Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Mijn vriend zit in het buitenland voor werk vandaar

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    he bahhh dat meen je niet uhmmm...kan je niet even een ticket boeken als je vruchtbare dagen komen hahahah :D hoeveel echte rondes hebben jullie gehad?

Even een knuf voor jou en komt wel goed schatje :D

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    tot nu toe maar 3 en een ticket is geen optie om verschillende reden.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ikke dat is idd erg balen wanneer komt mannetje weer terug?

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    ergens eind december, wil ff niet te specifiek zijn ivm met eventuele herkenbaarheid.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ikke, balen dat je ee pauze hebt door dat je vriend even weg moet!
    snap dat je er van baalt!

@ALL: nou ik probeer me weer wat meer op het forum te laten zien, heb wat meer te melden nu denk ik;) Dag 10 is aangebroken temp was 36.50 en ovu test nog nega (ofcourse)

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hopelijk zal je snel je ei vinden en goed benutten en is dit gewoon jullie ronde :D

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

lief van je...!

ik hoop het zoo:)

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Meiden, ik heb ook mijn kaartje in de handtekening staan ;) ik heb FF vaker gebruikt, maar had deze maand mijn kaartje op papier (door mijn lange ongi.. 1e ongi na mk) maar nu toch maar weer FF :)

@Charissa, ik teste ook op 8dpo positief met de kruidvat 2v5 testen :D

@Ikke, idd balen dat je vriend komende week in het buitenland zit ;) ik hoop dat zijn zaadjes blijven wachten op je eitje (ze kunnen wel 3-5 dagen overleven) :) dus, opschieten eitje van Ikke ;)

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Mijn lief is al sinds augustus weg en blijft dus tot ergens eind december weg dus helaas is de periode wat langer ;)
    En aangezien ik echt niet in de onbevlekte bevangenis geloof moet ik toch maar ff geduld hebben maar lief dat je ff aan mij denkt :D

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Haal die bloos maar weg want als eenmaal die knop om is wil je het liefst al in ronde 1 zwanger zijn toch. Ik hoop dat het ons allemaal snel zal lukken

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Gerlin: Denk idd dat jij op 5 nov je ei hebt gehad, beter hoor

13. Gerlinda

o dat wist ik niet.. ik schrijf ook pas hier mee en vond het teveel om te lezen allemaal..
    Gelukkig is het al november en kunnen jullie er snel voor gaan ;)

Ik zie dat je hele mooie pendels hebt ;) en hoopdat ze gelijk gaan krijgen :):)

14. Gerlinda

Ja, klopt :D als ik morgen een temp in vul, dan zet FF een mooi rood kruis 8)

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik hoop het ook van harte!! Kan niet wachten maar eerst maar mijn cyclus weer ff op orde. Ik ga dan volgende ronde ook starten met monnikspeper

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @charissa mijn temp was vanmorgen mooi gestegen naar 36.95. Ik wil proberen om 20 november te testen als ik het zoang vol kan houden in ieder geval. Ik vind het wel fijn dat manlief bij huis is als ik ga testen. En jij ? Vandaag een innestelingsdipje?

@ikke kan me goed voorstellen dat je er af en toe flink van baalt. Hopelijk hebben jullie fijne (en vruchtbare feestdagen) ;)

@bb dat een spannende week voor je.

@gerlin je temp gaat mooi de lucht in. Houden zo.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin, wat leuk hoe oud is je zoontje nu? Morgen zal je waarschijnlijk wel een kruis krijgen op FF :D

@Ikke81, 2011 wordt jullie jaar :D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Lolly, yeahh morgen vast een mooi kruis en anders overmorgen ;). Ik denk nog niet, want ik had zo'n calculator op babybrabbels gebruik en die zei dat morgen dan de innesteling eventueel zou zijn en daarbij schommelt mijn LF met 0.1/0.2 , vorige maand ben ik namelijk voor ongi begonnen met tempen vandaar dat ik dat weet en volgens FF is een innestelingsdipje tussen 5 en 7 dpo het is dus spannend, maar momenteel voel ik erg weinig hoor dus ik heb geen idee of t raak zal zijn. Jij? 20 nov uhm na t lezen van de positieve testen op 8 dpo weet ik het even niet :p, maar ik denk dat ik 11 dpo ga testen als ik het echt niet vol hou dat zal dan zondag de 14e zijn.

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik ik morgen en overmorgen een hoge temp invul geeft ff een kruis op dag 17. Maar dat geloof ik eigenlijk niet volgens mij is dag 16 mijn ei geweest (heb toen ook wat gevoelige steken gehad vandaar)
    Dan zou het volgende week zondag 9 dpo zijn. Dat vind ik zelf wel erg vroeg om te testen. Ik heb toen we zwanger probeerde te raken van ons zoontje ook een keer zo vroeg getest en toen stond er echt een streepje maar dat is helaas niet goed gegaan. Dus ik wil toch echt proberen te wachten tot 20 november om teleurstelling te voorkomen. Het blijft elke maand weer spannend he! Ik vel ook nog niks hoor maar dat kon nog komen. Wanneer was jou nod ook al weer?

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ok spannend meis! Mijne is de 17e, maar weet niet of ik dat vol ga houden haha. Ik had voor tijdens en net na mijn eisprong veel ongi pijn en steken, maar nu voel ik al bijna niets meer af en toe een heel heel licht steekje, maar dat is volgens mij omdat ik er op zit te letten :p....ja nu zitten we lekker op het wachtbankje ;)

Deel Deze Pagina