Ik zou echt zeggen: TEST NIET VOOR JE NOD! er kan dan zoveel nog fout gaan.... (heb het zelf helaas ook gehad, 7 dpo licht posi test, 8dpo niks meer kun je het beter niet weten dan wel....) maar ieder zijn eigen keus natuurlijk en daarbij: als je tempt en op je NOD is je temp nog hoog kun je daar beter van op aan gaan dan eerder testen dan weet je uit eindelijk nog niks... me buuf teste pas dag NA nod posi, dagen ervoor niet...
Hmm volgens FF zou ik dan toch mogelijk een eisprong hebben gehad afgelopen woensdag.. maar zou m'n temp dan niet al veel hoger moeten zijn inmiddels?
Ik heb meestal na me ei pas last van steekjes door me ei sommige meiden ervoor en andere de dag zelf... dus zou je niet te veel vast houden of je, je ei gehad hebt op de dag dat je dat voelde wel spannend zo he!
Onze kleine dreumes is net 1 jaar en 6 maanden geworden Ja, FF zet morgen een kruis.. hi hi, ik vind de tijd vanaf ei altijd het spannendst Hoe oud is je dochtertje??
@Lolly, spannend hoor Ik teste Nod dik positief, maar ik zie het wel als ik t niet vol hou zondag dus ligt er ook aan of ik het idee ga krijgen of t wel of niet raak is Mijne is de 17e dus dat zou 3 dagen voor Nod zijn die drie dagen maken mij dan niet uit en ik zou liever willen weten dat als t mis gaat ook al is t vroeg dat t een vmk was. Spannend meisy zitten aardig gelijk Voel nog niet echt heel veel af en toe kleine steekjes maar echt heel weinig nu een druk op mijn onderbuik....maar ik heb echt geen idee ik weet iig dat ik ook kwaaltjes heb als ik ongi moet worden dus zegt toch niet zo veel bij mij.....en jij? @Gerlin, wat leuk! Gefeliciteerd 18 maanden leuk hoor praat hij al een beetje? Ja ik heb een meisje echt geweldig 13 maanden en is een snelle en pittige tante hoor hihi en zie ik nou dat jij een getinte/donkere man hebt? Sorry als t te persoonlijk wordt moet je gewoon zeggen hoor geeft niets ik ben nogal extravert namelijk
hoi meiden! Ik kom hier ook meekletsen! Temp kaartjes zijn altijd interessant haha! Voor mij wordt het de komende dagen spannend, hoewel ik totaal niet het gevoel heb zwanger te zijn
@Ostara, Welkom meis! Oehh zeker spannend 9 dpo ik zit ook op t wachtbankje maar pas hoor 4 dpo heb je wel al wat kwaaltjes?
O haha op FF kan je een cursus volgen van 20 lessen en dan kan je een certificaat halen, vele slagen ook met 100% hoor maar ik ben blij met 89% is trouwens erg leuk om te doen allemaal
Je mag alles vragen Nee, ik heb geen donkere man, maar wel een man met donker haar Leuk dat je een pittig meisje hebt Mijn kleine man praat wel een beetje, vooral teletubbies vind hij leuk om te zeggen en te kijken.. hij zet ze zelf aan, hi hi we hebben 2 cd's gebrand en moeten de hele dag teletubbies of plop kijken Toen ik verdrietig was over de miskraam (toen ik het vruchtje verloor) stopte de kleine man zelfs zijn bijtring in mijn mond hij dacht dat het mij ook hielp (was lief bedoeld) Hij kan me goed alles duidelijk maken..
O haha dacht vanwege je plaatje hihi. Teletubbies vindt mijn dochter ook helemaal geweldig haha en Bumba haha eigenlijk vindt ze alles wel leuk . Ahhhh wat ontzettend lief zeg echt zoooo schattig en onbetaalbaar zulke momenten! Vind het maar saai hoor begin vd wachtbank...je kan helemaal niets zeggen ervan en de hele dag denk ik voel ik iets...gister dus wel vooral in de avond nu alleen maar geborrel, maar ja t zegt toch helemaal niets. Werk jij eigenlijk?
@Dimmel hahahaha die is inderdaad wel erg saai haha vind ik persoonlijk ook minst leuke van tempen t begin hahaha
@Charissa, nee ik werk niet.. wij hebben er voor gekozen dat ik bij de kinderen blijf En jij? Ik had bij de vorige zwangerschap de innestelling gevoeld op 7dpo, het voelde als een heftige steek in mijn buik.. en ik kon even niet rechtop komen toen wist ik het al. Misschien komt het nog bij je... vanaf de innestelling beginnen de kwaaltjes meestal je kunt een innestelling hebben tussen dag 4 en 12 na de eisprong spannend voor je
Ik ook niet ben ook bewust thuis voor onze meid en om nu een baan te gaan zoeken en straks misschien nog een erbij en weer stoppen zien we niet zo zitten. Leuk om te lezen, mijn eerste was onverwachts dus ik weet echt niet hoe t zou voelen haha. Zit nu 5 dpo. Waar blijft jouw kruis nou...dacht dat hij vandaag wel zou komen, want je hebt je ei toch volgens mij wel duidelijk gehad toch
Ja, ik dacht ook dat ik vandaag een kruis kreeg, maar dat staat er morgen pas.. door de hoge temp vandaag, zet FF mijn eisprong een dag later (op 6 nov) Leuk, dat je ook thuis bent bij je kleintje en toekomst kleintjes