartje ziet er tot nu toe iig heeeel mooi uit :D hoop dat je over een paar dagen een mooie test in handen hebt!

Zit nu ook op de wachtbank...niks aan ;)

11. MD82

MD82 Actief lid

May 6, 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @All nou.... vandaag is 't begonnen, dus nee het zei niets!
    Over 10 dagen naar de gyn. Ben benieuwd..

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Dat zie je idd staan charissa dat ik op[ 6dpo posi heb getest, maar dat klopt niet volgens mij en ook volgens de uitgerekende datum niet. Ik denk dat ik 3 dagen eerder mijn ei heb gehad dus dat wil zeggen dat ik op 9 dpo een posi test had en zelfs op 8 dpo zag ik al een miniscuul streepje.

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    gerlin gewoon met kv.

md mooi kaartje.
    jammer ikke ziet er niet zo mooi meer uit je kaartje.
    Momhairy innestelingsdipje misschien.

Marloes misschien dit keer een meisje?????

xxx joyce

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    Goede middag

Ff snel want ik moet op verjaardags visite. Ik heb ff een rondje kaartjes gedaan.

@Charissa: mooi kruis, nu maar hopen dat je temp hoog blijft.

@Momhaiy: vervelend dat je temp weer gedaald is, nog geen duidelijkheid. Hopelijk heb je snel je ei gevonden.

@Ikke: ik denk dat jij vanavond of morgen ongi word, dus toch niet zwanger. Ben je zeker wel blij mee.

Ik moet er weer vandoor, misschien tot vanavond.

liefs

15. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    @kim wanneer ga je weer tempen?

@momhairy hmmm ik twijfel het is volgens mij wel vroeg voor een innestelingsdip. Je kunt trouwens je kaartje ook in je onderschrift zetten (bij je banner) dan hoef je het niet telkens te kopieeren.

@charissa zo jou temp gaat mooi de lucht in. Houden zo.
    Je zit in ieder geval niet alleen op de wachtbank ik mag er ook bij.

@md he balen meid hopelijk volgende ronde beter.
    Bij ff staat aan de linkerkant een menu daar staat sharing. Als je daar op gaat staan komt er nog een menu en daar staat home page set up. Dan staat er boven aan een link en die kopieer je hier bij gebruikerinstellingen bij je handtekening (daar waar je banner ook staat) Hopelijk kom je er zo uit.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    lieve meiden,

was ik weer even:)
    Net heerlijk wezen shoppen! Wat kan dat toch leuk zijn!!!!!!!!!!!!;)

En heerlijk uitgeslapen vandaag, morgen weer tempenn dus vroeg wakker:p
    ben benieuwd wat deze ronde me gaat brengen....:)

heb elke keer wel mee gelezen hoor, maar niet zo gereageerd, sorry! had even wat minder behoeften daar aan....:)

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    #697 Ikke81, Nov 6, 2010
    Last edited: Nov 6, 2010
    Weer een pauze ronde maar wel de laatste :( :D

@Dimmel: zoals je leest blijft mijn temp 100% zeker niet hoog ;) Bewaar je duim krachten maar voor als ik echt een NOD heb :p
    Maar bedankt hoor:D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    @Bas, nou dat is ook heel vroeg vind ik, echt fijn dat je zo snel positief teste :D kv2v5 zijn mits je ze volgens gebruiksaanwijzing gebruikt gewoon goed vind ik indd., maar ik denk dat ik wel wat langer wacht dan 8 dpo....als het me lukt ;)
    Fijn dat je de 12 weken voorbij bent, nog gefeliciteerd meis! Werd jij ook gefeliciteerd door je vk? Hahaha elke keer werden we daar gefeliciteerd...toen we met 6 wkn wegens zw, 9 wkn horend kloppend hartje, 12 wkn omdat die het meest cruciaal waren en toen 20 wkn omdat ze gezond is hahahaha vond het wel erg lief hoor maar vraag me af of dat normaal is.

@Lolly yeahhh gezellig :D bijna zelfde Nod, en al een eventuele testdatum ingedachte? Maar waar blijft jouw hoge temp nou....ben benieuwd wat die van vandaag is :D

@Ikke81, he balen meis maar daarna heb je alle energie en enthousiasme om er 1000% voor te gaan :D is je man weg voor het werk als ik met mijn nieuwsgierige hoofd even mag vragen ;)?

Hier niets bijzonders wachten wachten wachten en geen idee hebben of het raak zal zijn helaas.

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

May 2, 2010
    2,559
    0
    0
    Goede morgen

@Charissa: idd weg voor werk en ik zit net te denken dat dit helemaal niet mijn laaste pauze ronde is. Als mijn cyclus lang blijft dan volgt er nog een pauze ronde en als hij op wonderbaarlijke wijze ineens 30 dagen of minder is dan heb ik er nog 2. :(

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ikke81 mag ik vragen waarom jullie pauze hebben? denk dat ik dat stukje gemist heb

Share This Page